S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Madgeneralens Rapport 2013

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Madgeneralens Rapport 2013 Empty Madgeneralens Rapport 2013 Man 29 Apr 2013 - 20:37

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Godt så! Jeg har samlet tankerne, og er klar til at udgyde visdom til jer andre, heriblandt mine tanker om årets mad-show:

Generelle indkøb:
- Der blev købt to ekstra pakker corn flakes, hvilket ikke var helt nødvendigt. 5 pakker er nok
- Vi købte seks (eller otte?) liter mælk mere lørdag - i alt 15 liter næste gang
- Vi brugte syv pakker kaffe - køber 8 næste gang - hellere en for meget...
- bagningen har jeg ingen føling med...

Torsdag:
- 80-ish hot-dogs var fint - der var 10-ish tilbage, men igen kan det variere fra dag til dag, hvor mange hot-dogs Arne skal have...
- 4 glas sgurkesalat og kun 3 poser ristede løg næste gang.
- Hvcad mener folk om ketchup-mængde og udvalg??

Fredag:
- Kun 2 kilo pasta til pastasalat, også til 40+ mennesker
- der var salg i Tzaziki - næste gang bliver det 3 liter græsk + 12-ish agurker...
- Godt med brød og kryddersmør.
- 18 kg kul passer fint - måske 2 liter spejdervand næste gang?? ...selvom det gik...
- Jeg hørte Sofie nævne at der var meget med hvidlæg - var det et stort problem for andre??

Lørdag;
- Kød- og mel-boller er en smags-sag, og kan fopr så vidt ordnes i mindelighed - næste år laver vi måske 2 gryder??
- Godt med brød og kryddersmør!

Endelig en stor tak til de dejlige mennesker, der rent faktisk gad lave maden - det er sgu for najs!

kommentarer er yderst velkomne...

2Madgeneralens Rapport 2013 Empty Sv: Madgeneralens Rapport 2013 Tirs 30 Apr 2013 - 15:20

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

er i det store og hele enig i din beretning, der! ... et godt show, og fedt du gider være general på det!

et klart 12-tal til hotters fra helvede - især pga super-hot karry ketter!

jeg tænker at vi endvidere kan produktudvikle, nu da det er gået op for folket at der godt kan holdes Obnox uden pasta-kødsovs... der er uanede muligheder, måske endda med lamme-live?

kunne måske tænke mig at der enten var hønsekødssuppe, uden boller, eller kraftsupper, med boller... hvis supper-showet skal gentages...

endelig kommer en del an på budgettet. for hvis det holder vand og rækker, så synes jeg godt der også måske kan nesættes et bolle-bagnings-live, og indkøbes 2 spande fynbo + 3 pakker smør til morgenmad...?

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum