S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Sommerhus Tur?

+2
John The Rosenberg
McGregers
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 3 af 4]

51Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tors 28 Maj 2009 - 7:43

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Hej igen gutter.
Nu skal vi altså have en afklaring på det her. JEG kan sku ikke stå standby meget mere.
Jeg er blevet inviteret med på MC tur, grill aften og så er der en poker aften der passer rigtig godt ind d 20/06

Så som i nok kan se har jeg et problem. Jeg har endnu ikke sagt ja til noget af det andet… For vi havde jo en aftale mht. sommerhus/rollespil. Og det er da også det som jeg allerhelst vil! Men nu sidder jeg og tænker worst case: Hovsa vi fandt ikke noget sted... Små lejligheder tæller ikke som et sted at være! tongue
Og det undre mig, at der ikke er kommet nogen afklaring på hvor vi kan være!??
Så det ville jo nok ende med, at vi ikke fik et sted at være, at vi ikke fik spillet, at jeg havde nogle store huller i min kalender. Og det vil jeg ikke!!! Sleep

Så jeg sætter en deadline! Rolling Eyes
Hvis der ikke er 100% styr på hvor vi skal spille SENEST d. 1/6 (2. Pinsedag) Så trækker jeg mig silent

Jeg logger ind på forumet d. 1/6 ved 21.00 tiden for, at se hvad der er sket.

Vi ses geek

52Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tors 28 Maj 2009 - 9:43

Rune

Rune
Founder

Kan du ikke selv komme med et bud så?

Jacob er ved at finde ud af noget andet sommerhus.
Så vidt jeg ved skulle sommerhuset dog være ledigt, men rasmus skal stadig høre om vi kan få det. Det ville også være lidt underligt hvis vi skulle låne sommerhuset hvis rasmus ikke er med.

Min mor er vist hjemme de dage. Hun kan ikke sige det med sikkerhed, men indtil videre så ser det ud til at hun er hjemme.

Er der ikke andre der har et bud på et andet sted vi kunne være?

http://splatcup.goalsoccer.net

53Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tors 28 Maj 2009 - 9:48

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg har lige fået besked om det andet sommerhus vi evt. kunne låne. Det er optaget. Jeg ringer til Birthe (BIS Mor) for at høre om vi kan bruge det sommerhus derude. Rasmus eller ej, så kan vi da godt låne det efter min mening. Det skal bare være ledigt.
Ellers hvis vi kan finde et andet sted, så er det også ok.
Jeg ringer til BI her idag først for at høre om han har fundet ud af om han kan game eller ej, det skal vi også have et svar på.

Mvh
Nathan McGregers

54Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tors 28 Maj 2009 - 10:41

Rune

Rune
Founder

Jeg har lige fået besked fra min mor om at vi kan låne hendes hus fra fredag til mandag, hvor vi skal rydde op og smutte mandag. Er det ikke fint nok?

http://splatcup.goalsoccer.net

55Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tors 28 Maj 2009 - 14:29

McGregers


Halv-elver Bondemand

Kunne ellers være lækkert, hvis vi kunne tage til tirsdag? hehe
Men jeg er klar på det, hvis det er det bedste alternativ lige nu, og hvis der ikke kommer noget op i de næste par dag.

56Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tors 28 Maj 2009 - 15:33

Rune

Rune
Founder

Så er det en aftale. Vi låner min mors hus fra fredag d. 19/6 til mandag d. 22. Hun kommer hjem mandag på et tidspunkt, så der skal vi bare pakke sammen sådan stille og roligt.

Jeg ville også helst hvis vi kunne tage nogle flere dage, men det virker ikke til at det bliver muligt i år.

http://splatcup.goalsoccer.net

57Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Man 1 Jun 2009 - 15:31

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Nå men så er stedet da på plads cheers

Hvad kommer der til at ske hvis Rasmus ikke kan alligevel?

58Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Man 1 Jun 2009 - 16:08

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hvis BI ikke kommer, så spiller vi alligevel. Det bliver bare med Rune som GM, hvor jeg regner med vi spiller videre med nogle chars vi lavede for noget tid siden. Du skal så bare lave en der kan hoppe på gruppen :O)

Mvh
Nathan McGregers

59Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Man 1 Jun 2009 - 19:41

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Hvis Rasmus hopper over, så gør jeg nok også silent

Jeg håber i har forståelse for, at jeg ikke gider starte flere nye karakterer. For det mener jeg, at jeg har gjort nok.
Jeg er der også kun for fællesskabet, rollespillet er bare en bonus. Og eftersom vi nok ikke bliver samlet, så ser jeg ingen grund til at jeg skulle komme.
Men jeg vil da glæde mig til næste gang Laughing

60Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Man 1 Jun 2009 - 21:48

Rune

Rune
Founder

Det er sgu ærgeligt at du har det på den måde Thomas, da vi nemt kan komme til at "hoppe" over flere år i træk hvis folk melder pas så snart vi ikke alle er der.

At du ikke vil lave ny karakter kan jeg sagtens sætte mig ind i, og jeg vil da også gerne se om jeg ikke kan finde på noget med nogle af vores andre karakterer, hvis Rasmus ikke kommer. Men vi kommer alligevel til at starte nye karakterer på et tidspunkt. Om det bliver denne gang, næste gang eller gangen efter, ved jeg ikke, men jeg ved at vi kommer til at starte nye på et tidspunkt. Jeg tror nu også at du kan komme til at synes det er meget sjovt hvis du først får begyndt på en anden kar. Er det alligevel ikke ved at blive lidt kedeligt at styre Tortan; 1: ekstra tur med bæltet. 2: Time stop. 3: Finger of death/wail of the banshee. 4: Hvis fjender stadig lever, begynd trin 3 igen, ellers tag trin 5. 5: Loot. Razz

For mig er det lidt ligegyldigt hvilke karakterer vi spiller med. Faktisk synes jeg den fedeste tur i sommerhuset var da vi spillede Vampire i efterkrigstyskland(så vidt jeg husker). Det var det år Kraft var med(eller hvad han nu hedder). Vi spillede nogle karakterer som Rasmus havde lavet til os og som vi aldrig spillede senere igen. Men det var skide fedt.

Hvorom alting er, så håber jeg sgu at du kommer. Hvis ikke for rollespillet, så for fællesskabet som eller vil blive 1/5 mindre. Smile

Indtil videre er de sikre (100%, medmindre der kommer nødstilfælde):
Jacob
John
Michael
Rune

Jeg håber vi kan få alle med.

Hvis Rasmus ikke kan må i meget gerne komme med forslag til hvilke karakterer i gerne vil spille. Jacob, det bliver ikke dem som vi spillede sidst, da ham Mellem og hans søster ikke skal være med. Johns karakter derfra, kan vi dog godt spille med da han alligevel blev efterladt i Aerendale.

Jeg snakkede med Rasmus om at noget fedt kunne være at starte helt nye karakterer og så lave dem efter et tema og at vi er en gruppe der skal fungerer godt sammen. De sidste gange vi har lavet karakterer har vi ikke rigtig haft tid til at lave andet end hack'n'slash typer, og det er ved at være lidt for gammelt, synes jeg.

http://splatcup.goalsoccer.net

61Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Man 1 Jun 2009 - 23:52

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

well said

62Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 16:10

Rasmus


Gnom Glædespige

Okay...tak Thomas...det var vel en kompliment...eller...

Jeg skal nok komme, har fået vagtplan for de næste to måneder af Zoo. Så der skulle ikke være noget i vejen længere. Kan faktisk skaffe sommerhuset og tag en dag mere hvis folk er med på det, så vidt jeg har hørt tager Lars og Lene nemlig afsted til udlandet i de dage. Men kan først sige det 100% i aften, eller når min mor lige har dobbelt checket datoerne.

Men synes på ingen måder vi skal stoppe med at lave nye karakter, det er sgu da ligesom at gå på pension at sige den slags...THOMAS DU EN GAMLE MAND!! confused
Synes til gengæld det ville være fint at spille med "Tortan og slænget" fordi der er ting i "vores verden" som stadig ikke er kommet afslutning på og som vil udvikle sig efter hva jeres figur gør.

MEN LAD DET NU IKKE VÆRE AFHÆNGIGT AF SKEMAER OG HVEM KAN OG IKKE KAN!! VI SKAL BARE HA DET SJOVT, MIDNATS GRINE-FLIP OG HOLDE FANTASIEN IGANG...og så ikke få sovet særlig meget

Sleep


@John: hva er well said??



Sidst rettet af Rasmus Tirs 2 Jun 2009 - 21:03, rettet 1 gang

63Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 16:33

Rasmus


Gnom Glædespige

TIL FREMTIDEN
HUSK OGSÅ AT TÆNK LIDT PÅ LØSNINGER OG IKKE PROBLEMMER

Løsning 1:

Hvis det skulle være er det intet problem I spiller med jeres "gamle" karakter sammen med Rune som DM (eller hvem som helst). Kan I mødes i Århus når som helst og game dem er det helt fint. Kan huske dem der spillet i Gjern tilbage i Fårvang tiderne (Tudsen og Alex fra min årgang blandt andet) skiftes altid til at være DM og så delte man bare experience points med DM...svære behøver det ikke at være!!

Plus mine ideer kan jeg sagtens gives videre ellers kan man jo bare tag på andre opgaver som en slags side quests. F.eks. med Tortan behøver I ikke hente portal stene og så være forvirret over hvad der skal ske næste efter det. Bare gå ud og loot en drage eller noget andet for helvede!! Byg et slot eller finde en prinsesse og bliv gift!!


Løsning 2:

Derud over kan vi sagtens spille på Fantasy Grounds med de gamle karakter og synes faktisk vi skulle snakke om det ude i sommerhuset. Eventuelt finde en måde hvor dem der spiller FG kan bruge gamle karakter (Jacob har f.eks. et rimeligt brændende ønske for at bruge hans McGregers karakter hele tiden, 24/7)

Men det kan vi snakke mere om når vi er sammen.



Imagination is our only weapon in the war against reality - Jules de Gautier

64Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 19:56

McGregers


Halv-elver Bondemand

Det lyder bare fint Rasmus. Hvad siger folk til sommerhus og 1 dag mere, i stedet for Tranbjerg? For min skyld ingen alarm

Mvh
Nathan McGregers

65Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 20:46

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

jeg er også klar på det

66Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 20:49

McGregers


Halv-elver Bondemand

Går ud fra, at du er klar på sommerhus?

67Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 20:59

Rasmus


Gnom Glædespige

Jamen nu har jeg snakket med mor og hun ville gerne ha os der. Lars og Lene er der ikke, de er i udlandet med børnene.

Så vi har det fra den 19 og frem til den næste weekend. Desværre skal jeg helst hjem af igen omkring tirsdag eller onsdag.

68Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 21:02

Rune

Rune
Founder

Ehm...jae, jeg ville jo helst spille i Tranbjerg men hvis jeg er stemt ned så er der ikke noget at gøre ved det.

Kan vi dog vente til lidt op af dagen fredag med at tage afsted så? Jeg regner med at John kører Very Happy

Det er vel også fint for Michael da han ikke skal så langt så Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

69Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 21:10

McGregers


Halv-elver Bondemand

Rasmus har lige givet 100% order to GO, eller rettere sagt Birthe har givet den order.

Jeg hører min mamma og pappa om jeg må låne bilen! De finder ud af det i løbet af denne uge, så jeg kan give besked senest mandag d. 8/6 om vi kan låne deres bil. Ellers hvis John får order to GO inden jeg gør, så er det bare også fint.

Mvh
Nathan McGregers

70Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 21:17

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

altså jeg ejer et automobil model 1897, der snildt kan køre et par kåde gutter til vesterhavet.
den kan sagtens snige sig op på en 14-15 km/t. vil du med?

Rock on!!!

71Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 21:19

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg er klar......jeg skal nok huske en drivrem og et kojern....kullet må en anden stå for!!

ps: er det fra fredag d. 19 til tirsdag d. 23 eller onsdag d. 24?

72Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 2 Jun 2009 - 23:51

Rasmus


Gnom Glædespige

@Jacob: Ja det er de rigtige datoer

Og det er desuden ikke et "must" at vi skal tag sommerhuset. Kan sagtens i Tranbjerg hvis det er bedre. Kan vi evtuelt lige få en mening om det fra Michael og Thomas??

73Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Ons 3 Jun 2009 - 6:24

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Rasmus skrev:
Og det er desuden ikke et "must" at vi skal tag sommerhuset. Kan sagtens i Tranbjerg hvis det er bedre. Kan vi evtuelt lige få en mening om det fra Michael og Thomas??

Michael og Thomas syntes bedst om sommerhus Wink Hvad kl. skal Michael og Thomas være der?

74Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Ons 3 Jun 2009 - 8:13

McGregers


Halv-elver Bondemand

Sommerhus er også klart at foretrække fra min side. ¨

Sommerhus = Rollespil fra d. 19 - 24
Tranbjerg = Rollespil fra d. 19 - 22

Mvh
Nathan McGregers

75Sommerhus Tur? - Page 3 Empty Sv: Sommerhus Tur? Ons 3 Jun 2009 - 12:06

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

vesterhavet appeler også mest til mig.

ILD I BARDEN!!!! øhh piben

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 3 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum