S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Fantasy Ground

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Fantasy Ground Empty Fantasy Ground Søn 10 Aug 2008 - 22:50

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens

Ved der har været tale om det før, men kommer lige op med det igen. Der kommer lige en lille beskrivelse (på engelsk).

"Fantasy Grounds is an application acting as a virtual online gaming table primarily intended for pen and paper style narrative role playing games.

Fantasy Grounds is designed to perform many of the things you can do while playing at a conventional gaming table and move it online.

Run games as the gamemaster or take part as a player, the application provides all the necessary tools to communicate, manage information and perform tasks such as rolling the dice or creating drawings."

Menningen med det her er, at vi kan sidde og spille og "farme" exp over nettet når folk har mulighed for at være på et par timer. Kunne være oplagt at gøre det i weekenderne eller enkelte hverdage.
BI vores store DM har sagt han gerne vil afprøve for at se hvordan det virker, og det synes jeg da måske også på et punkt kunne være meget sjovt.

Dog vil jeg gerne sige, at jeg ville nok helst undgå denne form, da jeg mener det tager det sjove ud af spillet. Det kan dog godt være en god måde at holde ens chars up to date, men jeg vil til hver en tid foretrække at mødes i sommerhuset. Det kunne evt. lade sig gøre at mødes 2-4 gange om året i stedet for den ene gang som har været tilfældet de sidste mange år.

Folk må gerne komme med deres mening, og så ser vi hvad der sker, både med Fantasy Ground og med at mødes mere end én gang om året.
ps. der kommer opdate på sommerhus situationen uge 42 snart forhåbenligt.

Mvh
Nathan McGregers



Sidst rettet af McGregers Man 11 Aug 2008 - 19:06, rettet 1 gang

2Fantasy Ground Empty Sv: Fantasy Ground Man 11 Aug 2008 - 13:57

McGregers


Halv-elver Bondemand

ps: glemt lige at sige, dette program kan findes på www.fantasygrounds.com

3Fantasy Ground Empty Sv: Fantasy Ground Man 11 Aug 2008 - 18:55

Rune

Rune
Founder

Det har potentiale, det der program, men jeg er enig med Jacob i at det aldrig kan erstatte at sidde sammen og spille...rollespil altså.

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum