S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ladder of Succesion

+2
Janushedemann
Helge
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 3]

26Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Ons 26 Jan 2011 - 2:22

Rune

Rune
Founder

Jeg har også tilføjet regionsnavnene, eller underhus-navnene til træet. Jeg ved ikke helt fra hvem de enkelte underhuse begyndte, men du kan jo kigge på det og sige til hvis der er rettelser.

Noget jeg synes der måske mangler er ægteskaber mellem de forskellige grene af huset. Det er et kæmpe hus i forhold til at det stadig holder sammen under Aringil navnet, efter min mening, men det kan selvfølgelig være at jeg bare skal holde op med at forsøge at presse det ned i en kasse som jeg synes ville give mening i vores verden. Razz

::EDIT:: Så har jeg lige smidt et portræt ind også, bare for at prøve. Det er på Pitor Haddan Aringil. Har folk lyst til at der skal portrætter på de vigtigste? Det kunne eksempelvis være alle Lords.

http://splatcup.goalsoccer.net

27Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Ons 26 Jan 2011 - 9:58

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Aringil huset har samme forfader og er ikke så meget familie, som en slægt eller æt (som man brugte i vikingetiden).. de gifter sig ikke med hinanden fordi der ikke er nogen "power" i det... de er "kin" og har derfor hinandens ryg alligevel.

der mangler vist lige en lille flok, nemlig droning Millicent Kastor (567-present) og hende og Staphos's børn Lucian (585-609) og Dorian (587-616). Dorian var gift med Fienna Taramane (588-616) og havde sammen børnene Tialina (612-616) og Monolo (615-616).

tror faktisk det var det...

28Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Ons 26 Jan 2011 - 13:27

Rune

Rune
Founder

Cool, så er det på.
Har vi en alder på kongen?


Her er de portraits jeg har fundet indtil nu. Sig til hvis der er nogen af dem du vil have på specielle folk.

Ladder of Succesion - Page 2 Portraits

http://splatcup.goalsoccer.net

29Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Ons 26 Jan 2011 - 13:36

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg stemmer på Kongen som No. A4 Smile

/J



Sidst rettet af Janushedemann Ons 26 Jan 2011 - 20:56, rettet 1 gang

30Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Ons 26 Jan 2011 - 20:54

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

kan man bruge alle mulige billeder? skal de have en særlig størrelse? hvad ellers?

31Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Ons 26 Jan 2011 - 20:59

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

tænkte f.eks på dem her:

lords med rustninger

ladies

osv...

32Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Tors 27 Jan 2011 - 16:30

Rune

Rune
Founder

Jeg kan skalere dem, så du skal bare finde de billeder du vil have og hvem du vil have dem på. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

33Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Fre 28 Jan 2011 - 21:01

Rune

Rune
Founder

Jeg er nu glad for at have fået et overblik. Smile

Aringil
Arvandor

Er der nogen der ønsker mere information for hver enkelt person på stamtræet?

Ellers mangler der vist lige aldre på et par stykker og navne på de to ældste Arvandor folk.

Er der andre end Janus der har forslag til Kongens billede? Razz

Ras, hvad med dig, har du en mening om hvordan Torons far skal se ud?
Krølle, hvad med Lord Fenter?

http://splatcup.goalsoccer.net

34Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Lør 29 Jan 2011 - 0:21

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Mine bud er: Pitor som F1, kongen som B4.

35Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Lør 29 Jan 2011 - 2:55

Rune

Rune
Founder

Jeps. Så blev kongen B4. Smile

Vi mangler forresten fødselsår på kongen, samt hvad hans mor hed. Plus kongens oldemor og oldefar. king

Hvis i har nogle pics i synes skal på jeres karakterer, så bare sig til.

http://splatcup.goalsoccer.net

36Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Lør 29 Jan 2011 - 3:32

Rune

Rune
Founder

Hmm, satans. Der er en fejl i programmet der gør at det ikke bliver tegnet som det skal. Hvis man kigger på den venstre side af Aringil familien, så støder man på brødrene Eol og Tarastor. Disse brødre er gift med to forskellige kvinder, men hvis man kigger på deres børn så ser det ud som om de har fået de samme børn....stregerne hænger sammen. Hvis programmet blot kunne finde ud af at rykke Tarastor og hans kone lidt til højre (der er masser af plads!) så kunne man se at de to brødre har fået to forskellige kuld børn...Håber vi kan leve med det. Jeg tænker det kan være det ændrer sig når vi laver ændringer i det, men jeg kan ikke selv gøre noget uden at tilføje nyt til træet.

::EDIT:: Ok, jeg kan åbenbart ændre på det, men det er rimelig besværligt. Nu er det i hvert fald rettet.

http://splatcup.goalsoccer.net

37Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Lør 29 Jan 2011 - 11:56

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvem fanden er Pitor?

Og hvad var der galt med mit foreslag til kongebillede ? Smile

38Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Lør 29 Jan 2011 - 12:16

Rune

Rune
Founder

Pitor er Lord of Haddan, Torons far. Og din konge var munk! Razz

http://splatcup.goalsoccer.net

39Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Lør 29 Jan 2011 - 23:08

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Hmm Rune
Jeg er bange for at jeg ikke kan leve med at Eol og Tarastor lever sammen i et eller andet hippie kollektiv med deres koner og har "fælles" børn. Det er jo en vederstyggelighed! for hele Aringil og det kunne jo fremprovokere en diplomatic scandal hvis nogle af de andre huse kommer i besiddelse af samtræet. Nej nu må du simpelthen få det program til at adlyde!

40Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Søn 30 Jan 2011 - 3:18

Rune

Rune
Founder

Jamen! der er jo ingen der lever i synd nu! Bare check træet man.

Problemet er at hver gang jeg laver ændringer, så skal jeg sørge for at skille hippie-familien ad, så der ikke opstår skandaler. Smile

PS: Har nu været til fest siden kl. 10:30 i går morges....føler mig ikke helt så ung som jeg plejer Sleep

http://splatcup.goalsoccer.net

41Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Søn 30 Jan 2011 - 20:49

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

der er lige en anden lille rettelse, idet jeg har lavet 2 stamtræer. og kun opdateret det ene af dem ind i mellem... derfor mangler der 2 søstre til Millicent (592-present) som er Morelle (tvillingesøster) (592-present) gift med Jacen Grall Fourian (591-present) og har børnene Todd (611) og Cedric (615-present) og Luciane (594-631) gift med Pard Westwood Caubal (589-present) og har børnene Ealon (614-present), Durolon (618-present) og Liselja (618-present)

42Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Søn 30 Jan 2011 - 21:16

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Med al den tid i folk har brugt på det her slægtstræ er det trist at tænke på hvor mange der skal slettes, når først Janus får leverancen hjem fra Poisons'R'Us...

Et ord: Familierabat!

Dead

43Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Søn 30 Jan 2011 - 23:27

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

med den mængde tid der er blevet brugt på det, tror du så ikke der er en rimelig stor chance for at mindst 75% af named characters er immune overfor gift...

44Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 1:11

Rune

Rune
Founder

Der er lige nogle ting der ikke helt passer. Ved ikke om jeg har skrevet forkert af eller hvad:

Rothos Arvandor (568-632) og hans kone Iselja Caubal (569-583) har fået sønnen Oleran i 587....ehm. Meget godt klaret af en kvinde der har været død i 4 år at føde et velskabt barn. Smile Hvis det bare er Olerans fødsel der skal rykkes til 583, så var Rothos 15 og Iselja 14 da han blev født...måske lidt tidligt? What's the verdict?

Ciaphos Arvandor (499-549) gift med Liliabeth Colovere (508-538) har fået sønnen Dorian i 541...

Der mangler stadig fødselsår til Kongen king

http://splatcup.goalsoccer.net

45Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 9:30

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Iselja Caubal (Olerans mor, døde i barselsseng) så hun døde selvfølgelig i hans fødselsår 587.

Liliabeth Colovere (Kongens farmor) fik børnene Monolo (534-599), Tonya (538-549), og Dorian (541-612). Liliabeth levede selv (508-588)

Staphos er født i 561 og lever stadig.

det er et super sejt stykke legetøj der. kan det printes?



46Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 9:49

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

oldefaderen hed Galdabron og levede 469 til 531. han var gift med Lyselle Taramane. de fik de 2 drenge Ciaphos og Doric.

Galdabrons far (kongens tipoldefar, og han der kuppede House Tybee) hed Cedric og blev gift med Marienna Galienne og de levede henholdsvist ham: (430-487) og hende (434-487). de fik kun det ene barn. så skulle der vist være styr på det... eller hvad?

47Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 10:39

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Helge skrev:med den mængde tid der er blevet brugt på det, tror du så ikke der er en rimelig stor chance for at mindst 75% af named characters er immune overfor gift...

Så må vi håbe, at det der anti-dolke-spray også virker, for hvor der er en vilje er der en kniv i ryggen, i mørke... Uden varsel!

48Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 10:53

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

nu fandt jeg humlen ved det der med liliabeth.... det kommer her:

Ciaphos er født i 499 og døde 549 og har udover Dorian (541-612) og Monolo (534-599) også en søster Tonya (538-549) han var gift med Liliabeth Colovere (508-538) og Sarana Galienne (519-602)

Sarana er altså mor til Dorian. og Liliabeth døde i barselssengen med Tonya. Dorian er født i 541 af Sarana Galienne

streg alt det andet jeg sagde om den her del af familien...

49Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 17:37

Rune

Rune
Founder

Mega cool at du har lavet en hjemmeside med det Very Happy

Men vil du ikke hellere bare have det jeg har lavet istedet for at lave det hele igen?

http://splatcup.goalsoccer.net

50Ladder of Succesion - Page 2 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 17:41

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

huh? hjemmeside? jeg har lavet 1 i hånden og 1 på computer i open-office... ingen af dem er fuldstændige og ikke helt ens, derfor er det mega cool at du har lavet det der...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 3]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum