S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Sommerhus i efterårs ferien Uge 42

5 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Man 28 Jul 2008 - 18:58

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens

Som skrevet i tidligere indlæg vil jeg gerne høre muligheden for at tage i sommerhus i efterårs ferien, altså det skulle gerne være i uge 42.
På nuværende tidspunkt ved jeg at John ikke har mulighed for det, da han er i Østen i 6 måneder ca, men det skal jo ikke forhindre os andre i at tage afsted. Han skal jo måske lave ny character alligevel!

Sommerhuset er ikke blevet booket i uge 42 af os endnu, men tror ikke det er umuligt at få det i den uge.
Så hvis folk er klar på det, så sæt allerede kryds i kalenderen nu, og følg med herinde når der kommer en opdatering på om vi kan få sommerhuset i den uge.

Til de folk der gerne vil med, så må i meget gerne lige skrive herinde.

Mvh
Nathan McGregers

2Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Man 28 Jul 2008 - 23:53

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Hvis det bliver til noget i uge what n' what. foreslår jeg jeg at ingen går nogen steder uden barden, i kan satme ikke klare jer uden.... gimme xp.....laver ikke en ny char, da jeg åbenbart ikke kan lave en uden at nerfe mig 2 min efter:(

håber i får det sjov. og når jeg kommer hjem igen tager vi i sommerhus i en måned, så sæt lige kryds i kalenderen

Og husk lige at en tredjedel af al den drage skat vi "fandt" er min min min!!!

Hygge der cyclops

3Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Tirs 29 Jul 2008 - 14:14

Rune

Rune
Founder

Rasmus snakkede noget om at når vi mødes næste gang kommer der en Wind of Change over Lagos. Dvs. vi får lov at bygge vores karakterer om til det de burde være..vælge de rigtige feats osv. han snakkede andda om at der ville være mulighed for at bytte class levels ud hvis man ikke mener de passer til ens karakter. Så dem der ikke synes at ens stats svarer til karakteren *host* John *host* skal tage sig tid til at lave et udkast af hvordan statsene så skal se ud.

Mht. sommerhus i efterårsferien så lyder det fino. Jeg vil gerne være med, men da det er en skoleferie kan der være en risiko for at Lars, Lene og børnene har sommerhuset der. Så lad os finde ud af om vi kan hurtigst muligt...hvilket godt kan tage lang tid hvis vi vil have Thomas, Michael og Rasmus med Razz

Hvis efterårsferien ikke er en mulighed kan vi jo også gøre som Birthe forslog og tage nogle dages fri på hver siden af en weekend. Jeg har godt nok skole fra 26 august, men lidt fri kan man vel altid tage Wink

http://splatcup.goalsoccer.net

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg taler med BI imorgen, og siger han lige skal finde ud af om det er booket, og i så fald det ikke er så skal han booke det til os!!

Lyder stenet med det der Wind of Change, jeg laver ikke om på McGregers, så skulle det da kun være andre feats ellers er han som han skal være!

Mvh
Nathan McGregers

5Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Ons 30 Jul 2008 - 23:06

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej folkens.

Så har det store vise råd haft generelforsamlingsmøde igen. Vi har fundet frem til, at det har været en nødvendighed at booke sommerhuset igen i uge 42, da der er en del ubesvaret spørgsmål efter den nettop overstået sommerhus tur.

Det kan godt være at der er lukket for det varme vand i uge 42, men det kan muligvis tændes for vores skyld, mod et lille bidrag af guld.

Planen er så nu, at folk der vil med, skal finde ud af om de har tid, lyst, guld, og diverse andre ting, til at komme med i sommerhus i ugen 42. Til dem der ikke er vildt nede med datoer og uger kan det herfra oplyses, at uge 42 er datoerne mandag d. 13 oktober til søndag d. 19 obtober, begge dage inklusiv.

Så fat pennen og kalenderen og sæt kryds i de dage. Meld tilbage til de vise mænd her på forum, når i har fundet ud af om det kan lade sig gøre?

Tilbage er der kun et gammelt ordsprog fra en gammel tyv!

"Du kan stjæle og stjæle, men hvad kan du stjæle når der ikke er mere at stjæle?"
- Nathan McGregers

Mvh
Nathan McGregers

6Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Ons 30 Jul 2008 - 23:12

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ps: Glemte lige at fortælle, at der muligvis godt kan være et arrangement på vej i september også, der kommer nærmere information herom, når det er på plads.....

Mvh
Det Vise Råd

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Hey boys.. I må satme love mig at vi tager i sommerhus når jeg kommer tilbage fra den der dumme rejse

Rune

Rune
Founder

Vi tager da kun afsted fordi du ikke kan komme med... Razz

Men du siger bare til når du kommer hjem, så skal vi satme se om vi ikke kan få det sommerhus igen. Ornli' fee'

http://splatcup.goalsoccer.net

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Så kom Thomas sq også på jeres forum!

Any way... Jeg er alligevel bare en dum vikar som ingen vil savne fra uge til uge. Hvis man skulle få et job, burde ferie i den uge heller ikke være noget problem… Host host, jeg er nok syg resten af ugen chef. ;-)

Jeg har også et andet forslag:
Pia skal til Grønland i en uge eller to. Jeg mener at det er i uge 40 eller tæt på. Så kunne vi også bare spille her. Vi har mega meget plads til sådanne en flok nørder…
Meeeen må nok sige at sommerhus med ild i kaminen er sku det hyggeliste Very Happy

Konklusion: JEG ER KLAR PÅ DET HELE!!!

Ps. Den XP, EpiX og guld sugende barde skal sku ikke med! If you aren’t there, your character aren’t there!!! lol!

10Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Tirs 5 Aug 2008 - 18:01

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

............ Evil or Very Mad

11Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Fre 8 Aug 2008 - 20:21

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Hvornår finder vi så ud af om vi skal spille i uge 42?

12Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Fre 8 Aug 2008 - 21:53

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens

Der skal lige være helt styr på om vi har sommerhuset i den uge. Forhandlingerne er igang med de andre der benytter sommerhuset normalt. Der kommer opdate lige så snart vi har mere nyt!

Mvh
Nathan McGregers

13Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Tors 21 Aug 2008 - 12:11

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Hvor er den update? Sleep

14Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Tors 21 Aug 2008 - 15:19

McGregers


Halv-elver Bondemand

Den kommer meget snart. Vi arbejder på sagen. Det kan godt være det ikke bliver sommerhus alligevel, da BI "måske" er arbejdsløs her før sommerhus, og så er det noget med vi tager en forlænget weekend eller noget i den stil.
Jeg vender tilbage ligeså snart der er nyt i sagen

Mvh
Nathan McGregers

15Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Ons 10 Sep 2008 - 6:46

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Det er nu 20 dage siden sidste update. Jeg vil have en ny! bounce

Jeg så på facebook at bi skulle ud og rejse meget snart. Hvis han får lov til det, før vi har besluttet noget, så ender det jo med at vi ikke får sommerhuset No

16Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Ons 10 Sep 2008 - 15:33

McGregers


Halv-elver Bondemand

Og idag skulle gå Jorden have været gået under, derfor den sene udmelding. Vi ville sikre os at dette ikke skete før vi kom med en udmelding!

Derfor kan jeg med glæde fortælle, at vi har fået sommerhuset i uge 42.

Jeg foreslår at vi tager derud Søndag d. 12. Oktober (Uge41) og tager hjem Lørdag d. 18. Oktober (Uge 42)

Som jeg har forstået det på nuværende tisdpunkt, så er vi kun 4 der skal afsted, nemlig

- Jacob
- Rune
- Thomas
- BI (Rasmus)

Nogen der har hørt noget fra Michael? Ellers må i gerne lige kontakte ham, for jeg har ikke hans mail eller mobil nummer.

Mvh
Nathan McGregers

ps: Transport til og fra sommerhus finder vi ud af snart!

17Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Fre 12 Sep 2008 - 21:08

Karkov


Gnom Svinehyrde

Nå det er her alle nørderne gemmer sig pig !

Jeg skal godt nok arbejde i uge 42, men kan kan tage fri fredag, så kan jeg komme efter arbejde torsdag og blive til i tager hjem lørdag.

Ps. McGregers her er mine oplysninger Very Happy :

Mobil tlf. 22564995
arb. tlf. (direkte) 70281836
Email: Michael_karkov@hotmail.com

18Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Lør 13 Sep 2008 - 11:24

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Først Torsdag!?? affraid

Så har vi andre jo farmet to levels + rare items ofc... Du ender med at være svagere end Karsten, og ham har vi aldrig set!

Any way... Fedt at du også kommer Very Happy

19Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Lør 13 Sep 2008 - 12:54

Rune

Rune
Founder

Karsten...? scratch

http://splatcup.goalsoccer.net

20Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Tirs 23 Sep 2008 - 16:54

Rune

Rune
Founder

Jeg kommer nok først i løbet af ugen, sådan ca. mandag-tirsdag, vil jeg tro. Når jeg ved endelig besked skal jeg nok meddele det.

http://splatcup.goalsoccer.net

21Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Tors 2 Okt 2008 - 19:01

McGregers


Halv-elver Bondemand

Som vi har aftalt med den uge, så tager vi afsted søndag d. 12 omkring 3-4 tiden om eftermiddagen vil jeg tro. Det er BI og jeg der tager afsted der går jeg ud fra. Thomas tager selv over til sommerhus også om søndagen d. 12. Rune kommer enten mandag eller tirsdag, og Michael kommer om Torsdagen omkring spise tid går jeg ud fra?

Jeg har lidt overvejet at købe noget ind før vi tager afsted, da jeg synes det lille supermarked er lidt peberet med priserne, så jeg kan evt. købe en masse oksekøb, de har 2,5Kg for 99 kroner i denne uge i Super Best, så det er da meget billigt, og så er der sgu KØD nok til hele ugen. Også morgenmad og andre ting som man nemt kan købe inden finder jeg lidt af. Så det kun lige er småtingene der skal hentes ude vestpå. Desuden har BI´s mor aka. "Dronningen" hjemme, og det kunne tænkes, hvis vi spurgte hende pænt, så kunne vi låne hendes bil en af dagene til at køre en tur til ringkjøbing eller andet for at handle ind, men folk kan jo lige sige hvad de synes til jeg lige køber lidt ind nu her inden vi tager afsted??

Mvh
Nathan McGregers

22Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Fre 3 Okt 2008 - 15:40

Rune

Rune
Founder

Strålende idé.

http://splatcup.goalsoccer.net

23Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Man 6 Okt 2008 - 19:56

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Fint med mig.
Du får nogle penge af mig når jeg kommer.

Ps. Michael kommer først torsdag aften, og Rasmus tager hjem fredag middag? Er det så ikke lidt spild af kørelse fra Michaels side?
Burde vi ikke informere ham om det?

24Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Man 6 Okt 2008 - 21:16

McGregers


Halv-elver Bondemand

Det forholder sig sådan som Thomas er inde på, at BI smutter om Fredagen. Dog har vi den mulighed for at blive til om lørdagen, dog skal vi bare aflevere nøgle til Birthe inden vi tager afsted. Jeg kan dog ikke blive til Lørdag, da jeg har lavet aftaler til om lørdagen, men folk skal da være velkommen til at blive.

Mvh
Nathan McGregers

ps: har sendt en sms til Michael

25Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Man 6 Okt 2008 - 21:30

Rune

Rune
Founder

Det handler vel bare om at vi må sørge for at kidnappe michael på vejen derud...? Man kan jo ikke arbejde hvis man er kidnappet, vel?

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Lignende emner

-

» Sommerhus Tur?

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum