S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Den store BB Maletråd

+2
R-kølle
Janushedemann
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26Den store BB Maletråd - Page 2 Empty Sv: Den store BB Maletråd Tors 18 Nov 2010 - 15:01

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Som sagt står følgende teams nu færdige derhjemme:

Bleak Bondage
Cavaliers d' Rouchefort
Yressian Silvers

Alt efter hvornår min pakke med maling ankommer, så overvejer jeg sgu lidt at male Afdelingen Den fortjener det næsten...

På den anden side ville det sgu også være dejligt at smide maling efter min nurgle tema hær, tror jeg vil lade posten afgøre det Smile

Det var den update fra mit malebord.

/J

27Den store BB Maletråd - Page 2 Empty Sv: Den store BB Maletråd Tors 18 Nov 2010 - 16:46

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Helt sikkert Die Abteilung!! det er klart dit sejeste hold efter min menning. De fortjener sgu nogle nazi hatte med skulls på og seje uniformer.

28Den store BB Maletråd - Page 2 Empty Sv: Den store BB Maletråd Tors 18 Nov 2010 - 17:28

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ja det burde de helt sikkert, de fortjener maling..

Tror det kommer til at afhænge af hvornår min pakke med maling ankommer. Hvis den kommer idag eller imorgen så står den på mariner.
Vil rigtig gerne have malet min Nurgle Tema hær.

Ellers kan jeg nok ikke lade være med lige at kaste farve efter Afdelingen Smile

/J

29Den store BB Maletråd - Page 2 Empty Sv: Den store BB Maletråd Tors 18 Nov 2010 - 17:30

princelarming

princelarming
Barbar Barber

AB-TEIL-UNG!
AB-TEIL-UNG!
AB-TEIL-UNG!
AB-TEIL-UNG!
AB-TEIL-UNG!

Sgu! ;-)

30Den store BB Maletråd - Page 2 Empty Sv: Den store BB Maletråd Tors 18 Nov 2010 - 17:33

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ik hvis min pakke med maling kommer nu her som de har lovet.

Så skal der males Nurgle Marines og biler.

Jeg gider jo alligevel ik rigtig spille med afdelingen lige pt.

De har ventet i laaang tid ind til videre, så de kan godt tåle lidt mere venten.

/J

31Den store BB Maletråd - Page 2 Empty Sv: Den store BB Maletråd Tirs 11 Jan 2011 - 21:20

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hvordan sætter man billeder fra Picasa ind her i forummet... Ville prale med mine basede High Elves... Kan ikke :-(

Billede af min Catcher



Sidst rettet af princelarming Tirs 11 Jan 2011 - 22:00, rettet 1 gang

32Den store BB Maletråd - Page 2 Empty Sv: Den store BB Maletråd Tirs 11 Jan 2011 - 21:37

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

lav et link til dit picassa - det virker også Razz

33Den store BB Maletråd - Page 2 Empty Sv: Den store BB Maletråd Ons 12 Jan 2011 - 11:11

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så har jeg smidt et link ind i min tidligere post...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum