S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Forlænget Weekend

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Forlænget Weekend Empty Forlænget Weekend Ons 22 Okt 2008 - 12:02

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens!

Så er den gal igen. Denne gang er det helt ude af kontrol, politiet og diverse sociale myndigheds institutioner er blevet kontaktet. Der er kaos over hele linien. Du tænker "hvad fanden sker der nu?" når du læser dette.

Men det er simpelt og det er folket der har talt. Folket efterspørger noget så simpelt som en forlænget weekend til at nørde den over noget papir og nogle terninger, så derfor bedes dig, der læser dette finde din kalender frem og finde en weekend hvor du evt. kan tage en fredag og mandag fri, så folket har torsdag aften til mandag eftermiddag til at stene over dette såkaldte fænomen der hedder "Rollespil".

Så kom frisk og meld dig på banen herinde, og det kan sagtens nås inden jul :O)

Mvh
Nathan McGregers

2Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Ons 22 Okt 2008 - 19:27

McGregers


Halv-elver Bondemand

PS: Der er ikke tale om sommerhuset denne gang, men et andet sted i Danmark. Så hvis man kan ligge lokaler til, er det super.

3Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Fre 31 Okt 2008 - 6:07

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Saa drenge nu synes jeg at i strammer den. med alt det noerderi kan vi andre jo umuligt naa op paa jer andre.

haaber i havde en god uge lvl17 min bare.... 10,000 dong paa at i havde brug for en bard paa et tidspunkt

nu har jeg ikke mere tid til at brokke mig...... jeg skal i poolen...... hygge. Twisted Evil

4Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Fre 31 Okt 2008 - 16:02

Rune

Rune
Founder

Vi havde helt klart brug for en Bard. Jeg måtte faktisk til at memorize en magi der gjorde dit job john. tsk tsk. og den magi havde jeg ikke behøvet hvis du havde været der.

Men jeg kan godt en weekend. Da jeg går i skole nu og vi har det ondeste fraværs-tjek, kan jeg dog ikke pjække. Men jeg har fri d. 17. December og skal dog til eksamener i januar, men har ellers fri når de er færdige. Jeg ved ikke hvornår eksaminerne kommer, andet end i januar engang, men når jeg finder ud af det skriver jeg lige igen.

Vi kunne evt. sigte efter noget mellem jul og nytår?

http://splatcup.goalsoccer.net

5Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Man 3 Nov 2008 - 13:31

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens!

Ang. forlænget weekend tur, så tror jeg det er bedst hvis vi forsøger at gøre det engang efer Nytår, siden vi går ind i de hårde måneder med julestress og alt det der. Jeg regner også med at jeg ikke er hjemme mellem jul og nytår!

Mvh
Nathan McGregers

6Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Ons 5 Nov 2008 - 9:21

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

bare saadan at i ved det, saa er barden ikke til at traeffe foer engang til marts- april. men i er vel ogsaa pisse ligeglade, eftersom i klarer jer udemaerket uden en morale opstrammer fra min lut...

i raaber lige hoejt naar i alle sammen er lvl 20 eller i begynder paa nogle nye....

i maa hygge jer til vi ses igen der hilsen squid-face... jocolor

7Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Ons 5 Nov 2008 - 12:30

Rune

Rune
Founder

Jeg får problemer med at nå noget i starten af januar grundet eksamen. Jeg har dog, vist nok, fri de sidste to uger af januar, men er jeg den eneste der kan der?

John, du må jo bare spille med via telefonen så Smile hehe

Hvordan går det ellers i solens land?
Er i snart færdige med det der studiecenter-stads?

http://splatcup.goalsoccer.net

8Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Lør 8 Nov 2008 - 0:13

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens!

Der kommer lige en hurtig update over om folk kan være med på en forlænget weekend.

Thomas: Kan alle weekender mere eller mindre, da Damen er ude at fange sæler og isbjørne.
Rune: Kan mere eller mindre også alle weekender frem til jul, ret mig hvis det er forkert :O)
John: Er altid klar, skal dog først lige spørge hans nye kæreste Kung Liam på 6 år om lov først.
Rasmus: Kan ikke nogle weekender frem til jul, men kan muligvis mellem jul og nytår.
Michael: Regner med han altid er klar, eller i hvertfald 8 timer.
Jacob: Kan nok godt presse en weekend ind før jul, kan ikke mellem jul og nytår.

Så dette giver os lige lidt at tænke over. Ser vi på tiden fra nu og frem til ju, så har vi altså kun at vi kan blive 3 - 4 spillere og uden vores normale DM (BI) Dette betyder at en af os andre skal agerer (stavefejl?) som DM, såfremt vi finder ud af noget før jul. Andet senario er mellem jul og nytår. Der vil der kunne være 4 tilstede her også inkl. vores DM (BI). En anden mulighed er at sige....fuck det carpe diem, vi river 3 måneder ud af vores kalender og tager i intensiv nørd mode i sommerhuset.
Eller vi kan også bare sige, at det var det for 2008, og så ses vi engang i 2009, hvis vi når så langt?

Mvh
Nathan McGregers

ps: såfremt vi vælger at finde ud af noget før jul, så kan jeg godt forsøge at tage DM tjansen hvis det er?

9Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Tors 4 Dec 2008 - 22:35

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens!

Skal lige høre om folk var klar på noget der mellem jul og nytår. Jeg skal ikke afsted alligevel, som ellers var planen. Har talt med Rasmus, og han er ikke helt sikker på endnu, hvordan det ser ud med arbejde og tid.
Hvis han har tid og lyst, så synes jeg det mest oplagte ville være fra d. 27 - 30 december, evt. starte sent d. 26?
Vi har ikke noget sted at være, hvis vi skal spille, men jeg tænkte lidt på om du(Michael) kunne ligge hus til? Har hørt ude i byen at du har et stort mansion eller noget i den stil.

Folk må meget gerne lige komme med en comment på det her :O)

Mvh
Nathan McGregers

10Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Søn 7 Dec 2008 - 21:48

Rune

Rune
Founder

Jeg er med
Jeg kan fra d. 27. om aftenen til og med d. 29.
Ved endnu ikke hvor det skal holdes.

http://splatcup.goalsoccer.net

11Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Fre 19 Dec 2008 - 20:09

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hejsa Folkens

Vi har fået lov til at låne Kirstens hus fra d. 27 - 29. Så hvis folk har lyst til, at vi spiller lidt i de dage, så skriv lige herinde om man vil komme eller ej.

Dog er det ikke sikkert at Rasmus har fri/ferie eller hvad det nu er han muligvis skal have fra sit arbejde. Det finder han vel snart ud a???????? Hvor svært kan det være??????

Mvh
Nathan McGregers

12Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Lør 27 Dec 2008 - 12:24

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hejsa Folkens!

Det er jo nok gået op for de fleste, men vi skal ikke spille over jul og nytår. Jeg foreslår derfor at vi måske finder ud af noget i januar eller evt tidligt i løbet af 2009?
Jeg har talt med en kollega nede i klubben, og hans mor el. far har et sommerhus tæt på saksil strand, som vi kan låne evt. Det sommerhus skulle gerne have ligeså mange sovepladser som ude i sommerhuset, samt trådløst internet. Han sagde at vi nok godt kunne låne det, og jeg synes da evt. vi skal gøre det? Det kan jo godt gøre det lidt nemmere at spille tæt på Århus for mange af os. Det er ikke fordi jeg IKKE mener at Vedersø sommerhus er godt, men mere for lethedens skyld med transport. Synes dog stadigvæk at vi skal have sommerferie ugen ude i VEdersø, det er jo trods alt tradition :O)

Nå men jeg håber alle har haft en rigtig god jul, og jeg ønsker alle et rigtig godt nytår....kom nu sikkert ind i det!!

Mvh
Nathan McGregers

13Forlænget Weekend Empty Sv: Forlænget Weekend Tirs 30 Dec 2008 - 16:23

Rune

Rune
Founder

Hvis vi kan låne et sted at være (sommerhuse plejer at være pænt dyre at opvarme på denne tid af året), så har jeg vinterferie fra d. 17 til d. 25. januar. Jeg skal dog op til min far den sidste weekend og arbejde i klubben om torsdagen, så det er reelt kun fra. d. 17 - 21. jeg kan.
Men hvis folk finder ud af noget så kan i bare ringe og så giver jeg besked om jeg stadig kan. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Weekend
» weekend

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum