S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Tors 24 Sep 2009 - 11:22

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg vil gerne se en afgørelse/'lov' omkring landsholdsreglerne & Pass-the-Torch ideerne fra det siddende Triumvirat førend jeg afgiver min stemme.

/J

2Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Tors 24 Sep 2009 - 12:39

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg vil være fræk og kalde dit indlæg for kampagne... opret ny tråd??

3Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Tors 24 Sep 2009 - 12:42

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Du skal bare give os en periode mere så skal det nok komme i orden ...

4Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Tors 24 Sep 2009 - 16:26

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

I kan få en bar røv at trutte i fra mig hvis i ikke beslutter en eneste ting inden i stopper Smile
Dvs. ingen stemmer fra mig hvis der ikke kommer kød på drengen!

/J

5Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Tors 24 Sep 2009 - 16:40

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Vi prøver med næb og kløer at få sat et møde i stand til opstart af Pass-the-torch og måske den famøse landsholds-tanke.
Desuden skal vi snakke om muligheden for at en turnerings-organisator kan afmelde inducements i kvart-, semifinale og finale.

Det er vores store tanker, som der nok kommer uendeligt lidt ud af... Detective

6Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Tors 24 Sep 2009 - 19:30

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Fair nok, Just saying it....

Kommer der ikke kød på drengen, ja så kommer mine stemmer til nogle andre (uhhh hvor en stor trussel......)

/J

7Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal - Kampagne Man 28 Sep 2009 - 12:28

princelarming

princelarming
Barbar Barber

drengen er nu bekødet....

Pass The Torch er startet op!

Andet du ville??

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum