S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Blood Bowl ONLINE

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Blood Bowl ONLINE Empty Blood Bowl ONLINE Man 27 Jul 2009 - 17:39

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Har I set det???

http://www.bloodbowl-game.com/


Jeg har købt det... Online, og sidder lige pt. og tænker over et fedt navn.

Ses vi online? Cool

2Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Man 27 Jul 2009 - 18:48

Rune

Rune
Founder

Det tror jeg nok vi gør ... Razz
Jeg har lige købt det og er ved at downloade det.
Jeg prøvede det på Rasmus' computer her i weekenden og det er faktisk ret fedt.

http://splatcup.goalsoccer.net

3Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Man 27 Jul 2009 - 20:29

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hej Drengene,

Der er en hel del af vores liga-deltagere som har investeret i spillet, mig selv inklusive.

Jeg for midt vedkommende må nu erkende at jeg er dybt skuffet over spillet og alle dets fejl og mangler. Så ikke mere online bowl for mit vedkommende. Men der er flere fra vores liga som er glade for det.

Knock yourselves out Smile

/Janus

4Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Man 27 Jul 2009 - 21:12

Rune

Rune
Founder

Hvad var du skuffet over ved spillet?
For mit vedkommende synes jeg at det er en meget nøjagtig gengivelse af brætspillet.
Noget jeg synes halter en hel del er det grafiske aspekt. Altså, de har da ramt Blood Bowl stilen ret godt, men hvis man kigger på andre spil der udkommer her for tiden så ligger de flere niveauer over BB hvad angår grafik, efter min mening.

Desuden synes jeg at deres proklamering med at man kan ændre udseendet på sine spillere så de hver får deres eget "look", har været at slå for stort brød op (eller hvad fanden man nu siger). Det lidt man kan ændre er sgu ikke meget værd. Men det håber jeg bliver ændret snart af flittige fans og måske nogle udvidelser.

Udover det grafiske synes jeg dog at det er et strålende spil som jeg nemt kan gå hen og blive afhængig af...ups.

http://splatcup.goalsoccer.net

5Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Man 27 Jul 2009 - 21:21

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Well for det første synes jeg at der interface i spillet har mange mangler og fejl.7
Man kan blandt andet ikke se sit rooster, ej heller modstanderens. Generelt mangler der overblik i selv spillet. Derudover synes jeg der er et trælst delay når man skifter mellem spillerne. Heller ikke selv dine 'ryk' er intuitivt fedt lavet.

Medhensyn til reglerne:
De proklamerede at det ville være en tro kopi af lrb 5.0. Det er en direkte løgn. Der findes ikke babes i det åbne spil, at man kan finde på at udelukke dem synes jeg beskriver meget godt deres overblik. Babes er et vigtigt instrument i spillet, især for mindre voldige hold. Derudover er Wizarden mærkelig, og man har så valgt at fjerne et spiller valg fra Goblin teamet. Det synes jeg er ret ekstremt, altså at fjerne et spiller valg fra et hold. Der er en grund til at holdene ser sådan ud som de gør fra designernes side, balance.

Derudover har man kun valgt 1/3 af de mulige hold, hvilket jeg synes er lidt tyndt.

Interface i online delen, samt hele foe-finder processen er rodet og dårligt lavet. Der mangler simpelthen overblik og ordentlig logisk design.

Singleplay delen er efter min mening 100% ubrugelig. Det er simpelthen ikke muligt at tabe en kamp på hard. Hvis man har købt spillet for singleplay delen og ikke har net forbindelse burde man få pengene tilbage.
Deres AI motor er simpelthen så ringe at man ikke kan forstå det.

Der har været rigtig mange fejl og bugs siden day one, også mange som blev påpeget allerede i beta-test fasen. Det synes jeg ikke er særligt smart.

Faktisk sidder jeg tilbage med den opfattelse at man har købt retten til at beta-teste et spil. Sådan føles det.

Jeg synes det er fint at nogle folk får glæde af det, men ikke mig.

/Janus

6Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Man 27 Jul 2009 - 21:56

ReelaX / Bo

ReelaX / Bo
Hobbit Grisetyv

Jeg får desværre først et ordentligt internet fra d. 18/8, så det er først derfra jeg kan prøve at spille online. På deres forum kan jeg dog allerede læse at onlinedelen ikke fungerer optimalt! Crying or Very sad

Mht til singleplayer synes jeg egentlig at spillet fungerer udemærket, BORTSET fra den urimelige ringe AI! Jeg har spillet 27 kampe (på "hard") med mit chaos team og vundet samtlige og nu er mit hold så meget bedre end de andre at det er fuldstændig umuligt for mig at tabe! Jeg må desværre give Janus ret i at singleplayer delen er tæt på ubrugelig alene pga. den ringe AI, virkelig synd for spillet.

Old School Bowl for the win!

7Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Tirs 28 Jul 2009 - 2:20

Rune

Rune
Founder

Ved ikke om det kan hjælper jer men jeg har hørt tale om at Medium egentlig giver en større udfordring end Hard, da computeren tager flere chancer på Medium. Jeg ved ikke om det er rigtigt men det e vel værd at prøve?

http://splatcup.goalsoccer.net

8Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Tirs 28 Jul 2009 - 10:42

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Desværre også en falsum.
Singleplayer delen er bare ubrugelig. Det er faktisk umuligt at tabe hvis mna er over 5 år gammel Smile

De skulle hellere have brugt de ressourcer på at forbedre selve spillet og skabe bedre rammer for online delen. Faktisk skulle de bare have gjort det rigtig fra starten.

/J

9Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Ons 29 Jul 2009 - 7:57

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Alt den snak om AI og singel player delen!??
Alle ved da, at AI er noget fis, og singel player er for folk der er bange for, at tabe ansigt offentligt lol!
Jeg spiller KUN online!!! Jeg har spillet en del kampe med mit WoodElf hold. Jeg starter dog på et nyt WoodElf hold, når jeg finder på et fedt navn ;-)

Mine dyre spillere er døde Flaming
Min win rate er 60-70% Savner dog muligheden for, at få bolden fra modstanderen. Jeg spiller mest mod Chaos. De er også fede, men gider sku ikke spille det som alle de andre spiller. Jeg syntes også de virker for nemme at vinde med :s Knus modstanderen og håb på, at de ikke kommer igen i 2. hallaj

Så jeg sidder stadig og leder efter den rigtige løsning/ taktik Reading

10Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Ons 29 Jul 2009 - 13:26

Rune

Rune
Founder

Hehe, jeg tror der er flere der mener at Wood Elf er et snyde hold Very Happy

Men vi kan da godt prøve en kamp thomse, så kan jeg se om mit Lizard hold kan andet end tæske computeren. pirate

http://splatcup.goalsoccer.net

11Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Tors 30 Jul 2009 - 8:09

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Rune skrev:Hehe, jeg tror der er flere der mener at Wood Elf er et snyde hold Very Happy

Men vi kan da godt prøve en kamp thomse, så kan jeg se om mit Lizard hold kan andet end tæske computeren. pirate

Det er de helt sikkert også. Ellers ville jeg jo ikke have valgt dem... Det er helt ubevist Rolling Eyes
Men jeg er jo total NOOB i det spil. Så jeg har altså lidt svært ved at få bolden fra modstanderen, især når han hedder CHAOS eller ORC affraid

Jeg tager meget gerne i mod gode råd Very Happy

12Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Fre 31 Jul 2009 - 2:08

ReelaX / Bo

ReelaX / Bo
Hobbit Grisetyv

Hehe, så kom og spil noget Old School Bowl med os, så skal du få nogle gode råd! Du kan bl.a kigge på Álfheimr Mistrunners fra vores liga (Wood Elf), selvom det nu efterhånden er blevet et noget atypisk elverhold.

Hvis du meget gerne vil have den skide bold (jeg er chaos coach), så udstyr en wardancer med tackle, strip ball, juggernaut og dauntless, så får du da bolden slået løs, når du fx leaper ind i et cage. Det er heller ikke til tosset at slå +AG på dem, så prøv også det! Cool

13Blood Bowl ONLINE Empty Sv: Blood Bowl ONLINE Fre 31 Jul 2009 - 18:10

Rune

Rune
Founder

Janus, jeg har lige opdaget at der findes Babes i spillet, ihvertfald hvis du spiller efter Blitz reglerne. De findes under inducements og Extra Training.

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum