S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Sommerhus Tur?

+2
John The Rosenberg
McGregers
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Go down  Besked [Side 4 af 4]

76Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Ons 3 Jun 2009 - 13:42

Rune

Rune
Founder

Sommerhus it is.

Men, jeg vil gerne lige hvis vi fra Århus kunne vente med at tage afsted til hen på eftermiddagen engang. Kristina har nemlig fødselsdag der så jeg vil gerne vente med at tage afsted til hun er kommet hjem fra arbejde.

http://splatcup.goalsoccer.net

77Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Ons 3 Jun 2009 - 17:08

McGregers


Halv-elver Bondemand

Vi tager bare afsted der engang ved 15 - 16 tiden? Så passer det med vi ankommer til aftensmam hehe :O)

78Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Ons 3 Jun 2009 - 20:35

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jamen det er jo kanon. Vi får hele 4-5 dage i sommerhus. Det er prima top klasse.

Så er der bare et andet spørgsmål der skal måske diskuteres lidt i forvejen, hvad og hvilke chars skal vi spille?

Jeg vil selfølgelig helst spille med McGregers og slænget, men hvis det er for dumt eller noget i den retning, så er jeg åben over for at vi laver en HELT NY gruppe med et fælles tema.

Eller skal vi have gang i Vampire igen eller hvad er der stemning for?

Har DM nogle ønsker? Synes det vil være bedst, at få afgjort det lidt før vi tager derud, så GM kan få forberedet en lille smule, så vi undgår for meget vente tid derude hehe :O)

Mvh
Nathan McGregers

79Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Ons 3 Jun 2009 - 21:03

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Tortan & Co. er klart at foretrække. Selvom han efterhånden savner en rigtig udfordring cheers
IKKE noget med, at snyde ham ind i et mørkt hul kl. bæ om natten. 26 Intelligence min bare røv! :(dead):
Jeg er stadig sikker på, at det var hævn efter din drage… He he heh 1-1 Razz

Men er selvfølgelig også klar på hvad der ellers er af ideer. Så længe vi er sammen :heart:

80Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tors 4 Jun 2009 - 13:32

Rune

Rune
Founder

Jeg er klar på hvad end vi måtte finde ud af men jeg synes det er en rigtig god idé at vi beslutter os inden længe så Rasmus har forberedelsestid og jeg kan finde ud af hvad jeg skal pakke Very Happy

http://splatcup.goalsoccer.net

81Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tors 4 Jun 2009 - 15:59

Rasmus


Gnom Glædespige

@Thomas jeg lover der var ingen hævn. Desuden får jeg kun hovedpine ved at dræbe jer...alt den efterfølgende snak. Det var kun en DM der gav op overfor nogle meget trætte og udmattende spiller som heller vil hack n' slash sig ud af den dunegeon. Jeg kan jo desværre ikke gøre jer ligeså kloge som jeres skema siger I er Wink

Men det var okay for den karakter der reddet jer ud og fik jer tilbage til live, kommer I til at se mere til. Ende som et okay historie setup.


@Jacob: Der er jo et ret fastlagt tema på de gamle karakter, de er allesammen onde. Plus I havde en god nok balance en Fighter/Rogue (damage dealer), Fighter/Cleric (tank/buff), Rogue (ranged/skills), Bard (ranged/skills/buff) og til sidst Mage (damage dealer/spells). Men dette var i de gamle dage og en del er blevet "Lost in translation".

@Allesammen: Der er 3 ting jeg synes I mangler med den gruppe for at finde formen igen:

1. Læse jeres spells, skills og feats igennem! Vælge en eller to kombination som I bruger, fokusere på dem og husk at spørger de andre om hvad de gør. Påtag dig et ansvar i gruppen. F.eks. ved at være den der kan finde fælder, den der buffer, healer, skader, summoner, teleporter eller laver magiske våben.

2: Prøv at sammearbejde mere, sidste gang døde i mange gange. I har næsten allesammen spillet WoW eller ligne online spil...Der bliver ikke mindre sammenarbejde af at blive high-level. F.eks. hvis du vil frem provokere "sneak attacks" ville det være godt at lave aftaler med en anden om at hjælpe med at skaffe "flanking". Hvis man laver undeads ville det være godt hvis en anden kan "buff" dem og hvis man kaster usynlighed søger for den der står ved siden af kan klarer sig alene.

3: Begynd at spil mere efter lyst end stats. I er så højt level at alle koncepter kan være lede nu. De skal bare udtænkes, spilles og forbedres. Forstil jer jeres figur som en superhelt (eller skurk i det her tilfælde) Find det der er hans super evne, dyrk ideén og så vil det være lettere for dig selv at finde skills, feats osv. og for alle I spillet at vide hvad du kan og derved kunne spille sammen med dig.


Men synes menu'en skal hedde:


"De Onde": Altså Tortan, McGregers osv. Forhåbentligt afslutte det store portal eventyr. I mangler en sten så vidt jeg ved, og den skulle være højt mod nord. I havde lige angrebet en borg hvor nogle gode krafter var begyndt at samle sig. Måske skulle vi også se jer bygge en hær igen?! Måske lærer noget mere om de dæmoniske kræfter der guider Tortan?! Måske tag på helt andre eventyr??

Evt. starte en ny gruppe til brug på Fantasy Grounds og når vi mødes eller bare snakke om et koncept der kunne være fedt mens vi er sammen.

Synes også I skal snakke om hvad I vil spille ved siden af D&D når jeg forberede mig. Jeg får desværre ikke super meget tid til det, så hvis I har aftalt om det er magic, warmachines eller pentang...ville være en stor hjælp for jer.

82Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Fre 5 Jun 2009 - 2:40

Rune

Rune
Founder

Så er vi vist enige om Tortan gruppen (eller McGregers gruppen som Jacob nok ville kalde den).

Som Rasmus siger så mangler vi alle et tema til vores karakterer, så det burde være noget af det første vi koncentrerede os om. Michaels dværg har dog et earth-tema, men det er mere med hans magiske ting end de feats han egentlig har (som jeg valgte for ham i 3 E's unge dage).

Til at hjælpe med at udvikle jeres char (hvilket der stadig er brug for hos mange af os) er her et link til hvordan man finder på en karakter. Denne guide kan sagtens bruges af os selvom vi ikke starter en ny karakter.

Noget andet der også kan være en hjælp til når vi laver karakterer er alle de tråde der er skrevet på WotC's forum af andre spillere de sidste mange år. For at finde rundt derinde er det eneste i skal gøre blot at kopiere dette link: http://forums.gleemax.com
Derefter går i ind på Google.
Skriv det i gerne vil søge efter, fx. wizard hvis i søger råd om hvordan man kan lave en fed wizard.
Skriv derefter site:
Efterfulgt af det link i kopierede før.
En søgning på wizard ville se sådan ud: wizard site:http://forums.gleemax.com
En lille lidt forældet guide til at søge.

I kan lave denne slags søgning på næsten hvad som helst der har med D&D at gøre og de fleste folk der skriver derinde har ofte brugt alt for meget tid på rollespil, så de ved hvad de snakker om.

http://splatcup.goalsoccer.net

83Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Fre 5 Jun 2009 - 14:47

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

jeg synes at rudolf rumbuk og venner lyder fint....... lige en ting.......

kører vi stadig med det der vind of change, så man evt. kan lave lidt om på sin son of a bitch...

jeg har nemlig fået en ide eller 2 omkring et theme til en bard Twisted Evil


SPARTANS!!! WHAT IS YOUR PROFFESION.... ARHHUURGH!!!!

84Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tors 11 Jun 2009 - 0:52

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Så fik jeg vredet halsen om på chefen og har fri den 18. til og med den 24.

så ved i det

john out.

85Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tors 11 Jun 2009 - 11:39

Rune

Rune
Founder

Juhuu, så fik vi vores bard med! :(orcdance):

http://splatcup.goalsoccer.net

86Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Søn 14 Jun 2009 - 20:07

McGregers


Halv-elver Bondemand

Kanon.

Hvornår tager vi afsted Fredag? Skal Rasmus med fra Århus eller? Skriv lige!

Mvh
Nathan McGregers

87Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Man 15 Jun 2009 - 19:58

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

går ud fra at vi kører når rasmus kommer, eller der omkring.

nogen der har nogle forslag stil hvad vi kan tage med af mini/side games til når vi ikke spiller?

88Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 16 Jun 2009 - 8:10

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg stemmer for undervands skak!

89Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 16 Jun 2009 - 9:51

Rune

Rune
Founder

Jeg vil gerne vente med at køre til 16-tiden ca. Skal lige holde kort fødselsdag for Kristina når hun kommer fra arbejde

http://splatcup.goalsoccer.net

90Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 16 Jun 2009 - 11:47

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hvis du læser lidt længere oppe, så er det også omkring 16 tiden vi skriver :O) Vi skal lige have Rasmus til Århus, og han tager som sagt et tog omkring 12-13 tiden = Tog ankommer til Århus ved 15-16 tiden!!

91Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 16 Jun 2009 - 20:19

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Hvornår er planlagt ankomst?

92Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 16 Jun 2009 - 20:33

McGregers


Halv-elver Bondemand

Har lige talt med Rasmus her til aften. Vi blev enige om, at han skulle tage det tog fra København der kører kl 12.50. Det ankommer til Århus kl. 15.45. John og jeg henter ham der, og vi pakker hans ting og mine ting, hvorefter vi kører ud til Rune for at hente ham i Viby, og pakker det sidste. SÅ jeg vil tro Thomas at vi kører omkring kl. 16.15 ca. men jeg skal nok lige sende en sms til dig når vi kører mod Vedersø.
Det er vidst også noget med at vi lige skal ind forbi et supermarked inden vi ankommer til Vedersø, men det tager jo ikke mere end 20 min ca. Så jeg tror at du og Michael skal satse på at være i Vedersø ved 18.30 tiden? Lyder det fornuftigt? Jeg ved det ikke helt endnu, men det er noget med at vi nok selv må stå for aftensmaden på fredag, da de to kogekoner (Birthe og Kirsten) skulle være rimelig trætte. Det finder vi ud af inden fredag!!

93Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Ons 17 Jun 2009 - 0:21

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

jam...jamen hvad med dæller??? pig

94Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Ons 17 Jun 2009 - 22:09

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hejsa.

En lille opdate. Vi kører kl. 17.00 fra Århus i stedet for kl. 16.00. Dette skyldes at vi skal have 1 ekstra med over til sommerhuset. Vi skulle meget gerne få aftensmad når vi ankommer derovre, så rolig drenge....der er dæller til folket!!. SAmme plan som før, med at John henter os inde i Århus først, og så ud til Viby bagefter.....så du får lige lidt ekstra tid nu Rune. Og Thomas og Michael jeg skriver en SMS til jer når vi er kørt fra Århus! Men gør jeg klar på at køre omkring 17-17.30 tiden vil jeg mene

Mvh
Nathan McGregers

95Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Fre 19 Jun 2009 - 0:34

Rune

Rune
Founder

Nu kan det godt være at jeg er en party-pooper, men 5 personer med al den bagage vi plejer at have med?
Jeg kan ikke huske hvor stor din fars bil er Jacob, men jegr håber satme den er et monster! affraid

Men ellers så bliver det da dejlig hyggeligt i bilen. drunk

http://splatcup.goalsoccer.net

96Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Fre 19 Jun 2009 - 9:54

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

S.H.O.T.G.U.N!!!

97Sommerhus Tur? - Page 4 Empty Sv: Sommerhus Tur? Tirs 30 Jun 2009 - 3:56

Rasmus


Gnom Glædespige

Hey allesammen

Tak for en god tur. Synes vi fortjener et rygklap af os selv for denne gang at være langt bedre til reglerne og for at få spillet en del igennem med den onde gruppe. Sad og kikket på det og tror faktisk i er steget væsentligt mere denne gang end sidst (ja selvfølgelig er det de lav level der henter mest ind)

men vi ende på

Tortan lvl 18 (+1)

Targrath lvl 17 (+1) havde et level fra sidst han steg første dag

Zarakos Lumieer lvl 17 (+2)

McGregers lvl 18 (+1) havde et level fra sidst han steg første dag

Rudolf lvl 16 (+2)


og som I kan se er gruppen næsten udlignet hvad burde gøre spillet mere spændende næste gang. Så fedt drenge, håber i hygget jer

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 4 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum