S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Obnoxicon: i år limer vi vores lego. Det kan være det siger Gori til næste år!

+3
Janushedemann
princelarming
Helge
7 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

vel mødt kammerater og kammesjukker! (det gælder også dig, der tror du slipper!)

obnoxicon løber som bekendt at stablen i bededagsferien (8-10 maj) på L. A. ringsvej 58, i højbjerg ved kridthøjtorvet. check det eventuelt ud på GoogleEarth, krak, crack eller et eller andet show!

der er indtil videre ikke planlagt så mega meget, ud over Apocalypse 40k, Apocalype Carcasonne, Bloodbowl, brætspils maraton, tååst banket, bål, øller og hvem ved?

hvis der er nogen spørgsmål (jer der allervenligst udlåner jeres totalt seje side til os Fucked-up individuals) så skriv her eller ring til en af os...

Mr. Pinky: 28349911
Dr. Obnox: 61300768
Kewl 'n' the gang : 29848944, 28431262 eller 23479443

det kunne også være superfedt, at hvis nu en eller anden bestemte sig for at komme at der så lige lå en linie eller 2 her med noget i retningen af: Yiir, bitches! kaste-anal, kaste-anal! digge-digge-daun !(oversat fra [svahili-finsk]: altså i kan regne med jeg kommer og gir den gas)

desuden lige en reminder til alle jer der godt ved der er con, mind også lige seje gutter, som normalt ikke ville få den her besked på at den er der... med andre ord, spread the word!

peace!

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Word-spreading in progress...

For mit eget vedkommende kan jeg sige at jeg, Monsjør Bimse, møder op med det formål at hygge...
Om det bliver Apoc, alm 40k, Bowl eller et reelt rollespil eller to, der ved jeg sgu ikke, men jeg er i hvert fald klar!!

Bestiller hermed 2 T-shirts størrelse XXL... (Er det ikke også her man gør det??)

Out!

Bimse

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

WankMaster-Juice de la Cunt de Marqusse de Anal kommer desværre ikke i år, Øv

Jeg håber i ryger og lyver alt det I kan på mine vegne.

Tilgengæld kræver jeg at der sendes en t-shirt ned til ambassaden til mig,
SIZE L (evt. XL hvis det er små størrelser.)

Det delegeres hermed til Gropus Maximus de la Bimse de la Fede!

Alles!

/WankMasteren

4Obnoxicon: i år limer vi vores lego. Det kan være det siger Gori til næste år! Empty Yiihaaa Obnox Søn 26 Apr 2009 - 13:59

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Guddaw guddaw

Jeg melder hermed planlagt deltagelse i årets store rundboldshow. Jeg skal helt sikkert spille med på apoc og apoc carcasonne, jeg håber der også bliver tid til alm 40k og selvfølgelig skal jeg også drikke en bajer eller 2 til min tååst.

Som leder af delegationen der tager på ekspedition til Balkan meddeler jeg hermed at bimse er gjort ansvarlig for at medbringe en størrelse L obnoxskjorte til vores udenlandske aktivister.

Over and out

R-Kølle

Rune

Rune
Founder

Ville der være stemning for en gang D&D dungeon crawl?
Hvis jeg møder op med figurer, terninger, bøger, lidt magno maze plus sådan en af de der måtter-man-kan-tegne-på-med-en-non-permanent-marker-og-som-man-så-kan-viske-ud-igen er der så nogen der ville være klar på det?

Jeg tænker at der bare laves nogle hurtige karakterer der så bliver smidt i en dungeon fuld af sjove ting og sager.

http://splatcup.goalsoccer.net

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hey Rune!

jeg tror slet ikke det er umuligt at stable et hack'n'slash hold på benene!

husk også bowl teams og andet!

rock on!

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Rullen will be there

Jeg har haft kontakt til Anders Midtgaard, og jeg er stadig usikker på om de dukker op - skal nok lige give et word når jeg hører mere. Hvis de kommer er det jo nok for at spille 40k.

/GAX

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

tusind tak for i år!

det var en fantastisk con med max gas! det er et privilegie at kende så mange seje dudes!

rock on til det næste årtusind!

Helge

9Obnoxicon: i år limer vi vores lego. Det kan være det siger Gori til næste år! Empty Kaptajn Loooo! Ons 13 Maj 2009 - 10:24

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Der forefindes video-materiale af Kaptajnens uforglemmelige præsentation af DM i cremeskilpadde, samt afviklingen af selve eventet...

Kaptajn loooo!!

Yeah!

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Er der kommet en afgørelse på Knock-out turneringen fra Obnox?

/Poul

11Obnoxicon: i år limer vi vores lego. Det kan være det siger Gori til næste år! Empty kaptajn looo Ons 13 Maj 2009 - 23:51

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

jeg kan meddele at jeg for mit vedkommende glæder mig meget til at gense den spektakulære præstation Anders leverede den aften.

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Helt sikkert Looooooooooooo

Men hvad med turneringen ?


Jan jeg er fuldd

-Janus

Edit: Skriv ikke posts når du er stiv og drikker sprit samtidig

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Der var Otte tilmeldte til Obnox-out-turneringen:

Jonas Elvere
Jeppes Da Waagh Boyz
Ydes Middenheim Maulers
Rasmus' White Strikers
Gakkes Blue Moon Bashers
Jays Mighty Horns Unlimited
Fleffers Necromantics
Mine Black Breakers

Første runde:

Strikers slog Jonas elvere
Da Waagh Boyz slog Fleffers Necromantics
Blue Moon Bashers slog Mighty Horns Unltd
Breakers slog Maulers

Anden runde stod mellem Strikers mod Bashers og Breakers mod Waagh Boyz

Kampen mellem Strikers og Bashers blev en tæt affære, med periodisk storspil af Strikers hold, hvor specielt nyligt gensponsorerede Snorty i hans nye Porsche og Big D, der kastede sit livs 176'ende Completion i kampen, udmærkede sig.
Første halvej så ud til at være varm, og for at få det meste ud af en eventuel ovetidssituation pga varmen, tog Strikers første angreb. Som de gik på banen kom der dog en køligere brise over banen og mange tilskuere og spillere lettede op da varmen nu bleva flyst at højt skarpt solskin. D så ikke tilfreds ud, men holdt dog stadigvæk hovedet højt. Efter kort tid fik Strikers da ogs bragt sig selv godt i front med 1-0, og Bashers offence gik på banen. Det blev en lang og sej slutning på første halvej for strikers, der endte med tre mand i Cas-boxen, og to i K-O, mens Bashers bragte sig på 1-1. Kawulf Wyvern endte op med endnu en permanent nedsætning af kans agilitet, så den onde tæskemaskine nu kan "prale" af at have mindre end Snorty...
Anden halvej skulle vise sig at være mindst lige så spændende som første halvej, og da strikers kun gik på banen med 9 mand, så det ud til at kunne gå rent galt. Men her trådte både Strikers second thrower og selveste Snorty i karakter og holdt dem faktisk inde i kampen med flere knockouts og en Cas fra dem hver. En veltrænet Black Ork og Bashers Leapy Kaptajn måtte begge forlade banen for bestandigt, for aldrig mere at spille BB igen... Til sidst, ved hljælp af snortys næver og flere gode Blocks stod der kun seks spillere tilbage på bane fra hvert hold, og sekunderne tællede af uret.
Bashers thrower kastede et kort kast, desperat efter en enkelt opdækket Blitzer, som havde holdets eneste scoringsmulighed, og da gjortde snorty det næsten umulige og interceptede bolden!!! Efter to sekunders befjumselse fandt han formen igen og legede "find negeren" som han havde lært hver gang han fik kontrol over bolden. Big D fik sikkert bolden i sine arme, og kastede efter et friløb et kast direkte til en relativt ny catcher, som forudseende nok var rykket i scoring position lidt før... Mirakuløst, og med tak til Snorty fik Strikers sejren hjem 2-1!!!

Den anden Thrower på Strikers hold mente at den manglende AG hos Wyvern skulle kompåenseres for, så han steg!!

Breakers og Waagh Boyz kamp spilles snarest!

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ikke dårligt.
Lyder som nogle gode kampe, og kan da godt sige at jeg er meget misundelig på jer.

/Janus,
Som er mega smadret efter pære-druk igår

Yde


Hobbit Grisetyv

Maulers vs. Breakers var en forfærdelig kamp. Da vi var færdige havde jeg 8 cas imod mig. De sidste 3 kampe imellem Maulers og Breakers har jeg en samlet cas imod mig på 21. (7 pr. kamp...) Af en eller anden grund slår det hold bare meget hårdede imod mine stakkels hummies end ethvert andet.

Der var lige 100 meter tudefjæs på tid, men det skulle lige nævnes Sad

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Du husker galt... 8+7+8 = 23 Cas... Gennemsnit på 7 2/3!!

Men det var en af de ondere stokke-kampe!!

Breakers do just that... Break!

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hehe, av av.

Jeg håber der er nogen som snart tager noget ansvar og kører Bjørnens Breakers fuldstændigt over Smile
Det kan da ikke passe at de der syge psykopater kan få lov at løbe rundt så længe uden at få den lede hævn.

Og ja Yde, det var lidt tudefjæs agtigt, men man kan sige at du har ret til det med de CAS resultater Smile

/J

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det er skam ikke fordi mine Breakers ikke kommer galt afsted... Modstanderen har det bare med at komme værre til skade!!!
Orker og dværge har tendens til at give mig flere Cas end jeg laver på dem, men det er vel så at sige forventeligt med den AV som de hold bærer rundt på...
Vi tager BB med til Kosovo når vi kommer, og så laver vi en turnering, så du selv kan mærke Breakers, Janus... Vink og smil til dine Ghouls!!!

mvh:

Fede

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Du tror da vel ikke at Poul er så dum at han smider sine UD's som ikke har spillet kampe i 3-4 måneder på banen mod dine slagtere ? Smile

Kosovo=Kroatien champ

/Poul

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Balkan = Balkan!!!

Vil jeg bare lige sige, og eftersom vi skal holde turnering i Balkan synes jeg vi skal få den varslet her på forum så alle kan nå at melde sig til ... hov hov hov jeg tror lige jeg fik en idé, det gør jeg da med det samme

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Efter flere frugtesløse forsøg på at få Da Waagh Boyz træner til at holde op med at filme hele tiden, har Breakers modtaget en formel forefeit-erklæring, og er dermed klar til Finalen mod Strikers... Dato for dette arrangement findes snarest!

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Buhhhhhhh, dårlig stil

Evil or Very Mad

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så blev finalen spillet... Den fæle røst fra Balkan og det gustne krav om onde stok til Black Breakers blev mere end indfriet, i en kamp, der måske ikke var afgjort fra helvejen og frem, men da snart derefter blev det...

Breakers og Strikers mødte hinanden en dag hvor vejret til at starte med så godt ud, men dog senere viste sig fra den mere våde side, hvilket i høj grad fik indflydelse på begge holds præstationer på banen. Strikers havde allieret sig med Mighty Zug i dagens anledning, da Kawulf Wyvern var sendt til tælling af Orkerne i kampen mod Blue Moon Bashers. Strikers vandt coin-tosset, og satte sig straks i bevægelse ned ad banen, mens "Small D" gik efter at samle bloden op og kaste den til sin famøse med-thrower. Trods den nyligt hævdede agilitetsforbedring på netop Small D fejlede dette dog spektakulært, og Breakers havde en oplagt kontramulighed. Deres nyeste Blitzer, ivrig efter at bevise sit værd, sprang over linien med hjælp fra en lineman, og lagde an til et blitz mod Small D... Først så blocket ud til ikke ud til at føre det store med sig udover et skub, men det endte op med at betyde at Gregor "Gorger" Keltiz selv måtte bide i græsset lige ved siden af bolden!! Kontraen blev aflyst og Big D sendte bolden til recieverne netop i tide til at vejret trak sort sammen over banen... Strikers lod dog ikke målet falde, før deres tackle-blitzer havde sat Breakers stjerne-catcher ud af kampen, og Snorty havde slået en lineman ihjel... Breakers offence gik så på banen i silende regn, mens Strikers hold havde hyr med at få folk ud af knock-out boksen. Det tykkedes dog, så begge hold stillede til andet drive med folk i reserve. Breakers angreb blev kort med successfuldt, trods vejret, men straffen ramte alligevel holdet, da Snorty krævede sit andet offer i dagens kamp. Kahn Kölz, Breakers nyligt indkøbte Ogre måtte lade livet for næverne af sin mega-berømte artsfælle, og utroligt nok blev Breakers læge ikke sendt på banen, men efterfølgende har han udtalt at hans chef mente at der var penge nok til at erstatte Ogren, mens et tab af en mere erfaren spiller ville være mere kritisk for holdet. Tiden vil vise om det var et klogt valg. Kah Kølz havde kun sekunder forinden lavet et patenteret Snorty-move som havde krævet livet af en Strikers lineman, og det var måske dette patent-brud som fik Snorty til at opfinde eller genopfinde det makabre slag der i sin tid også tog livet af Crox'en Gorefist fra de famøse "Fighting for Fish". Breakers Kaptajn var dog også med i løjerne, og stak den ene af Strikers fremmødte Blitzere en massiv håndfigen, som Strikers læge også længe så ud til at overveje at behandle, men til sidst blev han dog af banen af frygt for at en af de sponsorerede "Tunge Drenge" skulle lide dunke-døden mod de blodtørstige psykopater fra Breakers...
Da Breakers havde angrebet var der tid endnu på klokken til endnu et offence fra strikers, som trods regnen fik flyttet bolden over linien til de habile recievers, som bruger mere tid på at bekymre sig om at gribe bolden end at holde sig i live. Et valg som i en kamp mod Breakers kunne være fatal, men i dette tilfælde ikke viste sig at være det... På mirakuløs vis lykkedes det for Breakers at holde Strikers fra at score mere i deres halvej, men det kostede også på Casualty-fronten, da de fik lavet i alt 5 casualties imod sig mod kun tre Strikers til tælling ved halvejen...

Anden halvej var stadigvæk præget af regnen, og så begyndte det at gå galt for Breakers... De satte en del folk i scoring position, men Strikers pressede klogt Breakers Thrower Berg, som kun var dækket lidt op af hans kollega og en utrænet lineman godt bagved midten på egen banehalvdel... Keran Kneecapper forsøgte at presse igennem, så Berg kunne komme op og passe bolden, men det lykkedes ikke og så var Strikers over Berg... Efter et langt pres med bolden tabte han den, og så var Strikers også over den... I den kæmpe klump omkring bolden lykkedes det for Strikers at lave endnu 3 casualties, og sende mange Breakers på momentære eller kortvarige pauser på og af banen, så der til sidst var 7 eller 8 Breakers på banen mod 9 Strikers. Det lykkedes også for Strikers ikke bare at få bolden sikret, men at få D til at slæbe den hele vejen til Endzone i kampens sidste sekunder, uden Breakers reelt havde haft en trussel imod den siden de tabte bolden...

Strikers fik en velfortjent sejr, tildels på grund af deres velspillende offence, og på grund af de utrolige Casualties, som i alt beløb sig til en rekord på 8 casualties lavet mod Breakers! På trods af at der i alt blev lavet 11 Casualties i kampen blev ingen af de to hold-læger sendt på banen for at yde deres kunnen til at redde de spillere der kom til skade under kampen. En formel undersøgelseskomité skal forsøge at finde ud af om de to herrer overhovedet har afgivet et lægeløfte, og dermed også forsøge at kulegrave hele uddannelsen på "Bloodbowl school for imfirmery and injury" hvor begge læger tilfældigvist er uddannede... Der er transfer-taler igang om Strikers nye sekundære Thrower, da holdet måske har mere brug for penge end endnu en god thrower, men rygter om at han skulle være på vej til Breakers er ubekræftede... Breakers 10-kamps Winning Streak kom til en spektakulær slutning mod Strikers, som var velspillende og ekstremt voldelige til en forandring... Alt herfra!

Prut!!

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Et stort tillykke til vinderen.

Godt at se at der var spænding på drengen.

/Janus

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Jeg limer
» www.obnoxicon.dk

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum