S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

overnatning hos Bamsen!

+2
R-kølle
Helge
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1overnatning hos Bamsen! Empty overnatning hos Bamsen! Søn 16 Jan 2011 - 23:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

vi er alle afklarede med at skulle sove hos Bimse på lørdag efter rolle?

bare lige så vi er klar over det... hvis der er nogen der skal på den sidste bus hjem skal vi måske starte endnu tidligere...

skriv lige tilbage når i har læst posten her, så jeg/vi ved at alle er indforståede med det!

2overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Man 17 Jan 2011 - 0:07

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg er klar på at sove i den strammeste ske. Bring it on bitches. Hvem køber ind til morgenmad og doktor?

3overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Man 17 Jan 2011 - 0:08

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

og frokost, aftensmad + pils?

4overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Man 17 Jan 2011 - 0:18

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Bare lige for at forklare min bror lidt:

Jeg har en fremragende sofa, som jeg har sovet på mange gange ;-)

derudover har jeg en oppustelig (eldrevet) weekendseng, til to personer som aldrig er brugt før... Jomfru-seng, YEAH!

Til sidst har jeg min egen seng... Der burde altså være plads til alle, hvis en eller anden enten tager et liggeunderlag med, bruger et af dem vi har i huset, eller hopper i seng med mig ;-)

Mad og den slags regner jeg med at kunne stå for... Men jeg har nok ikke plads på cyklen til flere kasser bajre...

Hvis der er en bil på vej herud lørdag, kunne det evt. kombineres med både indkøb og pilsnarez...

Ser frem til en hyggelig aften i Arvandor, med backstabbing og player death allerede første session! eller noget...

Jeg vil være king i stedet for queen eller noget... eller også rendeer
Alle mine fjender ender Dead fordi jeg har allieret mig med en Wizard som kan noget Ugga og derfor er jeg faktisk ret afro

5overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Man 17 Jan 2011 - 0:29

Rune

Rune
Founder

Så længe jeg ikke dør af alderdom i første spilsession så er jeg glad.

http://splatcup.goalsoccer.net

6overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Man 17 Jan 2011 - 23:36

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg skal til hundetræning med missen lrødag fra 10 til 11, men der kan godt være åbent i huset, så folk kan lege praktiske grise sp vi kan gå igang med opstarten når jeg kommer tilbage... Håber det er fint med folk...

7overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 0:06

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, Mibs varslede det godt idag... det er fint... ligger du en nøgle eller er huset bare åbent? det er sikkert ikke så længe der er tale om alligevel...

8overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 0:09

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg synes det er ok, at missen tager dig med ud og blive opdraget lidt. Du trænger til det. Jeg kan godt vente med at komme til lidt efter 11 og der er vel tid nok til at ordne selvom vi først går igang med det kl 11. Jeg forventer nemlig at være en smule fuld fredag da jeg skal til eksamen om formiddagen

9overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 0:21

Rune

Rune
Founder

9'eren går
Viby: 08 og 38
Park Allé: 22 og 52
Blåbærhaven: ca. 26 og 56

Nu står jeg ikke normalt vildt tidligt op Sleep, men kunne nok godt klare det så jeg tager bussen 10:38 fra viby. Er det fint?

http://splatcup.goalsoccer.net

10overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 0:46

rass

rass
Halv-elver Bondemand

I hate you guys!

Jeg bliver nød til at lave hindbærgrød af de andre i twillight, og drikke mig en kæp i øret, for at glemme skuffelsen over ikke at være med i første session..

Sad= Laser

11overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 0:47

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Anyway give Helge hell guys og kom godt igang med spillet!

12overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 1:47

Rune

Rune
Founder

Yeah! Hindbærgrød dem for vildt! Pumpgun

http://splatcup.goalsoccer.net

13overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 13:01

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hvis vi tager bussen der kører fra Rune 10.38 er vi ude ved bamse 11.26... muligvis kunne nogen mødes inden og købe ind (øl og tåååst) og så tage bussen fra banegården 10.52...

14overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 14:16

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hundetræningen slutter 11.00, så jeg er hjemme 11.20 senest...

Cool med indkøb... Det arrangerer i så... Både frokost, aftensmad, kræm og pils, right??

15overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 14:17

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg er også fint med på at sove hos Bjørnen.

Mht hvornår vi starter, så stemmer jeg for så hurtigt som folk kan...

Planer skrider altid, derfor er det fint at planlægge det hele lidt før.

/J

16overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 14:37

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ bamse: det kunne være fedt hvis du eventuelt kunne have købt ind til mad (det du kan slæbe) så vi kun skal have pils og lignende med...

17overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 14:38

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det vil forlænge min hjemtransport fra hundetræning betragteligt, og er ikke lige noget jeg kan overskue...

Er der ikke mulighed for at indkøbet kommer med bussen?

Ellers må jeg jo være forudseende og købe ind fredag...

18overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Tirs 18 Jan 2011 - 15:09

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ikke overraskende stemerjeg for indkøb fredag.

Så tager vi rundstykker med fra føtex lørdag morgen.

/J

19overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Ons 19 Jan 2011 - 21:26

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvornår begynder showet Lørdag ?

Hvornår tager Bjørnen afsted til hundetræning lørdag og hvornår kommer han hjem?

Vi køber Øl og show, og Bjørnen køber almindeligt ind fredag right?

/J

20overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Ons 19 Jan 2011 - 21:30

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

princelarming skrev:Hundetræningen slutter 11.00, så jeg er hjemme 11.20 senest...

Rune vil gerne tage bussen fra viby torv klokken 10.28, vi andre hopper på 10.52 ved banegården og er ude vd bimse 11.26. nul rundstykker men frokost...

vi har øller og så videre med og Bimse ordner mam.

savvy?

21overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Ons 19 Jan 2011 - 22:28

Rune

Rune
Founder

Jegkan måske godt tæskes til at komme op tidligere hvis der er stemning for det?

http://splatcup.goalsoccer.net

22overnatning hos Bamsen! Empty Sv: overnatning hos Bamsen! Ons 19 Jan 2011 - 22:34

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det er fint nok med mig, når Bjørnen alligevel først er færdig med hundetræning der.

Vi lader bussen med øl og tager den afgang som i snakker om.

Asbjørn åbner døren når vi kommer med mad og kaffe.

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum