S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ladder of Succesion

+2
Janushedemann
Helge
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Go down  Besked [Side 3 af 3]

51Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 17:43

Rune

Rune
Founder

http://splatcup.goalsoccer.net

52Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 17:49

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ahh det var et forsøg, med gamle data... var ikke klar over det var blevet gemt...

det du har lavet er det der er "kosher"!

53Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 17:51

Rune

Rune
Founder

Hehe, cool. Smile

Det var rimelig underligt. Jeg sad og kiggede på træet og fandt ud af at jeg manglede fødsels- og dødsår til Monolo. Det smed jeg så på og pludseligt stod der at den havde fundet en der lignede ham på en prik....på nettet. Så smed den lige din side op Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

54Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 17:57

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe! sejt nok. vil du forresten have data på kongerne sådan du kan føre dem på?

oplagt er kongerækken

King Cedric
King Galdebron
King Ciaphos
Regent Doric (regent 549-553 for King Monolo)
King Monolo
King Staphos (som du mangler fødselsdato på, som er 561) han er altså 73. så der kan være han snart tipper af...

55Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Man 31 Jan 2011 - 22:53

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hov forresten Duke Geofrey Taramane var regent for Galdebron i 5 år også, midt i Galdebrons regerings periode pga. en slem omgang forgiftning...

56Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Tirs 1 Feb 2011 - 0:59

Rune

Rune
Founder

Cool, ham har jeg dog ikke på træet, så er det ok jeg ikke skriver ham på? Ellers så giv nogle årstal så jeg kan skrive hvilke år Galdebron ikke regerede. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

57Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Tirs 1 Feb 2011 - 10:16

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Kong Cedric regerede fra 452-487 hvor han blev giftmyrdet sammen med sin kone.

Kong Galdabron blev kronet i 487 og blev derefter forgiftet, men overlevede i 490, hvor hans kones onkel, hertugen af Taramane regerede i hans sted i de 5 år (490-495) det tog hans at restituere. derefter herskede Galdebron igen fra 495-531 hvor han døde af den sorte syge og hans søn overtog.

Kong Ciaphos herskede fra 531-549 hvor han blev myrdet. da hans søn ikke var "off age" regerede Ciaphos's bror, Doric i 549-552 indtil Monolo blev 18 og trådte på tronen.

Kong Monolo regerede fra 552-599

Kong Staphos herskede i Arvandor fra 599 og til nu, altså 634...




58Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Tirs 1 Feb 2011 - 19:55

Rune

Rune
Founder

Sådan. Fikset.
Du siger bare til hvis der er flere nobles der skal linkes på, eller flere folk der skal have billeder.

http://splatcup.goalsoccer.net

59Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Tirs 1 Feb 2011 - 21:09

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

du spreder bare billeder ud med rund hånd!

hvis du gerne vil have andre nobles på bliver vi aldrig færdige, jo. der er omkring 350 nulevende nobles i Arvandor og ihvertfald det dobbelte der er kradset af... så jeg tror vi holder her med Arvandor huset, med mindre du selvfølgelig gerne vil have alle husene, så skal jeg nok gå amok og skrive og sende det hele op til dig...

60Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Tirs 1 Feb 2011 - 22:21

Rune

Rune
Founder

Mht. billeder. Hvis folk ønsker medbestemmelse på deres forfædre, eller deres egne karakterer, så skal i finde billeder til dem, så jeg kan smide dem på!

Mht. flere nobles i træet, så sender du bare hvis du har lyst. Jeg har lidt tid inden jeg tager afsted og skulle gerne få tid når jeg kommer hjem. Så hvis du ønsker et større træ, så bare sig til. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

61Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Tirs 1 Feb 2011 - 23:17

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

altså Cedric var jo ikke den første Arvandor, ej heller var Eol den første Aringil... det var blot de mænd der ledte deres familier i coupet... det er sådan set også dem vi har brug for at vide hvem er...

62Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Ons 2 Feb 2011 - 16:19

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Kunne måske være fedt at få et par Aringil navne på gamle Aringil helte/mm som havde gort fede ting ? (Kamp som intrige mm)

/J

63Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Ons 2 Feb 2011 - 18:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

godt call. jeg ser på det, men oplagt er jo Gerberos Aringil... jeg skriver lidt om helte i Arvandor senere...

64Ladder of Succesion - Page 3 Empty Sv: Ladder of Succesion Ons 2 Feb 2011 - 19:10

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ja jeg synes det kunne være et fedt koncept at vi havde en 4-5 Aringil Referencer, og måske 2-3 gamle konger + 1-2 meget kendte/frygtede fra andre huse.

Sådan lidt ala Blod-Poul, kendt for sit kæmpe blodpølse-show som åd alle familiens godser op.

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 3 af 3]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum