S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

characters, NPCs and other stuff

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1characters, NPCs and other stuff Empty characters, NPCs and other stuff Ons 1 Sep 2010 - 9:38

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

2characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Ons 1 Sep 2010 - 11:17

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Annemarie er altså død helge

3characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Ons 1 Sep 2010 - 11:27

Rune

Rune
Founder

Ja, det vil jeg også sige. Tilbage til tegnebrættet!

Razz

http://splatcup.goalsoccer.net

4characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Ons 1 Sep 2010 - 15:28

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

så så, sure nisser!

nu er den opdateret med dødsfald etc... endvidere er Pablo også kommet på den...

5characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Man 6 Sep 2010 - 8:21

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

listen opdateret efter spil igår.

6characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Man 27 Sep 2010 - 17:42

Rune

Rune
Founder

Ok, så er der 5 point på Ronalds konto.

Jeg har tænkt at de skulle bruges således..:
1 pt.: French, Broken
1 pt.: Knife (fordi nu han har øvet sig lidt med de der nærkampsvåben)
2 pt.: 1 level af Fearlessness (fordi han ikke er særlig bange)

Mht. hans fysik så skal han i fremtiden have mere i ST, måske 2 mere så han har 13..? Så skal han have 1 mere i DX og 1-2 mere i HT så han ender på 13-14 der. Dvs. de næste 60 point er pladsbestemt... Dette mener jeg var de stats han havde før han blev angrebet af dræber-anakondaer. geek

Men hvad siger Helge til mit forslag til brug af 4 af de 5 indestående point?

http://splatcup.goalsoccer.net

7characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Man 27 Sep 2010 - 20:06

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det er fjong, men er Ronald ikke unfazeable? hvis ikke er fearlessness et klart must!

det lyder godt med lidt mere knife skill... nu er det jo anden gang planen byggede på den skill...

ser også ok ud med de stats du har resoneret han havde...

alt ok!

over and out!

8characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Tirs 28 Sep 2010 - 9:56

Rune

Rune
Founder

ingen unfazeable her, desværre Very Happy

http://splatcup.goalsoccer.net

9characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Søn 14 Nov 2010 - 15:45

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Tak for godt rolle i fredags!

jeg har snakket lidt med Krølle om hvad hans historie bliver, og han er klar på at han og jeg mødes til en kop kaffe og en lille snak om hans show, så hele banden kan samles i Kingston og tage den videre derfra.

dvs. medbring karibisk stemning til sommerhytte... jeg regner bestemt med at nappe noget rom med, som vi kan få, nu hvor vi er ude af the-nationen...

10characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Søn 14 Nov 2010 - 20:13

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ingen spontan spillegang inden ? Ala Sidste fredag ?

Det var jo meget vellykket og monter hyggeligt

/J

11characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Man 15 Nov 2010 - 0:00

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Ja da!! shit loads af mørk rom. Jeg kender en glimrende opskrift på grogg og så kan vi også holde varmen.

12characters, NPCs and other stuff Empty Sv: characters, NPCs and other stuff Tirs 16 Nov 2010 - 3:44

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg stemmer for en snarlig spillegang, ala sidst..

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum