S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

initial formal sit-down get-together character-creation meeting of the peeting

+2
Janushedemann
Helge
6 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

da Bacon ikke kan løbe af stablen den 21-23 januar pga logistiske vanskeligheder foreslår jeg at vi udnytter weekenden til titlen på denne post, som er alt alt for lang til at skrive igen...

derfor kunne det være sejt om der var a) nogen der gad have resten på besøg til karakterlavning, aftensmad, øller og generel hygge. b) en tilkendegivelse fra alle for hvilken en af de to dage der passede dem bedst.

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det passer mig fint, begge dage.

Jeg kan sikkert også godt ligge hus til, hvis det ikke skal være i Lystrup eller Tranbjerg


/J

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg kan nok også begge dage...

Og huset her kan også bruges...

Hvad med næste weekend?? kan folk ikke der??

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg kan sagtens næste weekend.

/J

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg kan nul ting før den 21. Desuden skulle i gså til thy i næste weekend, det har i bare glemt igen. Jeg kan faktisk alle tre dage. Men hvis vi skal ølle den er det jo nok bedat hvis det er fredag eller lørdag

Rune

Rune
Founder

Jeg er fri d. 21-23 bounce

http://splatcup.goalsoccer.net

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg kan også godt, men jeg mener det er Game Time! folk har i deres fedtede værelser rundt omkring brygget på karaktere i en lille månedstid og mon ikke færdige karaktere(så færdige som sådan nogle bliver) kan præsenteres til den fredag eller lørdag? Settings indlevelse og fin justering rollerne imellem sikres alligevel bedst gennem spil sådan som jeg ser det.

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg er enig med Ragis

/J

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det kunne da også være hyl, men jeg vil gerne have skrevet lidt mere sammen inden vi starter... desuden synes jeg at en enkelt dag i en weekend, der i forvejen skal bruges til at justere og færdiggøre karakterer, er en lidt ærgelig arena at starte i.

jeg vil rigtig gerne kører efter følgende scenarie:

21-23: have en hyggedag med endelig færdiggørelse i fællesskab (hvad der derefter sker på splat er helt åbent stadigvæk)

en weekend sidst i februar, når Rune er kommer hjem fra Afrika: vi spiller et all weekend show med gode late-nite sessions både fredag og lørdag

efterfølgende: vi spiller hver 14. dag hos den ene eller anden. det bliver en fast ugedag, som vi bestemmer os til i samråd. vi spiller hvis der er 2 spillere der ikke kan (med mindre det giver god mening) og ikke hvis jeg ikke kan!


i forhold til afklaring:
jeg er åben for:

splittet gruppe spil.

backstabbing.

player-death.

er der andet vi skal tage stilling til?

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes ikke det er en ærgelig arena at starte i, hvis man kikkede på fin justeringer og det sidste på karakterer fredag, evt med start fredag, og derefter kørte en hel lørdag fra tidligt til meget sent..
Det ville da være en perfekt åbner synes jeg.

Jeg er åben for de samme ting, så længe gruppe-split ikke betyder at vi pludselig er splittet meget, og at der kommer flere spillere med og vi ender som den famøse 8 spillers gruppe..

Jeg synes som udgangspunkt at vi skal spille sammen hele banden.

/J

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Helge skrev:b) en tilkendegivelse fra alle for hvilken en af de to dage der passede dem bedst.

jeg kan ikke spille begge dage, så det ville komme til at være et rette de sidste justeringer og så videre og derefter spille... det var min pointe.

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det var en skam.

Hvad med så at spille hele Lørdag til sent og rette ting til inden?
Det ku være fedt at komme i gang mens folk stadigvæk var oppe og køre over det..

/J

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Krølle skal til sin sidste mundtlige eksamen den 21. Så jeg er nok lidt optaget af det i stedet for rolle. Det passer mig fint med lørdag så har jeg lidt tid til at endevende karakter igen om fredagen. Så kan vi mødes omkring kl 11 lørdag kigge karakterer og lave ballade indtil kl 15-16 stykker det burde være nok når vi ikke skal lave helt nye karakterer jo. Hvis vi så kom igang med at soille derefter ville vi kunne spille 6-8 timer og stadig nå bussen hjem. Det er ikke nogen dårlig ide

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Bil=flere timer endnu Smile

Jeg synes det er en god plan

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det kunne være fint at spille den pågældne lørdag, men:

- der kommer til at gå 1 mdr+ inden vi kommer til at spille med fuldtallig gruppe igen
- jeg er måske ikke helt færdig med sammenskrivning
- vil gerne udnytte muligheden for at skrive jeres ideer ind i settingen

gad vide om ikke lysten også er der sidst i februar?

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes der er flere ting i det.

For det første kan alle den pågældende Lørdag, hvilket generelt altid har været svært for os at planlægge os til.
Det synes jeg skal udnyttes.

For det andet har folk givet meget feedback til hinanden og dig allerede, og har mulighed for at give endnu mere inden da.
Jvf også min nye tråd. Det giver fin mulighed for implementering tror jeg.

For det tredje, det med den fuldtallige gruppe, mon ikke vi kan snige en dag ind ? Jeg tvivler da på at alle har ALLE deres dage (hverdag som weekend) booket op den næste måned, i så fald kunne man da spørge folk ? Jeg er i hvertfald ik blevet hørt, og mine er ikke booket fuldt ud.


Jeg synes vi skal udnytte at vi alle kan en hel lørdag, hvilket er sjændet når vi er seks mand.
En hel Lørdag er en rigtig fed mulighed for os at begynde på.

Som Ras sagde, på et tidspunkt skal man bare gå i gang..

Men det er i sidste ende helt op til dig.

Jeg synes det er synd at lade en her halv unikke mulighed gå til spilde når alle kan, ingen grund til at vente en hel måned mere..
Mens lysten er størst skal man smede..

/J

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Janushedemann skrev:
Mens lysten er størst skal man smede..
Og hore eller file.

Men nok om det. Jeg synes at have forstået at Rune skal til det store farlige udland (Afrika el. lign.) i februar, hvis det er tilfældet kommer det nok til at være svært for ham at spille, men det er bare min tanke.

Derudover synes jeg det kunne være fedt med en startsession bare sådan for at få prøvet vores karakterer af. Jeg synes ikke det gør så meget at der går noget tid inden vi kommer til at spille igen. Så er der også tid til at overveje om man burde lave om på sin karakter. Jeg ved godt det måske er lidt pseudo, men det ville også være trist, hvis der er noget på karakteren som er helt fjollet.

Nok om det - hvad synes i andre?

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

kalender mæssigt skal jeg flytte min klub i uge 4 (44 timers arbejdsuge), på familie-hygge-weekend i weekenden efter uge 4, starte ny struktur med 3 aftner i uge 5 (46 timers arbejdsuge) og så er der bæcon i weekenden i uge 5, derefter tager Rune til A-frika i 2 uger og kommer hjem den 20. februar. i uge 8 kan vi godt spille for mig, da jeg umiddelbart kun har en aften der... så hvis der er generel enighed om at vi skal spille lørdag den 22. januar, så er det med det forbehold at vi først kommer til at spille igen i uge 8...

jeg er ikke afvisende overfor ideen, og kunne også vildt godt tænke mig at komme igang, jeg er bare ikke enig i at man skal starte når lysten er der, når omstændighederne omkring alt det andet, er mindre end gunstige.

jeg synes vi skal tage det op til en afstemning... det kan selvfølgelig sagtens være at det slet ikke gør noget at der går de 4 uger, men omvendt kan det gå ret så galt...

Rune

Rune
Founder

Som de andre ivrige spillere.....øh.
Ja, det jeg vil sige, er bare, at jeg, som de andre, er klar på at spille lørdag d. 22. Jeg ser ikke den store risiko i det.

Jeg tager som sagt til Afrika fra d. 5. feb. til den 20. feb. men hvis i vil spille uden mig, er det sgu også cool. Som Helge sagde fra start så handler denne kampagne ikke om karakterernes udvikling (point-mæssigt), så hvis man lige misser en gang eller to, så bliver man ikke efterladt i støvet.

Hvis Helge har lyst, må han vældig gerne spille min karakter hvis jeg ikke selv er til stede, da Baltukaan nok alligevel minder mere om en npc end en spiller-karakter. Very Happy Men det ved jeg ikke hvordan du har det med Helge?

http://splatcup.goalsoccer.net

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvornår hoster du op med den besked jeg ved du har Helge ? Smile

/J

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hvad for en besked??? "fløjte fløjte fløjte"

princelarming

princelarming
Barbar Barber

We all know... Now tell us! ;-)

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg har hørt en lille Rass synge om det Smile

Kan vi få den officielle ?

/J

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hvis i allesammen ved et er der vel ikke på meget at sige, vel nisser... santa

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Fint.

Nu har du fået buddet Smile

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum