S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Sommerhus

4 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26Sommerhus - Page 2 Empty Sv: Sommerhus Tors 10 Jul 2008 - 0:13

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ok det lyder super fint!! Hvor og hvornår mødes vi for at drage afsted til det forjettede land??

27Sommerhus - Page 2 Empty Sv: Sommerhus Fre 11 Jul 2008 - 17:06

McGregers


Halv-elver Bondemand

Til Rugen i Canada.

Håber du følger med på forum mens du er i Canada.

Vi kører mandag kl. 10.00 og senest 10.25 fra Århus C / Viby.

Så stil dit vækkeur til kl. 09.00. mandag d. 21 juli. 2008. Dette betyder du får 10 timers søvn, da du oplyste du var hjemme ved 23 tiden. Du kan sove på turen derud, samt du kan hvile dig når vi er kommet derud ved 12-13 tiden frem til aftensmaden. John og jeg (McGregers) er blevet enige om denne løsning var bedst.

Ellers kører toget til Holstebro og derfra bus nummer 25 ud til Vedersø!! Det er det BI oplyste mig!!

Mvh
Nathan McGregers

28Sommerhus - Page 2 Empty Sv: Sommerhus Man 14 Jul 2008 - 13:05

Rasmus


Gnom Glædespige

Hey Drengene

Tænkte jeg heller måtte skrive herinde, da jeg fandt en sms fra John på min mobil om I måtte komme mandag kl 10.00...og godt forsøgt John havde jeg sagt ja til den mente du vel du kunne komme hvilken som helst Mandag kl 10.00 Wink

Nej spøg til side, synes alt lyder vældig fint planlagt og at vi som sådan er klar.

Kun et spørgsmål tilbage hvad vil vi spille?!?!

Jeg ville gerne hører, har i fået konverteret jeres figur og er alle skemaer så den gamle Tortan gruppe er samlet???

med Vampire vil jeg nok helst vi spiller de historiske karakter som vi har kørt på længe nu. Noget af det eneste Vampire hvor jeg har styr på hvor vi er og laver.

29Sommerhus - Page 2 Empty Sv: Sommerhus Tors 17 Jul 2008 - 2:33

Rune

Rune
Founder

Ok, jeg proever at blive klar til kl. 10 mandag. Smile og ellers maa vi jo bare finde ud af noget med at i faar de ting jeg ikke selv kan baere derud og saa kommer jeg senere...eller noget.


Mht. hvad vi skal spille, saa troede jeg at D&D var planlagt...?
Ihvertfald har vi forsoegt at finde og opdatere alt hvad vi kan paa Lagos grupperne. Vi mangler dog en del hvis vi skal spille Tortan gruppen...Jeg tror vi mangler Johns og Thomas karakterer.

Vi er nu havnet taet pa Ottawa igen, hos Kristians plejefamilie og det er her vi skal bruge de sidste dage inden vi tager hjem paa loerdag. Niagara Falls er stort, New York er taet befolket og Montreal er meget franskt....det var vist saadan ca. turen forkortet.
Ses

http://splatcup.goalsoccer.net

30Sommerhus - Page 2 Empty Sv: Sommerhus Tors 17 Jul 2008 - 21:48

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Jeg har på vegne af os alle, aftalt meb Rasmus at vi fortsætter med dem vi spillede med sidste år.

var ret sikker på at det var det vi kom frem til, da vi diskuterede det sidst osv.

Hvis der er klager, kan de komme til mig

Håber tilgengæld ikke at vi begynder at skændes om hvordan de penge og dimser fra sidste eventyr, skal deles.

bar det ikke noget med at vi alle fik 5k hver?

31Sommerhus - Page 2 Empty Sv: Sommerhus Tors 17 Jul 2008 - 22:40

Rune

Rune
Founder

Hehe det skal nok blive skaegt Smile

Saa lige at du har skaffet en oese, fedt nok john.

Jeg har forresten laent spell compendium til D&D saa vi har alle officielle spells...maaske noget thomas vil kigge paa og lave en ny char? Jeg tager ogsaa rules compendium med hvor alle D&D reglerne er skrevet ned saa de er lettere at finde og forstaa, maaske noget vi kan bruge...? hvis jeg bliver for traels maa i jo bare tage den fra mig Razz

Anyways, jeg troede saadan set ogsaa at D&D var stort set aftalt, men hvis der ligepludselig er en hel masse der brokker sig vildt og voldsomt over det, saa bare goer det foer mandag morgen saa jeg kan naa at pakke de rigtige boeger.

PS Karkov skrev til mig for en eller to uger siden om det var uge 30 vi skulle spille og hvornar vi skulle dukke op. Er der nogen der gider at kontakte ham og fortaelle ham hvorn det er?

http://splatcup.goalsoccer.net

32Sommerhus - Page 2 Empty Sv: Sommerhus Man 28 Jul 2008 - 18:00

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ja så er sommerhus turen blevet overstået!!

Der var blod, sved og tårre i mange dage, men til sidst blev alt nu godt igen!
Folk fik lidt levels og lidt nyt udstyr! Reglerne sat lidt langt væk, og folk var ikke helt inde i dem, men vi er nu kommet meget bedre ind i de nye regler, der er gamle i forhold til 4.0 :O)

Tak for et par gode dage!

Mvh
Nathan McGregers

ps: uge 42 er efter sigende efterårs ferien, og skal lige derfor høre om folk er klar på en omgang til i denne uge? John leger med små drenge i østen i den uge, så han kan ikke!!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Lignende emner

-

» Sommerhus Tur?

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum