S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Værtsby for play-offs

3 deltagere

Hvor skal play-offs spilles?

Værtsby for play-offs Vote_lcap33%Værtsby for play-offs Vote_rcap 33% [ 1 ]
Værtsby for play-offs Vote_lcap67%Værtsby for play-offs Vote_rcap 67% [ 2 ]
Værtsby for play-offs Vote_lcap0%Værtsby for play-offs Vote_rcap 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 3

Poll closed

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Værtsby for play-offs Empty Værtsby for play-offs Lør 7 Jun 2008 - 13:27

Rune

Rune
Founder

I Hvilken by har folk mest lyst til at spille?

Boby:
Byen ved vejen.

Plus: Det er det vi kender bedst. Ligger mest centralt.

Minus: Boby er den mindste af de tre byer.




Runekøbing:

En forholdsvis nyopført by.

Plus: Plads til 3 spil på samme tid. Det ene kommer dog til at foregå ved sofabordet.
Ligger ved Viby Torv.

Minus: Sofabordet er ikke fedt at spille ved.
Vi ved ikke hvor sent og meget vi må støje endnu.




San Michael:

En lille by på prærien.

Plus: Plads, plads og mere plads. Der er plads nok til at vi alle kan spille samtidig hvis vi skulle have lyst til det. Soveplads er der også nok af bare vi husker at tage liggeunderlag osv. med.

Minus: Beliggenhed. Byen ligger langt ude vestpå. Dvs. man skal med tog og sandsynligvis skifte undervejs. Turen tager omkring 1½ time og koster ca. 180kr. for frem og tilbage. Det betyder dog også at vi muligvis bliver nødt til overnatte.
Der er også et helt specielt forhold at tage i betragtning i San Michael. Borgerne i denne by går nemlig tidligt i seng og står tidligt op. Det betyder at vi nok bliver nødt til at stoppe kampene tidligt på aftenen (eller bare sørge for at vi møder tidligt nok op til at spille færdigt ved kl 22.) og stå tidligt op hvis vi vælger at overnatte.

http://splatcup.goalsoccer.net

2Værtsby for play-offs Empty Sv: Værtsby for play-offs Lør 7 Jun 2008 - 22:52

ReelaX / Bo

ReelaX / Bo
Hobbit Grisetyv

Hvis vi ikke ved hvor lang tid vi kan sidde i Runekøbing og om vi må larme lidt kan jeg vist kun ende med at stemme på Boby. San Michael lyder meget uoverskueligt Shocked

3Værtsby for play-offs Empty Sv: Værtsby for play-offs Lør 7 Jun 2008 - 22:58

johnni hansen

johnni hansen
Gnom Svinehyrde

Da jeg muligvis ikke kommer har jeg ikke stemt.

Skulle jeg stemme hed det Boby eller Runekøbing, forudsat sidstnævnte ikke pålægges at skulle holde tonen dæmpet. Jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle være stille. Det er vel planen den skal fyres af bagefter?

4Værtsby for play-offs Empty Sv: Værtsby for play-offs Lør 7 Jun 2008 - 23:56

Rune

Rune
Founder

Jeg er ikke helt sikker på hvor langt tid vi må larme, men jeg tror da mindst vi kan være igang til 1-tiden om natten.

Vi er ikke helt flyttet ind endnu og har derfor ikke snakket med naboer osv. så det skal lige checkes ud først før jeg vil sige at der kan hoppes, larmes, skriges og skråles.

Afstemningen giver lov til at man kan ændre sin stemme hvis man skifter mening, så længe men husker at stemme inden d. 15. da jeg synes vi skal have et sted senest der.

http://splatcup.goalsoccer.net

5Værtsby for play-offs Empty Sv: Værtsby for play-offs Tirs 17 Jun 2008 - 19:05

Rune

Rune
Founder

NYT NYT NYT

Til trods for store anstrengelser har beboerne i Runekøbing ikke nået at færdiggøre stadions til Play-Off kampene denne lørdag.

Derfor bliver hele misæren afholdt i Boby.

Da Boby afholder festival denne fredag, altså dagen før Play-offs, kan vi godt risikere at rende ind i fulderikker og øldåser fra dagen før, men det går sikker fint i hak med de tilrejsende blood bowl fans.

Hvornår mon Boby åbner byporten?

http://splatcup.goalsoccer.net

6Værtsby for play-offs Empty Sv: Værtsby for play-offs Tirs 17 Jun 2008 - 21:16

ReelaX / Bo

ReelaX / Bo
Hobbit Grisetyv

Porten til festivalen på Frejas dag åbnes kl. 20. Dagen efter på Saturns dag åbnes porten kl. 11.30, hvor samtlige coaches bedes ankomme for at få instruktioner angående afholdningen af play-off. Spillerne ankommer først lidt senere kl. 12!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum