S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

kluns til Arvandor

+2
R-kølle
Helge
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Go down  Besked [Side 3 af 3]

51kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Ons 19 Jan 2011 - 13:24

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

I øvrigt skal jeg da slet slet ikke kæmpe mod folk i det åbne med rustninger..

/J

52kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Ons 19 Jan 2011 - 13:49

Rune

Rune
Founder

@Helge: Ok, fedt nok Helge, så giver det hele rigtig god mening igen Smile

@Janus: Jeg holder mig sgu også fra folk i rustninger. Det tager så lang tid for syren at komme igennem metallet!

http://splatcup.goalsoccer.net

53kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Ons 19 Jan 2011 - 13:55

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg satser personligt på at stå i baggrunden og være heppekor cheers drunk Ugga

Så hvis der er nogen der mener at det er en dårlig løsning må vi lige se nærmere på hvad bosco kan gøre ved det Dead

54kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Ons 19 Jan 2011 - 14:03

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ Rune: fik vist ikke svaret på det med købmanden... alle må have en men-at-arms. til prisen og efter gældende regler, typisk har en købmand 1 men-at-arms og en flok conscripts, hvor men-at-armen agere officer eller lignende...

55kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 21:37

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

her er forøvrigt Aringil husets kampråb på Hyboriansk: Rebre sens pietat, Iliurar sens pietat!

56kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 22:39

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Som på almindeligt dansk betyder?

57kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 22:52

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

we shall ask no quarter and we shall give no quarter!

58kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 23:01

Rune

Rune
Founder

Hvem har du lært Hyboriansk af Helge?

http://splatcup.goalsoccer.net

59kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 23:04

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hvorfor?

det er jo dig der kan det... eller Baltukaan, altså, så du må vel vide det...

60kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 23:11

Rune

Rune
Founder

bla bla... Teach

http://splatcup.goalsoccer.net

61kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 23:17

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

er der nogen du gerne vil have Baltukaan skal kunne sige? så som "den kloge narre den mindre kloge" eller "ximplent savis no taent savis" som det hedder på Hyboriansk...

62kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 23:23

Rune

Rune
Founder

Damn you! Pumpgun

Jeg har ledt internettet igennem, fra ende til anden. Det er umuligt, siger jeg!

http://splatcup.goalsoccer.net

63kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 23:28

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ja det bliver til "Tinc xarx cerca a travos, extrem atta extrem. Parlara no estan passant!" sådan cirka altså... der er vist nogle verber jeg ikke helt har styr på og Hyboriansk indeholder ikke rigtig ordet internet, jeg jeg måtte improvisere lidt...

64kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 23:36

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Du er vist ikke helt syg længere, sådan som du driller...

65kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 23:40

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

nope, jeg har fået det en del bedre... som jeg skrev tidligere bulmeurten og kristtjørnen hjalp rimeligt meget... nu har jeg også pælet pænt meget the idag... hovedpinen er næsten væk, men jeg nyser og hoster som en gal + feberen har ikke helt lagt sig, men trods alt er jeg nok klar til på lørdag!

66kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Tors 20 Jan 2011 - 23:47

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

uden dril!

eventuelle floskler til Baltukaan kunne forexempel være:

Visdommen sejre = "savies preval"

Den kendte vej er sikrest (som i traditionen er bedst) = "formes segure demostra"

pennen er stærkere end sværdet = "plomas fortre lespas"

bare nogle exempler...


67kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Fre 21 Jan 2011 - 9:42

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det var ikke særligt dansk, men jeg forstod meningen

68kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Fre 21 Jan 2011 - 10:25

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hvad var ikke særligt dansk? og hvad forstod du meningen af?

69kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Fre 21 Jan 2011 - 10:26

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hov, vil også lige sige at hovedpinen er tilbage men feberen er tilbage på 37.6 her til morgen, hvor den hører hjemme...

jeg satser derfor stærkt på at være klar til imorgen...

70kluns til Arvandor - Page 3 Empty Sv: kluns til Arvandor Fre 21 Jan 2011 - 11:47

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Bimse køber ikke ind...
Bimse gider ikke købe ind til gæster der måske ikke kommer...
Gæsterne kan selv tage mad med ud til bimse...

PS: bimse, det er mig!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 3 af 3]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum