S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Flytning af plader og pynt

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Flytning af plader og pynt Empty Flytning af plader og pynt Man 4 Apr 2011 - 18:01

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Til dem der skal hamre på obnox

Flefferen har været stor i slaget og har valgt at køre til obnox i år - fed død flefferen det æææælsker vi Smile

Hvorom alting er, han har endda også indvilliget i at samle plader og pynt til dem op i århus. jeg tænker at hvis det her skal fungere skal vi have fundet et sted hvor de på vejen fra odin-se kan lave holdt og læsse bilen med spånplader og paptræer.

Derfor - er der nogen der har lyst og plads til at have et par ekstra plader og pynt til dem stående i op til 14 dage sådan at vores lift ikke skal køre hele århus rundt?

Så frem med fingeren hvo som tør

2Flytning af plader og pynt Empty Sv: Flytning af plader og pynt Tirs 5 Apr 2011 - 10:24

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Bare lige en tanke fra mig, de plader plejer at kunne stå inde i biler, på skrå i de mindre slags, ikke?... det ville være temlig surt IKKE at kunne få dem ind i baggagen. Når jeg tænker på et hammer bræt, så virker det som om de godt kan, men hvad er målene i CM så kan jeg dobbelt tjekke?

3Flytning af plader og pynt Empty Sv: Flytning af plader og pynt Tirs 5 Apr 2011 - 10:48

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

du kan godt have mine Smile de er ca 120 cm lange og 45 brede, men de er nok ikke repræsentative for de plader der skal flyttes. Der skal du nok regne med ca 90 brede og 122 lange, hvis de kun lige kan være der med den størrelse, må vi lige have folk til at måle ekstra efter

4Flytning af plader og pynt Empty Sv: Flytning af plader og pynt Tirs 5 Apr 2011 - 13:04

andbruu

andbruu
Captain

Jeg kan godt have en ekstra omgang plader, eller to. Også et par kasser med pynt. Kan dog ikke forstå hvorfor de skal være der i 14 dage?

5Flytning af plader og pynt Empty Sv: Flytning af plader og pynt Tirs 5 Apr 2011 - 13:35

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

de skal jo ligesom falde lidt til Anders, så de ikke bliver stressede af at blive flyttet for meget rundt inden vi skal spille på dem... alle ved jo at der er tale om meget usundt arbejdsklima, hvis man bliver flyttet for meget...

6Flytning af plader og pynt Empty Sv: Flytning af plader og pynt Tirs 5 Apr 2011 - 14:11

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

De behøver slet ikke stå der i 14 dage. Det var bare for at sætte det på spidsen. Det kunne jo være man ikke lige kunne komme til at aflevere det på samme dag som det skulle afhentes Smile

7Flytning af plader og pynt Empty Sv: Flytning af plader og pynt Ons 6 Apr 2011 - 8:40

andbruu

andbruu
Captain

kk

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum