S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Sons and daughters of red grief

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Sons and daughters of red grief Empty Sons and daughters of red grief Man 26 Mar 2012 - 22:16

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Father Vespaes
1 haemonculus venom blade 55


Daugthers of Liya
9 wyches 1 shardnet+impaler, hekatrix, with venom, 115

Ark of eternal remorse
raider 60


The Beheaded
3 wracks 30

Stingwing
venom cannon 65


The first sons of Vespaes
4 trueborn 4 blasters 108

Shardvein
venom cannon 65


498

2Sons and daughters of red grief Empty Sv: Sons and daughters of red grief Tirs 27 Mar 2012 - 9:02

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

be-jeusus! man kan sgu få meget lir for 500 points med de Dark Eldar der eller hvem!

det ser spændende ud... er det den hær jeg kan regne med at møde den 13.?

3Sons and daughters of red grief Empty Sv: Sons and daughters of red grief Tirs 27 Mar 2012 - 11:17

princelarming

princelarming
Barbar Barber

som en viis mand engang sagde: "pictures, or it didn't happen!" Teach

Ej, pjat... Kom med dem, når du gider... Og ja, det er sgu utroligt hvor meget lir man kan pakke ind i en 500 pts DE hær....

Både anti-tank, CC (med ride), scoring bus og en masse dakka klein... Bimse føler sig lidt snydt... (specielt fordi hans HQ indtil videre har en minimumspris på omkring 195...)

4Sons and daughters of red grief Empty Sv: Sons and daughters of red grief Tirs 27 Mar 2012 - 16:13

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

@Helge: Ja det er den hær du kan regne med at møde. Hvad har du med i 500?

Synes i det er meget lir?

Der er relativt høj firepower - det er helt klart. Omvendt er det kun 17 modeller med t3 og deres papirflyvere.

Personligt har jeg svært ved at vurdere om det er en hær, der vil klare sig godt ved så lavt pointtal. Men vi får se. I andre har jo den luksus, at jeg ikke HAR andre malede figurer og at i derfor kan strikke jeres lister sammen, så de er specielt designede til at skyde papirflyvere... Det kunne godt gøre ondt i nummeren.

5Sons and daughters of red grief Empty Sv: Sons and daughters of red grief Tirs 27 Mar 2012 - 16:46

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Min tlf kan IKKE tage billeder, men her er lige et gruppebillede alligevel. Måske jeg kan tage nogle gode nogen med Snix' cam senere.

The sons and daughters of red grief.
Sons and daughters of red grief 27032012102

6Sons and daughters of red grief Empty Sv: Sons and daughters of red grief Tirs 27 Mar 2012 - 22:00

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det kan godt være at kameraet ikke er i top, men det ser sgu alligevel ret lækkert ud!

Havde ikke helt tænkt det som "kun" 17 t3 modeller og deres fløjere - når du siger det sådan, så får jeg en lidt mere rolig puls... (selvom Tyranid-spillere ikke helt kan slappe af, når der snakkes om Dark Eldar... Laser )

7Sons and daughters of red grief Empty Sv: Sons and daughters of red grief Ons 28 Mar 2012 - 8:54

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

tror jeg skal have 1 rhino med havoc launcher + 5 mand i; 8 dæmoner, 3 terms med reaper autocannon og combi-meltaer + 1 chainfist og enten en chaos lord eller en deamon prince... skal lige have rigget det sidste an, så det kan lade sig gi sig, men det er mest lorden jeg skal have fundet ud af hvad jeg lige gør med...

8Sons and daughters of red grief Empty Sv: Sons and daughters of red grief Ons 28 Mar 2012 - 9:31

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Tæller dæmonerne som troops i forhold til FOC?

9Sons and daughters of red grief Empty Sv: Sons and daughters of red grief Ons 28 Mar 2012 - 12:50

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det skal da lige checkes... ellers er det sikkert nogle noise-marines istedet...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum