S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

The All Elven Millenial Shry-ball championship

+4
princelarming
R-kølle
Janushedemann
Helge
8 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Go down  Besked [Side 3 af 3]

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det er ikke svært....

Tallene i kasserne er points for de afviklede kampe, 3 = Win, 1 = tie 0 = Loss... Adskilt af "/" for nemheds og overskueligheds skyld... rækkefølgen er rækkefølgen fro de afviklede kampe...

tallet udenfor kassen er total points score...

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvem er det egentlig jeg har spillet mod så?

Kragh og Yde ?

Har jeg spillet en 3 kamp?

/J

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

kunne forestille mig at du havde tabt til Krølle?

ellers ved jeg det ikke:)

H

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Der burde være kampreferater i tråden et sted...

Du har tabt til Kragh og Køllen og vundet over Ytzi på hygge-con sidste år...

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, der er kampreferat fra Krølle mod Janus, der endte 4-2 til krølle;)

H

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ja det passer sikkert meget godt Smile

Whatever you say Ike..

/J

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Det er en kronisk sygdom at vi ikke kan få afviklet de turneringer og ja Janus jeg ved godt at du ikke giver kaffe men for (bloodbowl)fællesskabets skyld skal du for fucks sake spille den kamp. Turneringen har stået på over et år og der er tale om 4 kampe hele turneringen blev iøvrigt delvist lavet for din skyld såvidt jeg husker så kom dog i gang! Ike!

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Lavet for min skyld ???

AHhhhhh skulle vi nu ikke lige klappe alle hestene... den gider jeg simpelthen ik ha siddende på mig...

I øvrigt gider jeg ik ha skylden for at denne he turnering er gået så meget over tid.


/J

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Og hvad fanden er det i grunden for noget fis med jeg ik giver kaffe ?

Janus

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hvad sker der for folk?

Rasmus skrev: "turneringen blev iøvrigt delvist lavet for din skyld" - umiddelbart spiller vi bloodbowl med hinanden, så ja den blev delvist lavet for Janus's skyld, fordi den blev lavet for ALLES skyld, men Janus svarer "Lavet for min skyld ???...AHhhhhh skulle vi nu ikke lige klappe alle hestene... den gider jeg simpelthen ik ha siddende på mig...", så Janus mener ikke han er en del af fælleskabet eller hvordan skal det her tolkes....

måske skulle der modereres lidt inden der skrives svar herinde, for vi kommer godt nok hurtigt op på barikaderne over bagateller...

H

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes det er enlidt pseudo tolkning du kommer med Helge,

Det er en kronisk sygdom at vi ikke kan få afviklet de turneringer og ja Janus jeg ved godt at du ikke giver kaffe men for (bloodbowl)fællesskabets skyld skal du for fucks sake spille den kamp. Turneringen har stået på over et år og der er tale om 4 kampe hele turneringen blev iøvrigt delvist lavet for din skyld såvidt jeg husker så kom dog i gang! Ike!

Hvis du mener at det er med det for øje, altså at Rasmus mener at ku huske at turneringen blev skabt for min skyld delvist, betyder det du lige skrev, så synes jeg godt nok det er en utroligt stenet og kringlet måde at skrive det på.
Sagt på en anden måde, jeg er overbevist om at det var ikke det der var ment.

I øvrigt så synes jeg faktisk at det indlæg var en smule som et indlæg mod mig, hvorfor jeg blev lidt irriteret.
Derfor.

Men det gør ik noget, jeg er hverken sur, irriteret eller fornærmet. Jeg forstod bare ikke det indlæg.

Jeg gider ik rigtig bowl lige nu, og har ik rigtig nogen dage at trække ud på det.
Derfor så giver jeg bare sejren til Bjørnen hermed, så er der ik flere køer på isen og turneringen kan fortsætte i bedste stil og ånd.
Så bliver turneringen ikke bremset af mig i hvertfald.

/Janus

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Roger og over Janus!

men: kampe der ikke afvikles tæller ikke som "forfeit matches" og giver ikke 3 points til den der forfeites til, med istedet for void og som 0 points til begge spillere. derfor skal der nu optælles scorede mål mellem Asbjørn og Anders K...

Tigers har scoret 11 mål i tourneringen, mens Saplings har scoret 8 (så fremt jeg kan tælle) dvs semi finalen afvikles mellem Tiger og Defenders fra pulje 2 og mellem Hornets og Maelstroms fra pulje 1

H

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg beklager min post fra før var lidt skinger, og ja det var lidt dårlig stil at prøve at spille på dårlig samvittighed, men i bloodbowl gælder alle knep vel.. Basketball
men der er en reel problemstilling for hvis Jaus giver op og Asbjørn får 3 point snupper han (altså Asbjøn) en semifinale plads. Hvis opgivelsen af kampen giver 0 point ligesom i tilfældet Jeppe går den anden semifinale plads til Krav. Either way sider Janus i en klassisk king-maker position hvilket der ikke er meget sjov ved. Og den bedste løsning ville selvfølgeligt være at afvikle kampen på normal måde. Hertil kommer at kampen er afgørende for henholdsvis 1. og 2. pladsen i pulje 1 og derfor også vigtig for JJ og mig som skal møde henholdvis to'eren og et'eren. Jeg mener også at hvis man kan melde sig til en tunering kan man også godt spille sine kampe medmindre man må flytte til København for at gå på arbejde.



Sidst rettet af rass Tors 6 Maj 2010 - 17:51, rettet 1 gang

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Anders K og Asbjørn har hver 6 point men Anders har scoret 11 mål i sine kampe, mens Asbjørn har scoret 8... derfor går Anders K videre med Tigers...

der er ikke tale om forfeit, men om en annuleret kamp, der giver 0 point (ruled by commish)

Anders og Krølle går videre i semifinalen med Tigers og Defenders for Pulje I

Rasmus og Jay går videre i semifinalen med Hornets og Maelstroms for Pulje II

1. pladsen fra pulje I spiller mod 2. pladsen fra pulje II om omvendt.

dvs: semifinalerne afvikles med:

Rasmus mod Anders K (Hornets mod Tigers)

Krølle mod Jay (Defenders mod Maelstroms)

sejrherren fra hver kamp går videre til finalen, som spilles snarligst derefter

held og lykke!
bounce

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lige for at svare på den sidste del af di post Ras... problemet er lidt at hvor går grænsen så? hvis man flytter til Kbh for at arbejde er det ok at kampenene bliver annuleret, men hvad så hvis det er frederecia? der er jo kun 1 time i tog, så kan man jo godt lige smutte til århus og spille de bb kampe... men hvad så men odense? osv... nu har jeg en gang for alle skrevet at kampe der ikke var spillet til obnox blev erklæret ugyldige og gav 0 point til hver side.... det gør sig så også gældenede for denne kamp.

altså, som tidligere skrevet:

semifinale:
Ras mod AK (Hornets mod Tigers)
Krølle mod Jay (Defenders mod Maelstroms)

H

princelarming

princelarming
Barbar Barber

I mine febertåger i formiddags syntes jeg det var en fin løsning, og jeg kan heller ikke se nogen bedre nu..

Det er dog lidt trist at turneringer ikke kan afsluttes, og at dem der gør, bliver presset igennem ligesom denne her...

Jeg ved godt vi er inde i en "slow period", og det burde sådan set også respekteres, af de dele af gruppen der stadigvæk spiller regelmæssigt...

Just my Fitty Cent

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

roger that broheem, men det går jo også begge veje, at når man har involveret sig i en tournering skal man, selvom man selv har mistet gejsten også respektere at der er nogen andre, der har en interesse i showet... ikke.

umiddelbart synes jeg vi skal få afviklet den semifinale og så kan dem der skal i finalen bekendtgøre hvornår og hvor de spiller... så skal jeg personligt forsøge at komme og tilskue + drikke en øl og lyve så det står efter, og så kan det være det blir en lille fest drunk

H

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Ja det må vdst have været nogle gevaldige febertåger Asbjørn for den semifinaleplads var før afgørelsen inden for din rækkevidde, men nuvel: Tigers It is! og jeg har alligevel et gammelt regnskab at gøre op med de dovne katte som er kommet med på et et afbud, så jeg glæder mig til at stikke broden i dem. Archer

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Efter en kort samtale med Anders K idag, er det gået op for mig, og vist også Rasmus, at han ikke havde den fjerneste anelse om at han var gået videre til semi-finalen...

Desuden passede det ikke specielt godt ind i AK's kram, så derfor ville han gerne trække sig fra gruppe-spillet, og lade næste i rækken komme til..

That being me!

Hvordan ser folk på dette??

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det er ok...

det primære er simpelthen at få fulgt den her tournering til dørs!

H

Anders_Kragh


Gnom Svinehyrde

Hej

Jeg vil lige komme med historien fra min vinkel:

Rasmus ringede til mig for et par dage siden og ville aftale vores semifinalekamp.
Det blev jeg lidt paf over da jeg egentlig tænkte at i havde afsluttet turneringen, og desuden ikke syntes at tigrene havde klaret sig særligt godt
Og så lovede jeg Rasmus at kigge i min kalender og finde en dato.

Nu forholder det sig sådan med min kalender at der som sådan ikke står noget ud for de enkelte dage. Der er blot en reference til en dato sidst i august hvor der står: Indflytning i snart 100 år gammelt hus. Get a move on... Med andre ord: der er nok at tage sig til.

Så fik jeg læst lidt herinde på forum at Asbjørns sidste kamp blev suspenderet, og at det var grunden til at jeg gik videre.
Jeg synes ikke det er helt fair, da Asbjørn efter min mening har spillet bedre end mig.

Derfor synes jeg at Asbjørn skal tage semifinalepladsen mod Rasmus.
Håber i er enige

AK

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 3 af 3]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum