S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

The Male Club

+3
gakkedulla
R-kølle
andbruu
7 deltagere

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 4]

1The Male Club Empty The Male Club Tirs 9 Feb 2010 - 14:24

andbruu

andbruu
Captain

Male klubben har stadig åben for tilgang. Næste mandag (15/2-2010) sker det hos mig. Der vil som altid være rundt fars, champange gallop og maling lige som i bøgerne. Det er ikke nogen religion, og man må gerne dyppe.
Det hele slutter kl. 10.00

Klubbens bedrifter består pt i en gang terminate m/Dreadnought
Kors dread m/ venner.
En ko
ca. 30 elverer (malet af en dame!!!)
en smule nid
Hesten dread
for lidt vanguards

2The Male Club Empty Sv: The Male Club Tirs 9 Feb 2010 - 15:21

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er bare fordi du vil have de vanguards skal ligne dem i bøgerne og have helt specielle baser som de kan flyve rundt på at de tager så lang tid.

3The Male Club Empty Sv: The Male Club Tirs 9 Feb 2010 - 20:28

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

og bæ-layla er godt på vej!

4The Male Club Empty Sv: The Male Club Tirs 9 Feb 2010 - 22:50

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Tja ... nu siger du godt nok at bæ-layla er godt på vej ... det kan godt være at du skal have limen frem næste gang du kommer i male club ... sådan kan det jo gå når man efterlader sine dukker som logerenden i hos alle mulige mennesker.


ahhh det er gas du kan tage det Razz

Der er for øvrigt kun omkring 20 malede elvere og 2 flyvere.

5The Male Club Empty Sv: The Male Club Tirs 9 Feb 2010 - 23:21

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Eller også har Bæ-Laila's flotte modellerede hætte fået selvskab af en hætte... AF BÆ!!!

Detective

(ligner lidt en der har drejet en vase på hovedet af den smiley...)

6The Male Club Empty Sv: The Male Club Ons 10 Feb 2010 - 1:50

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

regner med at slutte mig til the Male-volent elements her næste gang, hos anders.

spøgsmål: kunne det måske lade sig gøre at tage min nyligt færdige prototype på et brædtspil med, altså hvis der er stemning for at play-teste det? ellers bringer jeg bare dukker og lidt maling.

7The Male Club Empty Sv: The Male Club Ons 10 Feb 2010 - 9:48

andbruu

andbruu
Captain

Du kanb bringe dit spil en anden dag. Hvis jeg nogensinde skal få malet noget færdigt, bliver jeg nød til at have min male dag.

8The Male Club Empty Sv: The Male Club Ons 10 Feb 2010 - 15:14

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Mon ikke også jeg biver at finde til male-dag snart, med mindre min opgave altså æder mig inden...

/Janus

9The Male Club Empty puny attemts Ons 10 Feb 2010 - 17:59

Jeppe


Gnom Svinehyrde

har ikke ikke fået malet mere!

Jeg har fået malet hele min IG hær i en flot grå plastik farve, og min DÆmon hær i flot sløv-metallik farve.

10The Male Club Empty Sv: The Male Club Tirs 16 Feb 2010 - 1:35

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Nu har Helge-far også hostet en Male Club Event!

Det er sgu cool at få lidt farve på de dukker! der er bare så hulens mange IG'er... well, man skal vel starte et sted, og så kan jeg vel lære ikke at spille med mere Armour!

tak for i aften, selvom jeg nu godt kunne have syntes at Onkel Anders havde været på sin plads, selvom han har fødselsdag imorgen...tillykke!

11The Male Club Empty Sv: The Male Club Tors 18 Feb 2010 - 11:14

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg gennemgik min male-samle-lime-kasse, og udover en forventelig mangel på lim (der har været mangen en fredag mellem nu og sidst jeg skulle lime figurer) manglede jeg også følgende:

1 Clipper, mørk metallic med sort plastic/gummi-håndtag

1 rulle løst oprullet bronze-tråd.

Jeg ved godt at folk har en lidt lemfældig holdning til hvises det der er hvemses (mest til den kære anders' ulempe, tror jeg), men jeg kunne faktisk godt bruge min clipper og mit tråd til at samle mine dukker...

Hvis du ligger inde med de to ting, så vil jeg vældigt gerne have dem retur...

12The Male Club Empty Sv: The Male Club Tors 18 Feb 2010 - 12:05

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hey Bro!

jeg har ihvertfald noget sammenrullet kobber tråd. ved dog ikke om det er dit, men jeg skal ikke bruge det umiddelbart så du kan bare assimilere det...

har vist ikke nogle clippers.

13The Male Club Empty Sv: The Male Club Tors 18 Feb 2010 - 12:10

princelarming

princelarming
Barbar Barber

FEE!!!

One item down, one to go!

14The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 19 Feb 2010 - 17:35

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg har lige lavet noget for mig selv maleclubbing, det er meget usundt for mig at have malingen stående hjemme hos mig, jeg bruger alt for meget tid på det. Men nu er der ved at være 20 dire Avengers færdige med exarches og hele lortet. Desuden fik jeg sat gang i at male den den ene wraithlord, det er super med ham, nu varer det ikke længe inden der kan spilles 1250 point.

Over and out
R-kølle pirate

15The Male Club Empty Sv: The Male Club Tirs 23 Feb 2010 - 0:34

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så har bimse også fået færdiggjort lidt af sine Salamandere... 1 Tac squad malet, dyppet og klar til basning, så snart jeg lige får taget mig sammen og henter dem fra Anders' kælder...

I like it a lot!

16The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 26 Feb 2010 - 11:07

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så er de første 5 terminators malet og dyppet, og det næste Tac-squad er ved at få flere farver... Det lakker mod midten cheers

But i need sand! det meste er både frossent og vådt, så jeg overvejer rent faktisk at købe en pose Chihchilla-sand i en dyreforretning... (D'OH! Købe sand!! Fuckles!!)

17The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 26 Feb 2010 - 13:25

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe det er fileme nederen at spille garden ind i mellem... lavede lige en checkliste til mit male-show og det ser mildest talt ikke særlig beroligende ud... til min 1750 pts hær har jeg malet:

10 vets
command squad
manticore
2 commissars
1 vendetta

mangler jeg at male:

7 roughriders
platoon command squad
10 vets
40 guardsmen
2 chimeras
2 hydras
1 demoslisher

fack mand! det er sgu ikke så nemt når man også skal lege med den lille Emperator....

18The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 26 Feb 2010 - 13:38

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Give him a brush and he's rolling!

19The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 26 Feb 2010 - 14:02

andbruu

andbruu
Captain

Hvorfor maler du din 1.750 hær, når du bør male din apoc hær?

20The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 26 Feb 2010 - 14:15

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg kan kun give Anders ret! Jeg forstår det heller ikke.

@Bimse: Der er sand i maleclubkassen, så da du hentede dyppelsen kunne du bare have taget sandet med.

21The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 26 Feb 2010 - 14:39

princelarming

princelarming
Barbar Barber

@ køllen: Det er det "fine" islandske vulkanske Neger-sand, som jeg ikke vil misbruge ved at sjaske helt til i grå maling, så man ikke kan se den fine neger-farve... Chinchilla-sand it iz!

22The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 26 Feb 2010 - 14:55

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Du må godt få noget af det sand jeg har købt i IKEA i aften hvis det var noget, det var billigt og der er meget af det

23The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 26 Feb 2010 - 15:12

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Deal!! Fuck you, Chinchilla-sand... you and the horse you rode in on!

24The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 26 Feb 2010 - 15:53

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe hvis jeg nu skulle male mine apoc hær, ja så manglede jeg jo 1 valkyrie, 1 medusa, 3 demolishers, 1 vanquisher, 2 leman russ, 2 hydra, 1 centaur, 1 baneblade, 1 shadowsword, 2 basilisks, 3 chimeras, 40 stormtroopers, 5 ogryns, 175 cadians, 45 catachans, 7 roughriders, 9 heavy bolter teams, 3 autocannon teams, 3 lascannon teams, 9 missile launcher teams, 3 mortar teams, 5 sentinels, 10 psykers og 10 ratlings. tror ikke jeg har glemt noget, men det er sgu da også en hel fucking del der skal males....

25The Male Club Empty Sv: The Male Club Fre 26 Feb 2010 - 16:34

princelarming

princelarming
Barbar Barber

2 words:

Spray!

and:

DIP!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 4]

Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Lignende emner

-

» The Male Club 2.0
» Male-Club 3.0

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum