S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

spildage - fremadrettet.

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1spildage - fremadrettet. Empty spildage - fremadrettet. Tirs 6 Jan 2015 - 16:23

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Hey Guys!

jeg er i limbo i øjeblikket ifht. hvornår jeg skal arbejde... det er nemlig muligt jeg skal lave en Neuro Screening på en ung mand i de næste 3 Mdr (Feb-Mar-Apr) om tirsdagen (et døgn ad gangen). det betyder at vi muligvis skal finde en anden fast dag at spille på... er der alternativer? plix smid jeres forbehold herinde... så vi kan få et overblik... der er samtidig uklarhed om Lines nye arbejdsplan, da hun lige har skiftet job, og skal til at arbejde om aftnerne, så vi skal lige finde ud af det. vi spiller stadig den 13, som aftalt.

mine forbehold/præferencer er således:

Mandag: No Go

Tirsdag: No Go

Onsdag: Go Go

Torsdag: Go Go

Fredag+weekends: I Don't Know, Its a Maybe Show.

Helge

2spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Tirs 6 Jan 2015 - 17:09

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Onsdag: Go Go

Torsdag: Go Go

Fredag+weekends: I Don't Know, Its a Maybe Show.

Så længe vi kun spiller hver anden torsdag er jeg klar.

3spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Tirs 6 Jan 2015 - 22:29

Rune

Rune
Founder

Monday, tuesday, wednesday, thursday = GOGO
Friday + Weekends = Maybe

http://splatcup.goalsoccer.net

4spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 0:18

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Mandag er go
Tirsdag er go
Onsdag er no go
Torsdag er go
Fredag er go

Weekender er også mulige når vi har lyst.

Jeg vil godt lige i den anledning slå et slag for, at vi spiller den 24 januar som vi aftalte.
Vi er nogle der har planlagt efter det og takket nej og flyttet aftaler.

J

5spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 14:41

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hej drenge,

Det her er ikke et surt opstød, men bare en lille frustration jeg gerne vil af med - så det ikke bliver til grim galde Smile

Jeg synes ikke vi er så gode til at svare herinde som vi plejer.
Fx. har jeg skrevet et indlæg i denne tråd, som alle har set.

Alligevel har kun Krølle svaret (godt nok på sms, men alligevel)

Det kunne altså være fedt om vi blev bare lidt bedre, ellers bliver det altså svært at koordinere og planlægge ting i fremtiden Smile
Vi er jo så travle Smile

/J

6spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 14:45

Rune

Rune
Founder

D. 24/1 er afsat fra min side.

http://splatcup.goalsoccer.net

7spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 14:46

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Meaning ?

At den er afsat til den aftale vi lavede om at spille den 24 januar ? Smile

/J

8spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 14:57

Rune

Rune
Founder

Hehe, sorry. Afsat til Gathoria rolle.

http://splatcup.goalsoccer.net

9spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 14:58

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Fint Smile

Blev lige helt urolig Smile

Fedt at have en hel dag til opstart af kampagne - det er en unik mulighed for at komme rigtig godt fra start må man sige Smile

/J

10spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 15:13

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Tror også godt jeg kan, men bliver nødt til at vente til d. 13 med at give endeligt svar... Line og jeg bliver nødt til at prioritere hinanden lige nu med omskiftelige arbejdstider nyt job (for Line) etc, men jeg arbejder på det..p.

11spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 15:34

Rune

Rune
Founder

Hvis Helge ikke kan så kan vi andre måske mødes til lidt brætspil eller noget?

http://splatcup.goalsoccer.net

12spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 15:35

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Satser på jeg kan.. Men kan ikke love det 100 før d. 13..

13spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 15:35

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Satser på jeg kan.. Men kan ikke love det 100 før d. 13..

14spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 15:45

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg håber også vi kan spille den 24 som planlagt, da jeg har sagt nej til andre ting.

/J

15spildage - fremadrettet. Empty Sv: spildage - fremadrettet. Ons 7 Jan 2015 - 15:45

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Og derudover er det jo verdens bedste mulighed for at få en fed start på kampagnen Smile

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum