S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Medical Gear, Stimms etc

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Medical Gear, Stimms etc Empty Medical Gear, Stimms etc Fre 28 Maj 2010 - 11:34

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Har siddet og kikket lidt på gear og sager i vores kampagne, specielt med fokus på vores 'Robinson' problem..

For det første vil det nok hjælpe vi bruge de rigtige First-aid regler, altså ved TL 9+ giver first aid 1d+1 og tager 10 min..

First aid i vores TL er med Synthetic Skin Spray og stimms, og man kan måske diskutere om det er muligt at give adgang til first aid slag dagen efter det første, måske med muligheden for at give lidt mindre HP tilbage med stadigvæk lidt..


For det andet kunne det være fair og rimeligt at man kunne have adgang til div stimms og boosts..


ekspempler kunne være:


Emergency Stimm: 1d hp med det samme, og giver den lille regeneration i x dage (mit foreslag er 2dage..)

Recovery Stimm: Giver den lille regeneration i x dage (igen mit forelsag er 2 dage..)

Combat Booster Stimm: 1d hp i midlertidige hp som forsvinder gradvist, måske et hver time..

Combat Stimm: Giver High Pain Threshold i 1d timer

Combat Agressor Stimm: Giver Unfazeable, Bloodlust..

Bare Ideer til muligheder for Stimms og sager...

/J

2Medical Gear, Stimms etc Empty Sv: Medical Gear, Stimms etc Søn 30 Maj 2010 - 11:59

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det var i hvert fald noget som kampvognen som skal tage alle slagene godt kunne tænke sig.

3Medical Gear, Stimms etc Empty Sv: Medical Gear, Stimms etc Søn 30 Maj 2010 - 20:13

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

den største forskel kommer helt sikkert til at blive udgjort af first aid, som giver 1d+1 tilbage... væsentlig forskel der.

drugs og så videre er selvfølgelig væsentligt restricted.. med mindre der er tale om billige kopi produkter lavet at en røv-pharma i et underground lab:)

H

4Medical Gear, Stimms etc Empty Sv: Medical Gear, Stimms etc Man 31 Maj 2010 - 0:38

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

På den anden side arbejder vi for inquisitionen og har fået vores egen lille rosette at vise frem når vi skal bruge nogle af det drugs som kan virke i forbindelse med heling.

Jeg tænker at vi evt. i nogle tilfælde kan få adgang til dem når vi er omkring Casamatso, eller tilsvarende.

5Medical Gear, Stimms etc Empty Sv: Medical Gear, Stimms etc Man 31 Maj 2010 - 8:51

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ja selvfølgelig...

det er dyrt grej, men det betyder slet ikke at man ikke kan få fingre i det, når man nu arbejder for inq...

H

6Medical Gear, Stimms etc Empty Sv: Medical Gear, Stimms etc Man 31 Maj 2010 - 9:27

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg tænker også på det som noget der kan bruges i nødstilfælde, som eks. når kampvognen er på -9 hp og man har brug for ham på toppen inden for ganske kort tid.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Gear
» Gear
» Obnox: Gear & Lir

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum