S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

jule-rolle i december

5 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 3 af 4]

51jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 0:00

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

check!

52jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 12:01

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Planen er nu som følger:

Krølle og jeg mødes og køber ind ved en 15 tiden.
Derefter hentes Rune engang omkring 16.30-16.45.
Herefter går turen går til Regnbuen, hvor planen er at samle Helge op når han har fri kl 17.00.

Rasmus, som jo er notorisk dårlig til at svare tilbage, har jeg endnu ik hørt fra.

/J

53jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 12:35

Rune

Rune
Founder

Øhh, check!

Jeg medbringer desuden et par lysestager med arme, plus noget stearin at smide på dem.

http://splatcup.goalsoccer.net

54jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 12:39

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lyder dejligt med afhentning!

mht Ras: det kan være du skal give ham et specifikt ring...

lyder godt med lyse-showet Rune!

55jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 12:47

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg medbringer ukristeligt mange pølsehorn fra egen ovn.

@Helge: snakkede med ham forleden, blev ikke klogere Smile

Men han svarer vil på mine beskeder på et tidspunkt hvis han vil have et lift derop Smile

/J

56jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 13:00

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah! han er ristet som en lille peanut...

hvornår kommer du imorgen? jeg pakker nemlig en taske med alt shittet i så du kan tage den med dig, sammen med øller, så bilen er helt pakket når vi kører. vil du spise med eller hvem?

57jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 13:03

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hehe, jeg troede egentlig du havde opgivet projektet da jeg ikke havde hørt fra dig Smile

Men vil gerne spise med ja.

Alt efter om jeg har en bil (finder jeg ud af idag) tager jeg dit shit med hjem, ellers henter vi det på vej til motorvejen efter vi har hentet dig fredag, det er ikke verdens største omvej..
Men satser på bil torsdag, det ville være nemmere.

/J

58jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 15:13

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Forresten,

Husk nu ikke at pakke for meget, vi skal også kunne være der:

Os>Rollegear>Mad>Sprit>Tøj

/J

59jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 15:45

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Som jeg sagde på telefonen er jeg klar hele dagen. Som tingene ser ud nu kan jeg være på banegården 17.10 og så kan i hente mig som den sidste. Lidt for meget pladder.

60jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 16:08

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Man kan også bare svare tilbage når man bliver spurgt. Det er noget nemmere.

/J

61jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 17:33

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Ja det var det jeg gjorde i vores telefonsamtale 3-4 dage siden. Nemlig at jeg ikke skulle noget og kunne indordne mig hvilkesom helst afhentningsplan. Når der så alligevel går snak i den ser jeg det som et udslag af overplanlægning.



Sidst rettet af rass Tors 16 Dec 2010 - 19:32, rettet 1 gang

62jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 17:45

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ordet overplanlægning findes ikke, Punktum.

Bare fordi vi snakkede sammen for 4 dage siden, så kunne du vel godt snøvle dig sammen til at skrive en lille besked til mig med dine fine små fingre.

/J

63jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Ons 15 Dec 2010 - 22:33

Rune

Rune
Founder

Hvad er der med dig og fingre Janus? Razz

Anyway. Nu blev der nævnt noget om sparsom plads i bilen. Vil det betyde at jeg skal udvælge figurerne, eller skal jeg bare tage alle med (en kuffert og en kiste)?

Måske en ekstra kuffert med Warmachine!...? Millitær

Uuuh, nu kan jeg også snart aflevere min helvedes hovedopgave Very Happy Ser frem til fredag!

http://splatcup.goalsoccer.net

64jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Tors 16 Dec 2010 - 1:18

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Forresten,

Husk nu ikke at pakke for meget, vi skal også kunne være der:

Os>Rollegear>Mad>Sprit>Tøj

/J

/J

65jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Tors 16 Dec 2010 - 1:26

Rune

Rune
Founder

Ok, så det gør ingen forskel om jeg tager en pose med figurer med, eller 2 kufferter og en kiste?
Jeg tager altid for meget med, hvis jeg får lov Smile men i dette tilfælde ved jeg ikke hvor meget for meget er

http://splatcup.goalsoccer.net

66jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Tors 16 Dec 2010 - 1:41

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Du tager bare det med du selv synes er nok Wink

Ellers må du sidde med det på skødet.

/J

67jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Tors 16 Dec 2010 - 15:42

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Gæt antallet at pølsehorn Janus medbringer til BD weekend, og vind en fed præmie.

Gæt påføres i denne tråd.

/J

68jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Tors 16 Dec 2010 - 15:51

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

seksogfiiiiiiiirs!

69jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Tors 16 Dec 2010 - 19:34

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

104

70jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Tors 16 Dec 2010 - 19:39

Rune

Rune
Founder

40! det er meget normalt....

http://splatcup.goalsoccer.net

71jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Fre 17 Dec 2010 - 0:06

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

så er mit shit i bilen! yay!

72jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Fre 17 Dec 2010 - 0:46

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Confirmed, Helge' shit er i bilen.

Tidsplanen er som følger:

15.00 : Krølle og Janus mødes og køber ind og hygger.

16.30-45: Krølle og Janus henter Rune på hans addresse.

16.45-17.00: Helge afhentes i Regnbuen.

17.10'ish: Rasmus samles op i krydset ved seminaret på nørrebrogade.

/J

73jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Fre 17 Dec 2010 - 0:59

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

17.15ish: Krølle, Rasmus, Helge og Rune åbner den første pilsner og skåler for at være på vej i sommerhus mens Janus skuler surt til dem og ærgrer sig over at han havde trukket det korteste strå og kørte bilen. drunk drunk Mad

74jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Man 20 Dec 2010 - 13:08

Rune

Rune
Founder

Watch out for black ice!

Tak for en god tur, med masser af godt spil og druk over alt.

Have a merry christmas and a happy new year
Cpt. Smith werewolf

http://splatcup.goalsoccer.net

75jule-rolle i december - Page 3 Empty Sv: jule-rolle i december Man 20 Dec 2010 - 14:04

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah!

lige over majn! det var godt i holdt den kørende hele natten! jeg var ihvertfald lidt overrasket over at i stadig sad der og snøvlede da jeg kom ud af sengen klokken 9...

det var en god afslutning på the fellowship, og så må vi jo se hvad det bærer med sig for karaktererne og de andre der måske kommer ind over kanten hvor mørket dominere...

@ krølle: kan der kommer et budget herinde så vi kan se hvad der er brugt osv?

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 3 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum