S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Opdeling af gruppen

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Opdeling af gruppen Empty Opdeling af gruppen Fre 9 Nov 2012 - 17:39

Rune

Rune
Founder

Vi har, som bekendt, en opdeling af gruppen som vi skal spille igennem næste gang.

Jeg tænkte at Marianne og jeg kunne gøre det lidt nemmere ved at skrive her hvad vi har tænkt os at gøre. Så kan Helge jo skrive hvis det ikke kan lade sig gøre. Det vil spare os lidt spiltid næste spilgang, hvor de andre ellers bare skal kigge på at vi spiller.

http://splatcup.goalsoccer.net

2Opdeling af gruppen Empty Sv: Opdeling af gruppen Søn 11 Nov 2012 - 17:51

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg er enig. men vi kan også bare "winge" den? faktisk forestiller jeg mig bare at vi tager den in-game på torsdag, så begge hold kan få lov at fortælle om deres rejse ned til flodmundingen...

3Opdeling af gruppen Empty Sv: Opdeling af gruppen Man 12 Nov 2012 - 12:23

Rune

Rune
Founder

Ok, lyder fedt med at vi ikke spiller, men fortæller i stedet. Det kan jeg godt lide Smile

Jeg kunne egentlig godt tænke mig lidt mere forklaring om ringen som Jober har på. Hvad betyder det at magierne bliver kastet på forskellige levels? skal han selv bruge mana? hvor mange points går hans sanser op? Hvordan ser ringen ud?

Der er nok en meget stor mulighed for at Jober ikke gider at gå med ringen medmindre det er absolut nødvendigt.
1. Han kan godt lide at sove.
2. Det er trælst at man kan høre alt muligt hele tiden.
3. Den er helt sikkert ikke flashy nok. Og han kunne jo have en mega bling-bling glasring på i stedet!

http://splatcup.goalsoccer.net

4Opdeling af gruppen Empty Sv: Opdeling af gruppen Man 12 Nov 2012 - 15:34

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ringen kaster Alertness på den der har den på. det betyder at det koster 1 FP at tage ringen på, fordi den kaster spellen. derefter bliver den maintained uendeligt, men fordi ringen har skill 15, er det gratis at maintaine spellen. Alertness gir +1 per. deruover kan ringen kaste Vigil spellen, der gør at bæreren slipper for minuser forbundet med at mangle søvn. den koster 8 mana points, og kastes med -3 per Vigil spell der er kastet på bæreren tidligere, uden en nats pause. i princippet gør ringen at man kun behøver sove hver anden nat. til sidst gir ringen Danger Sense as per fordelen af samme navn.

ringen gør ikke at Jober ikke kan sove, men den gør at han kan vælge at lade være. men ifht dens flashyness er den slet slet ikke flashy nok, da den bare er en simpel guldring med en række øjne ingraveret hele vejen rundt.

5Opdeling af gruppen Empty Sv: Opdeling af gruppen Man 12 Nov 2012 - 15:56

Rune

Rune
Founder

Hmm, mon ikke man kan få en juvellér til at lime en stor glasjuvel på?

Jeg ved godt at den ikke forhindrer Jober i at sove, men tænker bare at der næsten må være nogle ulemper ved at have den på. Det at den gør at han ser og hører bedre gør også at han har sværere ved at sove. Desuden så er Jober rigtig glad for at sove, så det er slet, slet ikke en bonus at den kan gøre ham i stand til at misse en nats søvn. Razz

Jeg tænker også at ringen måske kan føles lidt som et koffein trip. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

6Opdeling af gruppen Empty Sv: Opdeling af gruppen Man 12 Nov 2012 - 21:13

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ja det kan sagtens tænkes i de baner... hehe, Jober på et koffein-trip! sygt nok!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum