S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Madgeneralens rapport

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Madgeneralens rapport Empty Madgeneralens rapport Søn 6 Maj 2012 - 14:28

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Madgeneralens rapport - The Mad Generals report

Hey folkens!

Så kom Bimsen hjem fra 'con, og fik vasket snavset, sveden og resten af skidtet af kroppen... Her er mine tanker om årets 'Con:

Først angående mit ansvarsområde: Maden:

Kødsovsen var kødsovs - ikke det store at rapportere. (dog kogte vi nok et par poser pasta for meget torsdag)
Lasagnetten blev bedre modtaget end Chili Kong Arne gjorde sidste år, så det er nok en succes der skal gentages næste år...
Salat-showet til Grill-festen var en lidt stresset affære, som jeg kommer lidt ind på senere, men med hjælp og god vilje gik det jo alt sammen!

Angående Indkøb:
De 15 liter mælk var lige præcis nok... Næste år ville det være ok med 5 liter mere, specielt taget i betragtning hvor tidligt vi løb tør for Corn Flakes
Cornflakes var spist fredag morgen, og der blev desværre ikke købt flere - næste år skal vi have 4 pakker i stedet for 2...
Der blev kun drukket 4 poser kaffe - næste år holder vi lidt igen i indkøbet, og køber 6 i stedet for 8...
4 kilo sukker er 2 for meget - stop mig inden jeg går sukker-bersærk igen næste år... Orc with axe
Der skal laves mere Bechamel til Lasagnetten - det er medvirkende til øget mælkeindkøb næste år!
Brød-bagnings-showet kom lidt for sent op at køre - det var lidt min egen skyld, men det ville have været rart (og var tanken) at der skulle have været flütes/brød til alle aftensmåltider... (Dette er ikke en kritik af Snix, der bagte fantastisk brød til grill-festen - der var ikke hendes ansvar, men mit)

Brugsen!
Sammenlignet med Netto i Auning eller tilsvarende er brugsen simpelthen for dyr (til andet end walking extra shopping) - Mad generalen støtter derfor op om folkets disponering af stor-indkøb (arrangeret af stor-auberginen) i Netto, til både, Tååst, øl, vand og mad...

Angående indkøbsmetoden:
Vi købte ind løbende, hvilket (sammen med mine massive tømmermænd lørdag) var grunden til at vi ikke fik købt ind til salat til grill-festen før klokken seks...
Grunden til denne disposition er at meget at køleskabspladsen går til øl, tååst og om lørdagen grill-mad... Derfor er der ikke rigtigt plads til mad til hele 'connen i køleskabet fra starten - dette skulle have været meldt ud, eller også skulle jeg bare have været bedre til at organisere det... Det bliver bedre næste år, i promise!

Overordnet set:
Der var "kun" hammerborde stillet op, og det var faktisk fint. De blev også brugt til brætspil, mens brætspilsbordene selv blev invaderet af en gal horde BB-spillere (Fedt med BB-turnering på Obnox igen, btw - glæder mig til at høre hvordan finalen ender!)
Køkkenet var skiftevist optaget af brætspil og madlavning, og det gik faktisk fint!
Sovepladserne (i køjerum og mellemgang) blev godt suppleret af power-snorkere Sleepy der sov i telt, så det var faktisk kun fire fordrukne mænd der gik over og sov i den lille hytte lørdag aften... drunk Alt i alt var der efter min mening nok plads, også taget i betragtning af at den lille hytte kun blev brugt til RP og kun 2 gange... Dog skal det siges at hvis afbuddene ikke var kommet, havde det nok været lidt mere trangt med pladsen, men så var vi bare kommet hinandens lidt mere ved...

Der er også gået et forslag ind om at holde druk fredag i stedet for lørdag (om det også betyder en flyttet grill-fest vil jeg lade andre om at bestemme). Det synes jeg umiddelbart er en rigtigt fin idé, og også hvad der næsten rent faktisk skete - Perlen fik da i hvert fald lidt ekstra omsætning fredag, Joppe... trophy

Alt i alt endnu en fed Obnox! Men... næste år bliver det fedt!

2Madgeneralens rapport Empty Sv: Madgeneralens rapport Søn 6 Maj 2012 - 17:06

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Hørt!

Surhed hermed aflyst, og indkøbsblokerende tømmermænd tilgivet!

3Madgeneralens rapport Empty Sv: Madgeneralens rapport Søn 6 Maj 2012 - 20:04

+

+
Gnom Svinehyrde

NEIN NEIN NEIN NEIN

4Madgeneralens rapport Empty Sv: Madgeneralens rapport Man 7 Maj 2012 - 19:44

Rune

Rune
Founder

Skide godt celebrate

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Madgeneralens Rapport 2013

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum