S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Tilbud på Fyn

+2
princelarming
Kptbiceps
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Tilbud på Fyn Empty Tilbud på Fyn Tors 1 Sep 2011 - 11:23

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Kære alle, der er i min lokale friendly gaming store udsalg på ældre blisters af metal og boxe med alt muligt blandet (også meget metal) det er dog rimeligt billigt!

F.eks 2 blisters for 80kr, 3 for 115kr, 5 for 150kr. Der er alt muligt forskelligt, af heavy weapons, special characters: Pain doc, gargoyles, Black templars character.

I bokse afdeligen er der 2 for 200kr, der ligger bla en chaos dreadnought (metal Sad ) og havocs, Bretonnia cavalry, Greater Nurgle daemon, Dwarf helicopter, Chaos Raptors, Howling banshees etc.... 2 for 200!!

Jeg synes i skulle ha budet. Hvis der er noget i står og mangler kan jeg kigge derned efter det. Der var bla 2 metal Obliterators forrige gang jeg kiggede, men de var væk da jeg kiggede igår. Vi snakker prislejer omkring 80 kr for 2 figurer, der på GWs side koster 140 stykket, så der er penge at spare.

Åh ja, og så er den næste del af Sister of Battle codexet kommet, og jeg er blandet i mine følelser...
Der er nogle ret seje ting (man kan lave en 5 mands unit med 3 Multi Meltas der kan blive Relentless med Act of Faith), men der er også nogle ting der bare virkede federe før, og min generelle feel med et er, at det ikke er gennemarbejdet godt nok overhovedet! Som om det er 1/3 af hvad der ville være i et helt rigtigt codex. Det jeg mener er: at ifht hvad man kan sammensætte i et marine codex af muligheder for forskellige temaer, så er det nye sisters til grin.

2Tilbud på Fyn Empty Sv: Tilbud på Fyn Tors 1 Sep 2011 - 11:47

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Billih, billih billih!!

Det lyder sgu da som om man kunne gøre et kup ;-)

Nu har jeg hverken penge til billige eller dyre figurer for tiden, og der er faktisk heller ikke rigtigt noget jeg mangler... Udover 2 liter sødmælg, en kvart liter piskefløde og et minimum af værdighed...

Jeg har også hørt at de nye søstre har sluttet sig til rækken af middelmådige codii, og endda med færre muligheder end de andre... Øvsen bøvsen, for et los i løvsen!

3Tilbud på Fyn Empty Sv: Tilbud på Fyn Fre 2 Sep 2011 - 13:36

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ét Codex - Flere Codices

/J

4Tilbud på Fyn Empty Sv: Tilbud på Fyn Fre 2 Sep 2011 - 13:50

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Janushedemann skrev:Ét Codex - Flere Codices

/J

Sure Janus. Jeg kalder dem Richard, eller hvis det går helt galt kodekser Smile

5Tilbud på Fyn Empty Sv: Tilbud på Fyn Søn 4 Sep 2011 - 11:39

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg skulle mene at både "kodekser" og "codexes" også er korrekt. Det er Wiki i hvert fald enig med mig i.

6Tilbud på Fyn Empty Sv: Tilbud på Fyn Søn 4 Sep 2011 - 20:38

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Kodekser er korrekt efter dansk retskrivning i hvert fald Smile

7Tilbud på Fyn Empty Sv: Tilbud på Fyn Man 5 Sep 2011 - 11:23

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

så det Janus mener er måske:

One Codex - More Codices? sproglig forvirring to the max!

8Tilbud på Fyn Empty Sv: Tilbud på Fyn Man 5 Sep 2011 - 11:35

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ingen forvirring, kun sandhed.

Singulus, plures, LUK.

/J

9Tilbud på Fyn Empty Sv: Tilbud på Fyn Man 5 Sep 2011 - 12:15

princelarming

princelarming
Barbar Barber

godt man ikke går op i den slags... study

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum