S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Captain Jackie Chan and his Outflanking Bandits

+3
princelarming
R-kølle
Helge
7 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg synes det er en svær én den her med de flyvende folk.

Jeg må indrømme at jeg mener der kan være forskellige måder at læse det på. At du slår for 1 platoon samlet er naturligvis fair nok, men når der står i regelbogen at transport og unit skal slås for samlet kunne man godt argumentere for at der er tale om et andet rul, og at den regel derfor slet ikke gælder (og derfor heller ikke overruler). Så ville du skulle slå for flyver enhederne separat, og hvis noget af platoonet ikke er i flyvere skulle du så slå for dem samlet.

Det smadrer dog ikke konceptet overhovedet, da du statistisk set får 6 flyvere på brættet hvis du har 3 gange 3 og astropaten.

Din læsning er heller ikke udelukket, men jeg mener godt man kan argumentere for begge.

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Min første indskydelse er at vi lige nærlæser de relevante paragraffer med begge bøger foran os, og så tager en beslutning derudfra...

Jeppe


Gnom Svinehyrde

Fly on the wings of love, fly baby fly!

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeppes indlæg er efter min mening præget en lille smule af alkohol-indtag...

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

No Shit Smile

/J

Jeppe


Gnom Svinehyrde

egentlig ikke, synes bare alle armies, skal have en tema sang, og synes The Olsen Brothers fly on the wings of love, passe godt her.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum