S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Sommer 2011

+2
John The Rosenberg
McGregers
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down  Besked [Side 6 af 6]

126Sommer 2011 - Page 6 Empty Sv: Sommer 2011 Tirs 2 Aug 2011 - 0:06

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ja selv tak for en fed uge i sommerhus. Synes også det var fedt med afveksling mellem brætspil og rollespil.

127Sommer 2011 - Page 6 Empty Sv: Sommer 2011 Ons 3 Aug 2011 - 11:41

Rasmus


Gnom Glædespige

Enig! Synes ugen virkede rigtig godt med afvekslinger, synes også Rune's GURPS spil skal tilføjes til at dele æren her og også fedt at Michael medbragte så mange figurer og flere brætspil.

Hvis der er noget vi kunne overveje til næste år så skulle det være at bryde sommerhus turen op i to ture af kortere længde. Altså ha en sommer og vinter tur som begge bare var en forlænget weekend af 3 dage højst.

Pointen skulle være at det ville være lettere for familiefædrene med korte ture og så vil spillet måske også ligge lidt friskere i hukommelsen.

Ved ikke!?! Hvad siger I!?! Er det ren blasfemi mod traditionen!?


128Sommer 2011 - Page 6 Empty Sv: Sommer 2011 Ons 3 Aug 2011 - 12:02

McGregers


Halv-elver Bondemand

Det er jo uden tvivl ren blasfemi mod traditionen.

Dog har jeg talt med Lise om det, og det er absolut sidste gang jeg får lov til at smutte i en uge af gangen (hvert fald de næste par år) Laughing

Det vil passe mig bedre med en forlænget weekend et par gange om året i stedet for én uge om året.
Jeg ved ikke om jeg må få lov til at smutte til vinter, da hun mente at sommerhus var no go de næste par år.
Der er jo heller ingen der siger at det skal være ude i sommerhuset, vi kunne også holde det her i Århus eller KBH?

Mvh
McGregers

129Sommer 2011 - Page 6 Empty Sv: Sommer 2011 Ons 3 Aug 2011 - 15:06

Rune

Rune
Founder

Jeg stemmer for en forlænget weekend i starten af oktober.

Ud over det er jeg med på det hele. Flere korte omgange plus flere lange, jeg er klar! Razz


Mht. GURPS er jeg lidt ærgerlig over at jeg ikke fik det fremlagt helt som jeg ville. Eventyret vi spillede var også lidt...bob bob, men sådan er det jo når man bare finder noget på internettet. Smile

Jeg vil meget gerne køre noget næste gang, hvis i har lyst på at prøve det igen. Jeg vil gribe det lidt anderledes an, fx. lære jer de basiske kamp-regler Smile
Jeg vil også lave mit eget eventyr. Næste gang skulle jeg også have bedre styr på GURPS reglerne og så er det nemmere for mig at lære jer det.

Jeg ægrede mig lidt over at vi ikke fik spillet lidt mere, da vi sluttede på et punkt hvor ingen af jer egentlig havde styr på reglerne, og derfor ikke havde så meget overskud til at se ud over forvirringen. Smile

Meen, ud over Rasmus var der vist ikke så meget stemning for det, så vi må se.

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 6 af 6]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum