S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

gruppesammensætning

5 deltagere

Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 3]

1gruppesammensætning Empty gruppesammensætning Tors 17 Nov 2011 - 13:09

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

nu er første del af karakterene ved at være i hus, og vi er endt med:

En Centaur, der muligvist er kaldet som shaman

En cosmopolitansk Våbenhandler og smedemester

En troldkvinde, med hang til det okkulte

En Halfling akrobat/jonglør/entertainer, med en smule listetyv???

der har været noget snak om at Troldkvinden og Akrobaten kender hinanden fra det cirkus hvor akrobaten optrådte, og troldkvinden gemte sig for en stund? så der er god grobund for en relation etc der, men hvordan kommer i andre ind i billedet, og kan vi evt få udbygget showet mellem Troldkvinden og Halflingen?



Sidst rettet af Helge Tors 17 Nov 2011 - 21:44, rettet 1 gang

2gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Tors 17 Nov 2011 - 13:21

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

overvejer muligheden for en relation mellem våbensmedemesteren/våbenhandleren og troldkvinden som bygger på formularen "awaken craft spirit" som de måske har brugt i foprbindelse med verificeringen af sjældne og dyre våben. derfor kunne de have en mere forretningsmæssig forbindelse, men dog en relation. måske har troldkvinden også været elev hos den tidligere "awaken craft spirit" kaster og derfor har mere intimt kendskab til familien.

3gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Fre 18 Nov 2011 - 15:28

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

OK - Jamen her er lidt overordnede tanker i forhold til at knytte centauren til cirkuset.

Jeg forestiller mig at det er lidt ligesom karnevallet i Carnivale (Linky). Altså en relativt lille meget sammentømret gruppe som lever fra hånden til munden. Der kunne min karakter fint passe ind, og med hans evner som medium og soothsayer kunne han også have en anden rolle end pakdyr.

Samtidig synes jeg at et omrejsende karneval er et fedt cover for at lave alt muligt underligt, så der kunne vi passe alle mulige quests ind i.

Når så Rasmus karakter er rig kunne han være lederen af det her karneval. På den måde kan der være tidspunkter, hvor karnevallet, måske ikke giver overskud, men hvor vi bevæger os efter et andet mål end profit. Det vil være et fedt dække til at rejse imellem forskellige dele af landet og det vil give os mulighed for til tider at gøre noget som vi ellers ikke kunne gøre.

Helge snakkede om at vi skulle finde et fælles mål. Jeg forestiller mig at vi kan være "skattejægere". Min karakter repræsenterer de gamle guder, jeg ved ikke med jer andre, men hvis vi kunne blive enige om at vi havde et fælles standpunkt i forhold til at vi dyrker de gamle guder kunne målene være at finde gamle hellige steder og gensanktificere dem. Desuden åbner det for en mulig jagt på et eller andet sagnomspundet stykke isenkram (Crown of Thruth - hvad ved jeg). I hvert fald et eller andet som den nuværende herskende klasse ikke er så interesseret i bliver fundet, men som efter sigende skulle give bæreren mulighed for at skabe et imperium eller tilsvarende.

Så har vi et fælles formål der kan føre på alle mulige afveje. Vi er forbundne igennem mindst tre forskellige ting 1) Karnevallet 2) Vores vedligehold af troen på de gamle guder og 3) Vores jagt på artefakten.

Bare tanker, kom meget gerne med input.

4gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Lør 19 Nov 2011 - 16:30

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg er helt enig i at et lille omrejsende cirkus giver et fedt cover... og cirkus er bare generelt sejt med en tilpas mangfoldig og gritty aura.

Hvis vi skal gøre det, skal det være troværdigt, også selvom det kun er et cover.

Når det så er sagt har jeg tre mindre forbehold, nævnt i tilfældig rækkefølge. For det første(som Luther Lacrox måtte sande) kræver det noget equipment...en vogn og et trækdyr, et mangefarvet telt, trommer, kostumer, en freak osv. Ikke at dette ikke er cool, men jeg kan ligesom fornemme Wink hvem der skal betale..og hvor skal pengene til mit seje lir så komme fra?(mindre problem)
hmm..måske kunne Manolin have cirkus freaken som dependent...dette kunne også lette hans sindsyge en smule..Wink

For det andet kræver det noget skill hvis vi ikke skal blive helt til grin...og skills koster point! altså hver skal kunne performe et eller andet sejt med skill 14(expert) måske 16 hvis vi skal kunne optræde i store byer.

For det trejde er min karakter(Manolin) ikke en performer. Han er "broad minded" våbenhandler/smed(og kriger), med en hvis portion godhed i sig... Han er dog, når ikke forhindret af sine problemer, rimeligt socialt stærk med charisma og appearance. Og med et par point i public speaking kunne han vel fungere som en konferencier...og som bank for virksomheden.

Hmm dette skal på ingen måde ses som en nedskydning af din seje ide Krølle, nærmere nogle overvejelser over havd det ville kræve for(i mine øjne) at virke troværdigt.

Ud over at vi kan tjene penge på cirkusset skal vi jo også finde ud af hvad cirkusset, hvis noget, er et cover for?

5gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Lør 19 Nov 2011 - 22:51

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

spørgsmålet er om ikke cirkuset skal være Manolins mulighed for at have de folk i sin tjeneste han har brug for? uden at der bliver stillet en masse unødige spøgsmål...

det kan samtidig også være de andres mulighed for at have et hjem, eller et tilhørsforhold. Majane har en enemy, Rune er udstødt og Krølle flygter fra sit ansvar... det kan godt være at de er samlet for at kunne rejse frit og finde de relics de er ude efter. det kunne jo være at de jagtede relics fra Druide-tiden, eller forbudte Bhaôl relics eller helt bare magiske genstande i det hele taget.

jeg tror godt at jeg vil skyde en vogn, et telt og 2 muldyr i en pulje, for at der ikke skal være en enkelt der står med regningen...

6gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 12:10

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

men i princippet kunne i også bare være omrejsende skattejægere. men det kommer også an på hvordan i har tænkt jer at skaffe tingene, og hvilke typer i har fat i... hvis i leger med farlige eller forbudte ting kan et cover, så som cirkuset være en god ide, men hvis i er helt legitime våbenhandlere behøver i det ikke.

7gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 12:26

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

den grundlæggende ide i det jeg tænker er at vi forsøger at vække troen på de gamle guder igen. Derfor tænker jeg at det er smart med et cover.

Men det kommer igen an på, hvad i andre mener er vejen frem. Jeg synes bare det kunne være sjovt at have en ide om at skulle bekæmpe de nye guder ved at få gamle hellige stedet sanktificeret igen og ved at samle gamle hellige tingester af mere eller mindre magisk karakter. Det kunne være fedt, hvis vi havde en særlig artefakt som var hovedmålet, men vi samtidig også var på jagt efter alt, hvad der kunne hjælpe os i vores projekt om at genskabe de gamle guder til fordoms styrke.

Anyways - det kan være jeg skal arbejde lidt med min spirit, jeg forestillig mig som sagt at jeg kommer til at arbejde som medium og soothsayer i vores cirkus. Ideen skulle så være at jeg kunne få hjælp fra min spirit-ally som kan give mig informationer om kunderne fra bagom tæppet så at sige. Til gengæld for denne "gratis" hjælp skulle vi så til gengæld arbejde på at genskabe de gamle guder. Noget i den retning.

mht group performance, tror jeg måske godt jeg kan præstere noget sang

8gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 13:53

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg er klart med på ideen der krølle. den kommer også til at ligge op af Majanes ting med det okkulte/forbudte. det giver også mulighed for at have et par extra relationer til NPC'er uden for spillerkredsen, men alligevel i deres umiddelbare omgangskreds. samtidig kan dækket også give grobund for nogle enemies, som kan være Kirrelian inquisitorer som ikke kan lide at i messer med druide relics og arbejder for den gamle tro. det vil være en large group til -20 points, med hunter limitation og FoA på 9, sådan at det bliver en -5 points ulempe.

9gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 17:45

Rune

Rune
Founder

Jobertuck (min karakter) er nok mest interesseret i at leve mageligt, i rigdom og en overflod af mad og drikke. Jeg tror ikke han er specielt interesseret i hverken religion eller politik.

Hvis vi skal lave carnivale-show (hvilket virker som en rigtig fed idé!) så må vi skrotte den historie med Marianne og mig der smutter fra cirkusset med direktørens pengepung...da det ville være Rasmus' penge og Rasmus vi smuttede fra. Smile

Jeg skal også have fundet mig en grund til at Jobertuck er begyndt at stjæle...og har joinet et cirkus.

Jeg tænker at Jobertuck skal være Greedy. Han har muligvis haft et arbejde som tjenerdreng for den Stor Halfling i hjembyen. Her har været nogle ting der har været lidt for meget værd og som Jobertuck ikke har kunnet holde nallerne fra. Fyyy, slemme Jobertuck. Han bliver dømt til fængsel i laaang tid. In comes travelling carnivale. Jobertuck ser cirkusset fra sin fængselscelle og hører folk snakke om det. Han planlægger og udfører et fantastisk escape fra fængslet og slutter sig til cirkus som blind passager. Tadaa!
Meeen der kunne godt bruges noget mere for at knytte Jobertuck mere til resten af gruppen, da han nok ellers ville have nemt ved at svigte dem senere hvis den rigtige mulighed bød sig.
Måske skete tyveriet og fængslingen for mange, mange år siden. Det forklarer også hvorfor Jobertuck er god til cirkus. Han har haft flere år at øve sine skills i. Og han har knyttet tætte bånd med resten af cirkus.

Jeg har sat ham til både at være Curious og Impulsive...jeg ved ikke om det er for meget af det gode Very Happy
Han er Chummy, helt klart.
Squeamish....Kunne det ikke fungere fint nok? Han er ikke meget for blod og involde, klamme insekter og ulækre ting. bwadr!
Compulsive Pranking. Tjoeh. Kunne måske være sjov nok at have med. Så længe den ikke går ind og ødelægger venskabet med andre i gruppen. Tænker det er practical jokes, som en spand vand i hovedet. Men det er måske for meget når man rejser i sådan en lille gruppe og er sammen så meget som vi er?

Ville det være ok at tage Sense of duty til vores gruppe?

Mht. gear kunne jeg godt tænke mig en Rapier, men den er vist TL 4...Kan det lade sig gøre at have en rapier, smallsword eller saber. Gerne et eller andet der er lidt ekstravagant....

Jobertuck Fandlestuff

http://splatcup.goalsoccer.net

10gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 19:08

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

OK jeg har et problem nu. Det er simpelt hen for dyrt at lave en centaur shaman. Jeg ved godt det er min egen skyld, men det er sgu ikke smart at vælge en race der er dummere end de andre fra start af og så prøve at lave en karakter der har brug for en lille smule omløb på øverste etage. Når der dertil lægges at de fordele der er i templaten ikke kommer til deres ret i karakteren så bliver det sgu en smule pseudo at skulle spille ham. Med de point der er til rådighed snakker vi om et skilllevel omkring 11, og kun 12 på de aller mest betydningsfulde skills.

Det jeg prøver at sige er at jeg overvejer at lave en menneske karakter i stedet. Ville det være i orden eller???

Anyways - her er udkast til en sådan karakter, jeg tænker også at han passer godt ind i cirkusideen i hvert fald og han passer godt ind i min forståelse af den der højere kaldelse omkring de gamle guder.

Mr. Mominee

11gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 20:04

Rune

Rune
Founder

Jeg vil have en hest!! Wooden horse

Men ellers virker det da til at være en fed karakter Krølle.

Jeg kan specielt godt lide at du er gået all-in på skills!! Very Happy Det er sådan mine karakterer kommer til at se ud hvis jeg får tid til at sidde og justerer på dem Very Happy

Jeg vil forresten godt proklamere at Jobertuck står for gruppens kostumer. Han er nemlig meget ferm til at sy Smile Sewing 16

http://splatcup.goalsoccer.net

12gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 20:48

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er godt du siger det med hesten. Der er jo nogen der er nødt til at have packing, animal handling, riding og teamster også

13gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 21:23

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ Krølle: tænkte faktisk at det kun er centaurne der er shamaner. men det kan vi snakke om. alternativt kan du enten gå tilbage og lave en religiøs centaur, som "bare" er kriger, eller lave et menneske som er druide, som jeg nok skal sende noget om til dig, hvis du er interesseret. problemet med den sidste er at du muligvis nok kommer til at gå majane lidt i bedene, men det kan sagtens aftale nærmere, så det ikke kommer til at gå sådan. alternativt kan du lave centaur Shamanen så han over hovedet ikke er kriger, muligvist sådan at hele hans ene arm er blevet brændt op/af i ulykken, og at han derfor slet slet ikke kan slås worth fuck, på den måde kan du skrotte en hel del skills, og fokusere mere på de vigtige shaman-ting. bare tanker, men overvej dem gerne.

@ Rune: i kan sagtens have arbejdet sammen i et cirkus tidligere, og i kan også have mødt hinanden i et andet cirkus eller ligenende. alternativt kan det være at Jobertuck var daredevil og måske kører den der med pranks over på skattejager-tingene, sådan at han har brug for udfordringerne ved at lave svære indbrud, udforske huler etc. det giver Manolins trup mulighed for, og måske har han fundet en ny "familie" i truppen for første gang efter han blev stemplet "gerrit"...

14gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 22:15

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Hej guys her et udkast til min karakter Manolin. Han har ligesom 3 sider.

1 våbenhandler og smed. Han kan lave, vurderer, sælge¨og købe våben og ædlestene, også på det sorte marked. (man skal have streetwise skill på 12 for at handle med illigal goods). 2 han kan udele tæsk hovedsageligt fordi han har kæmpet sammen med dværgene mod goblinerne. Dette har kastet combat reflekses og et lokalt rep af sig, men også en mere eller mindre crippled pecker(goblin poison arrow) samt en uslukkelig tørst af sig. 3 (cirkus) Han kan tale offenligt og er god til at fortælle historier og han kan køre vogn!, (men ikke passe dyrene).

Foruden cirkus, sælger han fine våben og smykker til overklassen fra bystaten(og andre). Efter den sidste store krig er mange familie arve stykker fra den østlige del af riget gået tabt. Sådanne snusser Manolin op på sin vej med cirkusset. Hans(lidt fine)familie er også fra den østlige del. Manolin kan ikke få en fin stilling i bystaten fordi han er dømt for en forbrydelse?(straf udstået). bl.a. derfor udrejsen og han har boet sammen med dværgene i en 2 års tid. Herefter cirkus 1 års tid ?

Manolins handel med våben er nok delvis illegal og derfor cirkus(fra hans synspunt). Cirkusset skal i hans optik helst være nogenlunde lovligt(fordi det er et cover) og derfor ingen enemy..(ikke at jeg har noget imod andre har det) Han favor the old gods med er ummiddelbart ikke på hellig mission for at genetablere dem.

og nej jeg kan ikke finde ud af det der smarte med et link til karakteren;)

-----
Name:Manolin

Age: 25 Height: 187cm Weight: 92 kg

30 St 13
40 Dx 12
25 Iq 12 Per: 8 Will: 13
20 Ht 12

0 Move:6
Dogde:10
Parry: 11/9(sword/knife)

in all: 115p

Avantages:

20 Wealthy
o Status 1
15 Combat reflekses
1 Alchohol tolerance
4 Attractive appearance
5 Charisma 1
5 Single minded
1 Cultural familarity-Dwarfs
4 Dwarfen tongue-accented(spoken and written)
2 Reputation "mighty human warrior helping the dwarfs in their eternal struggle"
(dwarfs only(large class 1/2), +2, sometimes x 1/2)
2 Ally: "Jimsy"(cirkus helper/freak) 25%, quite often(12 or less)
1 Grib mastery-Barstard sword

in all: 60p

Disadvantages:

-10 Bad sight(near sighted, mitigator - 60%)
-5 Secret(criminal record, not wanted)
-5 Overconfident 12 or less
-15 Alcholism
-5 Social disease/Wounded-his cock doesn't work propertly
-5 Code of honor - professionals(merchant)
-5 Compulsive behavior- carousing 12 or less
-5 light sleeper/obsesseion find item/odious personal habbit
-5 ?
-10 Dependent:"Jimsy" (cirkus helper/freak(downsyndrome boy), dresses like Manolin(coat and mitigators)
25%, friend, fairly often (9 or less)
-5 Qirks(Broad minded, admires skillfull people especially dwarfs, sentitive about having his courage/manhood questioned, a bit anarchistic and favors the old gods over the new,?)

in all: -75p

Skills:

0 Area knowledge-Carrik(deafault 8
from cultural familarity)
0 Area knowlegde-City state(?) 8
2 Merchant 12
2 Streetwise 12
2 Connoisseur-fine weapons 12
2 Literature 11
8 Armory-melee weapons(tl 3) 14
2 Jeweler(tl 3) 11
1 Smith(Iron tl 3) 11
2 Teamster(equines) 12
0 Riding(equines) 10
1 Carousing 12
2 Public speaking 13
0 Acting 8
1 Holdout 11
4 Fastdraw knife 15
8 Two-handed sword 14
0 Broadsword 10
0 Short sword 10
4 Knife 14
1 climbing 11
1 swimming 11

3 Spinning attack 14
((+2), Two-handed sword)
4 Targeted attack 11
(Rondel dagger, armpit(lt s 101)(-6*)+3)

*Rondel dagger reduces penalties for striking through chinks by 2

in all: 50 p



Sidst rettet af rass Tors 24 Nov 2011 - 13:40, rettet i alt 5 gange

15gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 23:13

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Grunden til at der er lidt i rod disadvatages, er fordi "manic depressive" er skrevet ud..jeg vurderede at den ville blive for træls. Manolins dependet og ally er en mongol dreng(Jimsy) eller lign. Han fungerer som Manolins tjener. Manolins afdøde storebror el. lign. havde samme sygdom og da cirkusset bliver oprettet tager Manolin Jimsy til sig.



Sidst rettet af rass Ons 23 Nov 2011 - 1:47, rettet i alt 3 gange

16gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 23:22

Rune

Rune
Founder

@Ras: Vi kan lave pdf'er fordi vi bruger det der smarte character sheet program.

@Helge: Jeg tror ikke han skal være Daredevil...eller han skal i hvert fald ikke have den. Curious og Impulsive er måske det der gør ham til en daredevil.
Synes dog måske Compulsive pranker skal være noget andet. Måske Pacifism: Can't Harm Innocents?

http://splatcup.goalsoccer.net

17gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Søn 20 Nov 2011 - 23:33

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ Rune: yeah, lyder fint. kan også godt lide ideen med at han er squemish... gir et godt feel.

18gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Man 21 Nov 2011 - 16:48

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Ok så tog jeg konsekvensen efter samtale med Helge i går.

Nu har vi en centaur i gruppen, men det der shaman bliver der ikke så meget af. Her kommer en kriger med et mål.

Ikke forstået sådan at han ikke på sigt kan udvikle sig som shaman, men det ikke ikke noget der er lagt mange point i.

Så her kommer billetkontrolløren og udsmideren

Horsey McHorse

19gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Man 21 Nov 2011 - 21:05

Rune

Rune
Founder

Hvordan med våben Helge?
Kunne Jobertuck have en rapier, smallsword, eller en saber?
Han har ikke penge til det, som det er nu, men tænkte han måske kunne have en pynte-version af et våben, som var unhandy eller noget, og muligvis billigere?

Skulle vi have en eller anden group performance skill?

Jeg har 9 point tilbage, so far.

http://splatcup.goalsoccer.net

20gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Man 21 Nov 2011 - 21:16

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ Rune: altså hvis Jobertuck ikke bryder sig om at slås, og synes at våben er noget puha, så skal han da bare nøjes med en large knife, eller måske et shortsword. selvfølgelig kunne han også bruge et smallsword, men synes at fencing er lidt nos i den her henseende. han kunne også "bare" bruge en baton, som ikke grisser så meget...

@ Centaur smashes/bashes and Rushes: En centaur er ikke anderledes der end en rytter på en hest, en rytter kan også få sin hest (hvis det altså er en krigstrænet én) til at charge folk, head on... det kræver jo bare et riding skill roll. og jo Ras, det er netop derfor at men ikke ser Centaurer med våben, fordi de er alt for syge med deres hove...

21gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Man 21 Nov 2011 - 22:31

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ Krølle: lige et par ting... jeg synes måske godt du kan reducere axe/mace skill til 13 og smide den feint tech til den ud... frigiver 4 point. ellers er der stadig hele det der show med den rigtige spear-thrower (woomera) kontra Atlatl'en... fordi den rigtige spear-thrower kaster jo med rigtige spyd... sw+3 imp...

22gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Man 21 Nov 2011 - 23:08

Rune

Rune
Founder

@Helge: Jeg ser det ikke som om at Jobertuck har noget i mod at slås. Han er bare meget i mod blod, indvolde og den slags. Med en rapier kunne han holde folk fra livet og undgå at få blod på sig. Smile Men er det mig der har misforstået det? Er blod på andre folk noget han er squeamish over så længe de ikke vælter ind i ham?

Tror måske godt jeg kunne have brug for at få squeamish afklaret lidt mere end det står i bogen.
You dislike “yucky stuff”: little bugs and crawly things, blood and dead bodies, slime, etc. When exposed to such things, you react just as if you had a Phobia; see Phobias, p. 148. Note that you do not suffer from the standard fears of insects, reptiles, dirt, and the dead! What bothers you isn’t huge bugs or reptiles, ordinary “clean” dirt, and ghosts; it’s nasty creepy things, filth, and bits of grue.

Hvis squeamish kræver et self-control slag hver gang man ser blod, kryb, død eller andre "ulækre" ting, så burde den være være mere værd end -10 pt. Bare Hemophobia er -10 pt. værd i sig selv. Tænker ikke han har noget imod blod fra et clean cut, men mere afhuggede lemmer, kæmpe kødsår, brudte kranieskalder osv. Og så synes jeg at rapier passer fint. Stik, stik, stik...gå væk! Razz

Men måske jeg skal købe den ned til 15 i self-control, så?

http://splatcup.goalsoccer.net

23gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Man 21 Nov 2011 - 23:36

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@ Squeamish: det er ret meget beregnet på ting, der ligesom får piger til at sige "ADR". en edderkop er ikke klam, men en stor behåret edderkop er. et lille stik er ikk, men et stort betændt sår er. en grydefuld bræk er også klamt, ligesom en mødding, etc. squamish betyder at du er ligesom kvinden i Indiana Jones og temple of doom, da hun finder en slange kravlende på dig og skal spise kælderkold abehjerne etc. tror måske den passer bedre på prinsesser end artister... hehe.

24gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Man 21 Nov 2011 - 23:42

Rune

Rune
Founder

Hmm, kunne bare godt tænke mig noget i den retning. Hvis jeg nu køber den ned til 15 i self-c. så er det meget mildt. Mon ikke det ville være fint?

I forhold til slåskampe vil det betyde at han ikke bryder sig om at komme tæt på kampen, med kniv eller sådan. Derfor er hans sling en god idé. Men derudover synes jeg at et eller andet fencing stads ville passe fint. Sådan en lidt forfinet halving i spraglede klæder, der hopper rundt og fægter, tjiah! tjiah! Wooden horse

Jeg kan godt lide fencing våben i forhold til Jobertuck, da det netop er fine våben med fokus på forsvar.

http://splatcup.goalsoccer.net

25gruppesammensætning Empty Sv: gruppesammensætning Tirs 22 Nov 2011 - 0:18

rass

rass
Halv-elver Bondemand

@Krølle:med hensyn til en eventuel shaman side af din karakter fandt jeg et talent i banestorm som måske kan bruges:

(5p pr level)Close to Heaven: Exorcism,
Meditation, Religious Ritual, Ritual
Magic, Symbol Drawing, and
Theology. Reaction bonus: “religious professionals.”

@Rune: i samme bog:

Code of Honor (Halfling):
Hospitality is everything; offer guests
your best food and ale. When you are
a guest yourself, repay your host’s hospitality
with small gifts, songs, and
stories. Defend your host or guests,
both verbally and physically. If you
can’t find anything good to say about
someone who has shown you hospitality
in the last 10 years, don’t say
anything at all. You may be terse and
ungenerous to guests who stay too
long, but you can’t throw them out
unless they insult you horribly or
physically attack you. -5 points.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 3]

Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum