S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

www.obnoxicon.dk

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1www.obnoxicon.dk Empty www.obnoxicon.dk Lør 3 Apr 2010 - 17:26

Yde


Hobbit Grisetyv

Hey folkens. Så har jeg fået stablet et brugbart site på benene.
Kig ind på www.obnoxicon.dk

Der er sat forum op.
Desuden et billedgalleri, så det kunne være cool hvis folk smed de billeder op de har liggende fra tidligere år.
Det er muligt at smide grupper af billeder op og derefter tagge dem alle, så det behøver ikke at tage mere end 5-10 minutter, og det kunne være fedt at samle billederne fra tidligere år et sted.
Blandt andet mangler jeg et billede til forsiden, så hvis i har nogle kandidater, let me know.

/yde

2www.obnoxicon.dk Empty Sv: www.obnoxicon.dk Lør 3 Apr 2010 - 22:46

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Fedt Ytzi!

Hvad med at uploade videoer? (LOOO skal ud, og jeg har faktisk ikke andet fra Obnox 2009 end nogle video-clips...)

Hvad med at oprette en billed-folder til Obnox 2007?? Har et par billeder eller ti derfra...

BTW, Mary efterspurgte anden info om Obnox end det her på forummet, men det har hun så fået... Vil du dog ikke spam-txt/,aile folk som kunne bruge den nye sides info til noget??

Sidst: man skal være registreret medlem for at kunne se indholdet af siden, right??

3www.obnoxicon.dk Empty Sv: www.obnoxicon.dk Søn 4 Apr 2010 - 9:57

Yde


Hobbit Grisetyv

Jeg laver en folder for 2007.
Anders har mig bekendt et ønske om at den video ikke bliver lagt ud på nettet, men har man andre videoer kan jeg godt se om jeg kan få lavet en funktion til videoer.
Nu er der jo ikke så meget info til Mary på siden endnu.
Anonyme brugere kan læse indholdet af obnox 2010 forummet. På den måde behøver du ikke være logget på for at kunne finde information. Man skal dog være logget på for selv at skrive eller se billeder.

Jeg opretter en doodle som kan bruges som tilmelding, så vi kan få et overblik over hvem der kommer og hvilke dage.

4www.obnoxicon.dk Empty Sv: www.obnoxicon.dk Søn 4 Apr 2010 - 12:43

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Kan man lave en bladre funktion i billederne, eller er der allerede det og er det mig der ikke kan finde den.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum