S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Wayland Ordrer generelt

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Wayland Ordrer generelt Empty Wayland Ordrer generelt Tors 10 Mar 2011 - 20:53

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Nu har v efterhånden kastet en del ordrer efter wayland games.

Der er dog en ting som generelt falder mig i øjnene: Deres leveringstider.

Det passer simpelthen næsten aldrig at de sender bestilte ting indenfor 1-6 dage som de praler med når der er grøn status på deres ting.

Så kan man skrive en fin lille mail til dem i deres fine klage program på deres hjemmeside, og resultatet vil være en fin lille mail tilbage.
Det er prøvet før, og hjælper aldrig. Altid det samme fis med at de liiige er lidt bagud mm, men at de skynder sig...

Igen idag prøvede jeg så at sende en mail for at høre ad, hvorfor der nu var gået 16 dage, og de stadigvæk ik var sendt.
Jeg fik en fint lille svar tilbage om at de var lidt bagud og bla bla bla.

Idag blev det så lige lidt for meget for mig, så jeg greb knoglen og skabte mig lidt i telefonen.

Store beklagelser, knæbuk mm, og jeg havde nu raset ud.

5-10 min efter får jeg så en email hvori der står at min ordrer nu er afsendt med post. Jeg tænkte jaja, og tjekkede det, det var sgu rigtig Smile

Så man må konkludere a dagens morale er:

De flinke må vente, og dem som ikke vil finde sig i at blive 'snydt' og ringer får deres shit.

/J

2Wayland Ordrer generelt Empty Sv: Wayland Ordrer generelt Fre 11 Mar 2011 - 1:18

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

jajaja, som sædvanligt Smile men det passer nok sådan rimelig meget med alle firmaer som ikke er et eller andet privat og ideologisk, at kan man trække den og slacke/spare penge, så er det ok, for folk lægger ikke mærke til det/er ligeglade. ligesom dem der hacker folks konti for 10kr, ingen lægger mærke til det heller.

Jeg synes det er godt gået Janus, de skal da også bare ha det af vide fra deres hovedkunder, når deres løfter ikke holder. Håber at dit shit kommer godt frem Smile

3Wayland Ordrer generelt Empty Sv: Wayland Ordrer generelt Fre 11 Mar 2011 - 12:35

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ja det satser jeg også på, at det kommer snart.

Men bare lidt ærgeligt at man skal 'op og støde' for at de gør noget ved sagen.

Men sådan er det jo nok Smile

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum