S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Bounties - hvordan fungerer de

4 deltagere

Bounties

Bounties - hvordan fungerer de Vote_lcap75%Bounties - hvordan fungerer de Vote_rcap 75% [ 3 ]
Bounties - hvordan fungerer de Vote_lcap25%Bounties - hvordan fungerer de Vote_rcap 25% [ 1 ]
Totale stemmer : 4

Poll closed

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Bounties - hvordan fungerer de Empty Bounties - hvordan fungerer de Tors 21 Aug 2008 - 12:34

Rune

Rune
Founder

Vi spiller med Bounties i vores liga, som nogen nok ved.

Bounties fungerer sådan at der er en coach der sætter en pris på en spillers hoved. Denne pris kan indfries ved at dræbe spilleren.

Vi har dog ikke helt fundet ud af hvordan eller hvornår der skal betales.

Et forslag går på at en Bounty først skal betales (af den der har udlovet dusøren) når den aktuelle spiller dør.
Dvs. man kan have udlovet en Bounty som man ikke kan betale når spilleren dør, fordi man muligvis ikke har nok penge til at betale.
eksempel: hvis jeg har udlovet en dusør på 50.000 på en af Jeppes spillere og Jon dræber denne spiller, så skal Jon have penge. Desværre for Jon har jeg kun 10.000 i mit treasury, så han kan ikke få sine penge før jeg har spillet nogle flere kampe. Øv øv.

Et andet forslag er at når man udlover en Bounty skal man betale denne Bounty med det samme. Så er pengene betalt og ude af verdenen indtil den bliver indløst.

I kan vel godt gætte hvad jeg stemmer for. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

2Bounties - hvordan fungerer de Empty Sv: Bounties - hvordan fungerer de Lør 30 Aug 2008 - 0:45

JB


Gnom Svinehyrde

hvad er det for noget med bounty på mine spillere. Kan dine spillere ikke tåle at dø lol!

3Bounties - hvordan fungerer de Empty Sv: Bounties - hvordan fungerer de Tirs 2 Sep 2008 - 22:29

ReelaX / Bo

ReelaX / Bo
Hobbit Grisetyv

Hvis man skal betale med det samme tror jeg det vil medføre at endnu færre coaches vil sætte bounties på andres spillere (indtil videre er det kun den lille goblin som ønskes død) og jeg kan ikke rigtig se problemet i at betale efter spilleren er død.

4Bounties - hvordan fungerer de Empty Sv: Bounties - hvordan fungerer de Tirs 2 Sep 2008 - 22:51

Rune

Rune
Founder

Det er vel ikke meningen at vi skal gå på kompromis med vores regler for at lokke spillerne til at bruge den regel..?..Så er det måske bedre bare at droppe reglen, da den jo alligevel ikke er en del af de "officielle" regler..?

Jeg synes bare at det virker forkert at man kan udlove en bounty som man ikke behøver at have råd til. Og at man kan risikerer ikke at få sin bounty med det samme hvis den der har udlovet beløbet ikke kan betale...dåårlig idé.
Hvis man betaler med det samme, ved man at det hele er ordnet og så skal spilleren bare dræbes for at beløbet bliver udbetalt. Simpelt og nemt.

http://splatcup.goalsoccer.net

5Bounties - hvordan fungerer de Empty Sv: Bounties - hvordan fungerer de Ons 3 Sep 2008 - 16:22

johnni hansen

johnni hansen
Gnom Svinehyrde

Som jeg forstår Bo er det ikke et kompromis. Han mener den regel fungerer bedre sådan, og jeg er enig. Jeg vil gerne se nogle bounties på nogle spillere - det giver lidt ekstra spænding og noget at kappes om. Skulle pengene betales med det samme tror jeg ikke vi vil se nye bounties overhovedet - chancen for at det er penge ud af vinduet er simpelthen alt for stor.

Jeg tror heller ikke at betalingen vil blive et problem i praksis. Man betaler de penge man har af ens treasury med det samme, og skal efterfølgende betale alle indkommende penge til skyldsmålet er afviklet. Et hold som vil retire men har gæld kan evt tvinges til at sælge spilllere/RRs for at afvikle gælden.

6Bounties - hvordan fungerer de Empty Sv: Bounties - hvordan fungerer de Ons 3 Sep 2008 - 19:50

Rune

Rune
Founder

Med kompromis mener jeg at jeg ikke synes at det er et godt argument at vi skal lave reglen således (først betale senere) på grund af at flere muligivis vil bruge den så.

Hvis vi ikke betaler med det samme så skal vi netop til at finde på flere nye regler for at afgøre hvordan et sådant udestående skal afgøres i de situationer hvor den der har udlovet en bounty ikke kan betale den. Og hvis det virkelig gør at flere har lyst til at udlove dusører når de ikke skal betale med det samme, så kommer vi også ud for situationer hvor der ikke kan betales....Er det ikke netop flere kringlede regler vi gerne vil undgå?

Jeg har det sådan at hvis man vil sætte en bounty på en, må man også kunne betale den...ellers skal man slet ikke tænke på at udlove bounties, men på at få orden i ens økonomi. I øvrigt er det ikke fordi vi har set særlig mange bounties, selvom vi åbenbart spiller med at der ikke betales forud.

Jeg synes at bounties enten skal være super nemme eller slet ikke med. De er ekstra regler som er med til at krydre spillet, men for mig mister de al værdi hvis de ikke kan udbetales med det samme.

underligt...jeg synes vi plejer at stå på modsatte side af hegnet Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

7Bounties - hvordan fungerer de Empty Sv: Bounties - hvordan fungerer de Tors 18 Sep 2008 - 18:29

johnni hansen

johnni hansen
Gnom Svinehyrde

Jeg orker ikke ordkløveriet så skidt med om det er et kompromis eller ej. Min holdning er uanset at reglen fungerer bedst ved at pengene først betales når hovedet er rullet. Jeg kan ikke se det behøver være så besværligt? Et forslag er det enkle: man betaler alt der på stående fod er muligt og betaler så efterfølgende alle indkomster indtil gælden er afviklet. Det eneste der kan blive lidt kunstigt her er hvis holdet der skylder ønsker at retire. Det vil sikkert forekomme meget sjældent (eller slet ikke), og skulle det ske kan holdet evt tvinges til at sælge ud af RRs/coaches/cheerleaders for at afbetale. Ved godt det er den slags løsninger der vil skurre i dine øre, men igen - jeg tror ikke situationen opstår, så det virker dumt at gøre et større nummer ud af det. Mindst af alt har jeg lyst til at have en bounty regel der ikke vil blive anvendt i praksis.

Ja, vi står typisk på hver sin side af havelågen. Og hegnet er mineret. Det er faktisk ikke overlagt, Rune, men jeg har bare hidtil været uenig i dine forslag.

8Bounties - hvordan fungerer de Empty Sv: Bounties - hvordan fungerer de Tors 18 Sep 2008 - 23:23

Rune

Rune
Founder

Jeg skulle nok have skrevet det mere klart, det jeg mente med at vi plejer at stå på modsatte side af hegnet, er (meget groft sagt) at du plejer ikke synes at vi skal have nye, crazy regler og jeg plejer at finde på nye, crazy regler. I denne situation om bounties vil du gerne have den nye regel, hvor jeg er mere for ikke at have den med. Very Happy ..måske er det fordi den ikke er crazy...? Razz

Jeg synes kun det er godt for os og ligaen at vi ikke er enige, så længe vi accepterer at vi har forskellige meninger. Undskyld hvis jeg lyder for hippie Razz

Men det virker til at der er størst stemning for at betale når varen er leveret, så det sætter vi fast nu, så vi kan bruge regelen med det samme. basta Smile

Men vi bliver, efter min mening, også nødt til at lægge reglerne fast for hvad der skal ske hvis dusøren ikke kan betales med det samme, eller hvis holdet der har udlovet dusøren trækker sig tilbage. Bare så vi ikke sidder ligepludselig og skal til at finde på reglerne til situationen i situationen...hvis i forstår Smile
Det er rigtigt at vi ikke kommer ud for disse situationer med hver bounty, men jeg tror godt at det kan komme til at ske rimelig tit. Personligt ligger mit hold og svæver mellem at have et treasury på 200.000 og 0. Når jeg har over 100.000 har jeg da tit tænkt på lige at smide en 20'er efter en træls spiller, og kampen efter sidder jeg så og sparer op til min næste marauder. Very Happy

AFSTEMNINGEN ER SLUT: MAN BETALER FØRST NÅR VAREN ER LEVERET
Opfølgende regler kommer snarest muligt.

http://splatcup.goalsoccer.net

9Bounties - hvordan fungerer de Empty Sv: Bounties - hvordan fungerer de Tors 18 Sep 2008 - 23:45

johnni hansen

johnni hansen
Gnom Svinehyrde

Udmærket, jeg er meget tilfreds! Så skal vi bare opfordre folk til at huske muligheden (er bange for jeg er en kandidat til at få nogle grimme dusører på nakken). Hvad angår regler for bounties der ikke kan betales med det samme er ejg da meget enig i at vi skal have nogen før situationen opstår. Er jo allerede kommet med nogle ideer, så jeg vil vente på din respons.

Hey, jeg elsker hippie scum!

10Bounties - hvordan fungerer de Empty Sv: Bounties - hvordan fungerer de Tors 25 Sep 2008 - 22:58

Rune

Rune
Founder

Ok:

Hold der ikke har råd til at betale en udlovet dusør af eget treasury skal betale dusøren af deres fremtidige indkomst.

Hold der er gået på pension mister dusørens værdi fra deres treasury og hvis de ikke har nok i treasury til den udlovede dusør bliver den simpelt hen slettet...dvs. dusøren bliver trukket tilbage.



Hvordan lyder det?

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Bounties - Kill 'em all!

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum