S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Snak om en Cross-Over-turnering

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Snak om en Cross-Over-turnering Empty Snak om en Cross-Over-turnering Fre 27 Mar 2009 - 17:15

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hey folkens!

Jeg har på egne, og forhåbentligt også andres vegne indledt diplomatiske forbindelser med vores ærede Med-forum-brugere i Splat Cup.
Håbet er at tilsidesætte vores forskelligheder, tilbede Nuffle, og smadre hinandens spillere til uigenkendelighed... (men fortældet ikke til nogen!!!)
Det er selvfølgelig bare en joke, eller i hvert fald et semi-bluff, men altså...
Slå vejen forbi, og giv jeres mening til kende om mulighederne og jeres medvilje til at få et samarbejde op at stå...

MVH:

Fede

2Snak om en Cross-Over-turnering Empty Sv: Snak om en Cross-Over-turnering Fre 27 Mar 2009 - 17:23

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg befinder mig godt nok I Zagreb lige pt, men vil da gerne være emd til at køre den anden liga over,
hvis vi altså kan blive enige om et fælles fodfæste.

/Janus

3Snak om en Cross-Over-turnering Empty Sv: Snak om en Cross-Over-turnering Fre 27 Mar 2009 - 17:51

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Ideen er skide god - det eneste problem er om vi som janus poitere kan finde fælles fodfæste i reglerne. sagen er nok den at vi som liga må lave et dokument der nøjagtigt beskriver samtlige af vores tilføjelser til spillet, som vi så kan sammenholde med de andres. Herefter må vi i debat med dem om en eventuel mulighed for at synkronisere disse. At vi i begge ligaer indtil nu har spillet med forskellige regler mener jeg ikke behøver være et problem. Selvfølgelig har det haft nogen konsekvenser, men dem mener jeg godt vi kan tilsidesætte for at få åbnet op for en bredere spillerskare. Alternativt kan dette give anledning til alle i begge ligaer til at starte nye hold der kører i en tredje separat fælles-liga der følger de synkronisrede regler.

/gax

4Snak om en Cross-Over-turnering Empty Sv: Snak om en Cross-Over-turnering Fre 27 Mar 2009 - 18:23

princelarming

princelarming
Barbar Barber

5Snak om en Cross-Over-turnering Empty Sv: Snak om en Cross-Over-turnering Man 30 Mar 2009 - 15:31

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Her er i øvrigt en liste over deres Husregler

http://splatcup.goalsoccer.net/splat-cup-f8/husregler-t73.htm

/Janus

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum