S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Tunnel Tumblers sælger ud!!! (Næsten) Alt skal væk!!!

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

Yde


Hobbit Grisetyv

Efter at have spillet omtrent 15-20 onlinekampe med en noget anden opsætning for rotterne end den Tunnel Tumblers kører, har jeg besluttet at bygge holdet anderledes op end det på nuværende tidspunkt ser ud. Min første tanke var egentlig at lukke holdet og starte på 0.. (eller 1 million), men før jeg gør det vil jeg da lige undersøge mulighederne for at lade Tunnel Tumblers blive, men lave et radikalt stilskift.

Den slags koster penge, så det hele handler om hvor vidt jeg kan få afsat nogle af mine nuværende spillere til en fornuftig pris. Jeg laver et komplet udskift af gutterrunners, så alle runners er up for grabs. 2 af dem har imidlertid været igennem møllen og fået -AV. Dem får jeg sikkert ikke afsat, så jeg gider ikke gå i dybden med deres skills.

Relevante spillere:

Pustolk "Powerarm":
7-3-4-7 (Pass, Sure Hands, Accurate, Leader, Strong Arm, Safe Throw) ------ 81 SPP

Vomrin:
7-3-3-8 (Block, MB, Strip Ball, Tackle) ----- 41 SPP

Crite:
7-3-3-8 (Block, Guard, MB) ------ 18 SPP

Vithlii:
9-2-5-7 (Dodge, Sure feet, Sprint, Catch, Block) ----- 108 SPP

Patchlk:
9-2-4-7 (Dodge, Catch, Pass block, Block, Side step) ---- 57 SPP

Whiskey:
6-5-2-8 (Loner, P.tail, MB, Frenzy, Wild Animal, Piling on, Juggernaut, Stand Firm, Guard) ----- 67 SPP

Udsalget lukker i slutningen af juli.

/Yde

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hej mayn

Jeg vil gerne hjælpe dig med at få et nyt hold op og køre og hvis du alligevel sælger ud så vil jeg meget gerne investere i Powerarm, jeg er sikker på at han kan være en værdifuld spiller for mit hold.

Så vidt jeg lige kan regne er hans pris 200K, jeg ved ikke om du regner med at skulle have mere end det for ham, men det er i hvert fald mit bud.

R-Kølle

Yde


Hobbit Grisetyv

Det lyder interessant. Med hensyn til prisen vil jeg lige høre Aslak om han har noget at byde ind med. Rasmus har også ytret ønske om at blive hørt i forbindelse med starten af et nyt hold. Man skulle da være et skarn om man ikke skulle sætte en auktion igang, som den købmand jeg jo ikke er.
I sidste ende handler det om hvordan jeg får stablet flest penge på benene i forhold til ovenstående spillere, evt. inkluderet relevante linerats til en lille merpris. Så hvis folk vil betale lidt extra i bytte for en billig spiller mere er jeg tilbøjelig til at vælge den løsning.

/yde

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Ganske forståeligt, det er også nogle gode spillere du har til salg jo. Ser frem til at høre nærmere

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hold da op, efterårs udsalget starter tidligt i år må man sige.

En skam der ikke er nogen som sælger UD spillere, men sådan er livet jo så træls og uretfærdigt en gang imellem.

Held og Lykke med dit kræmmer show, Låsby-Ydesen

/J

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Der er faktisk netop blevet startet et Undeadhold op, så det varer sikkert ikke længe inden du kan begynde at pushe spillere.

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ja ja, rolig rolig, nu skal vedkommende jo også lige spille mere end en kamp først ikke...

Og vil ikke kun Pushe, vil også opkøbe muahahah

/J

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg har ladet mig forstå at der er kommet et konkurrerende bud på trods af at jeg ikke kan se noget herinde på forum. Det finder jeg lyder meget som underhåndsaftaler og lugter af snedig rotte. På trods af dette vil jeg gerne komme med at nyt bud.

Jeg byder 300 som en samlet transfersum på Pustolk "Powerarm og Patchlk.

Jeg håber at dette formidable beløb kan være med til at skubbe Tunnel-Tumlers ledelse over på min side.

R-Kølle pirate

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvem er den anden snedige og hemmelige rottebyder ?

/J

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Så vidt jeg er informeret har både træneren fra Clan scryre kill-kill united og træneren fra White strikers kommet med Bud. Det forlyder sig at White strikers vil sponsorere et nyopstartet rottehold nemmerlig

R-Kølle pirate

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Uhada, der er et godt marked for rotter lige nu ser det ud til.

/J

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg byder 2 flade og en skalle for den kombo dér. Der skal sgu også være en grænse for hvor meget Yde skal have lov at hive hjem som belønning for at fyre to spillere han har speccet forkert

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Dullaen har budt en Fiskeanretning. Et yderst generøst bud.

Og Dullaen ? Hold op med at tude over Yde's udsalg. Som de siger i Kina: "You not like, You not buy" Mad Okay, det var det tætteste jeg kunne komme på en lille Kina-mand, men hey han er i det mindste gul hehe Wooden horse

/J

Yde


Hobbit Grisetyv

Da dullaen må siges at have forladt forhandlingsbordet går prisen til Krølle.

Rasmus' bud på 500k for 6 spillere kan heller ikke stå distancen.

Skal vi skåle på aftalen?


drunk

/yde

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Vi ses måske i Thy til skål ellers må vi finde en dag og skåle for alvor. Destroyers melder at de glæder sig over tilførslen af de nye spillere.

drunk


R-Kølle pirate

Yde


Hobbit Grisetyv

Handlen gennemført. Jeg har tilføjet pengene på mit ark.

For at uddybe spillernes karriere kan jeg tilføje:

Powerarm: 59 Comps, 1 Cas, 4 MVPs

Patchlk: 3 Comps, 13 TDs, 3 MVPs

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum