S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

BLOOD BOWL COMPETITION RULES

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1BLOOD BOWL COMPETITION RULES Empty BLOOD BOWL COMPETITION RULES Søn 14 Mar 2010 - 21:15

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Midt i vores Gin-brandert på HAD-CON i weekenden snakkede vi om de nye Blood Bowl regler.
Der var ikke rigtig nogen som havde læst dem, og vi havde sådan set ikke grundlag for at diskutere noget i indholdet, men vi var fulde af meninger og GIN alligevel Smile

Der blev nævnt at vi skal spille med dem fordi de er offcielle regler, men jeg har læst indledningen hvor der står at de er helt optionelle, beregnet til Ligaer som varer længe og har mange kampe...

Det må man jo sige vi er...

Men indtil folk har læst dem igennem kan vi vel ikke snakke ret meget om dem...

+

At vi spiller meget Hammer lige nu, og folk generelt ikke spiller ret meget Bowl....


Reglerne kan findes her:

http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m780049a_Blood_Bowl_Competition_Rules.pdf
/Janus

2BLOOD BOWL COMPETITION RULES Empty Sv: BLOOD BOWL COMPETITION RULES Søn 14 Mar 2010 - 21:27

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg har læst reglerne meget meget sporadisk og overfladisk, og ku ikke umiddelbart se nogen ændringer, ud over at man har valgt at klippe billeder og story fluff væk...

Når jeg gider og har tid vil jeg kikke lidt nærmere, men jeg vil da regne med at Triumviratet kikker nøje på de nye regler?

/Janus

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum