S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

The Bloody Balkan Bash Bowl aka Bloody Balkanian Balls aka Balkanian Bloodsport

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hej Jeg ville lige sætte en turnering op, den kommer til at foregå som en liga, det vil sige at alle skal spille mod alle 1 gang point bliver ligesom vi kender det fra superligaen 3-1-0. præmier tager vi når vi ved hvor mange der tilmelder sig

Krav:
- Turneringen afholdes mellem d. 17 og d. 24 juni i Zagreb, vær der eller vær kvadratisk!
- Alle hold kan deltage i turneringen, det kræver blot at man tilmelder sig her på siden og er i stand til at afvikle sine kampe i den førnævnte periode og at man er i Zagreb i perioden.

Andre regler:
Deltagende hold får til hver kamp 2 kort fra Dirty tricks Decket.

Der kan komme enkelte tilføjelser efterhånden som vi får diskuteret det på plads.

Af forslag nævnes
1 ekstra læge til hver kamp mod Black Breakers.



Sidst rettet af R-kølle Tirs 19 Maj 2009 - 14:35, rettet 1 gang

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Og jeg som troede at vi skulle hygge os med elverhold ? men nej nej, nu skal det bare være hærg...

Men ok, eftersom jeg ligger stadion til er det vel på sin plads at jeg også deltager... av av av


WankMaster-Juice de la Cunt de Marqusse de Anal stiller med et hold, men holdet er endnu ikke udtrukket.

/Poul
Som forventer at få sin trøje når de deltagende coaches ankommer

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvor er Dirty Tricks kort da egentlig bare kedelige.

Har lige læst dem alle, og de kan bestemt ikke få mit pis i kog, måske bare magiske kort elign. ?

Derudover vil bestyrelsen af det lokale Balkan stadium gerne stille en extra læge til rådighed for alle deltagende hold.
Dette sker for at forlænge glæden for publikum ( idet der så kan komme flere CAS og kampende kan vare læpngere) så de råber højere og køber flere øl

/Janus

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg tror nogen har for lidt at lave nede i udlandet. For min skyld kan vi godt sige at man får 100 k til at købe kort for i stedet så kan man enten købe 1 eller 2 kort fra alle de deck der er tilgængelige.

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det handler om koordination og multitasking, samt 30 grader udenfor og % arbejdslyst Smile

/Janus

princelarming

princelarming
Barbar Barber

HULK kommer med ubestemt hold og stokker modstanderen, siden boldspil aldrig har været hans holds stærke side...

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Word Bjørnen, word,

Du kan bare ikke tåle at blive stokket selv Smile

/Janus

8The Bloody Balkan Bash Bowl aka Bloody Balkanian Balls aka Balkanian Bloodsport Empty useriøs turnering Ons 20 Maj 2009 - 4:54

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Servus!

Jeg ved godt at jeg er hård ved jer drenge! Men behøver i tage til Balkan for at slippe for tæsk af Strikers? Pengene rækker desværre ikke til en udenlands tur for det hårdt prøvede hold i øjeblikket( som snart har spillet deres kamp nr. 100!!!) ..Krølle du er et fissekusse svin for at have skænket mig en privat invitation til turneringen...Anyways guys, jeg håber i få en rigtig god tur(pas nu på i ikke blivet røvet ligesom Janus:)).


Håber det (næstbedste)bedste hold må vinde!

Ps: Nu må i snart holde op med den extra læge,....folk kommer jo for at se BLOD!!!

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Citat Razz:

"Ps: Nu må i snart holde op med den extra læge,....folk kommer jo for at se BLOD!!!"

Jeg mener at folk godt kan se blod, hvorefter de højt uddannede og velkvalificerede BB-læger så kommer rendende med moppe og spand Og svupper det op igen, for at fylde det tilbage i kroppen på den uheldigt blødende spiller... Ingen Problem!

mvh:

Fede

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hele ideen med læger er at man kan se dobbelt så mange cas og blod jo Smile

Men jo, det er en skam at strikers ikke kommer med i denne omgang, men mon ikke vi kan få et par kampe eller 40 når jeg kommer hjem igen.

Derudover håber (Regner) jeg med at få Strikers coach + Esben fe-hår at se hernede alligevel

/Janus

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Rullen kommer osse - om det bliver Rotterullen eller Orkrullen i skal sluge er jeg ikke helt sikker på endnu, det kunne måske endda blive så etnisk så i skal til at smage dark-elf-rullen..... nå nix - de er sguda bitches hele banden. Anyway... Rullen stiller og Rullen spiller!

rass

rass
Halv-elver Bondemand

God tur drenge drunk Sleep , husk nu at se lidt af byen også!

Håber du kan holde styr på dem dernede man

Ras tilbage til eksamen

So muss es sein!

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hehe, det håber jeg også Smile

Har købt en ordentlig gang sprit, bajere og vin, håber det kan holde dem i ro hvis jeg doserer rigeligt.

Vandpiben er også kørt i stilling til at skabe en dæmpet stemning Smile

Held og lykke med eksamen

/J

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Så blev den store Balkan turneing, Bloody Balkanian Balls (BBB) afholdt i Zagreb.

Til formålet havde arrangørerne lejet sig ind i den sydvestlige del af Zagreb i et mindre kompleks med to opkridtede baner.
Da de respektive trænere ankom blev de taget imod af den lokale repræsentant, som efter at have druknet dem på behørig vis i pære-sprit og billige øl sagde velkommen.

De opstillede hold var det altid bistre og blodige hold Breakers, de på papiret farlige Chaos spillere i Children of the Abyss, de forholdvis uprøvede kællinger i Red Sun Valkyries, De slåsse-bolle-farlige Orker i Blue Moon Bashers og sidst men ikke mindst de snedige og dygtige udnerworld spillere fra Vicious Vultures.

Kampene blev sat i gang og alle Coaches gjorden deres bedste for at motivere deres spillere i disse Balkanske omgivelser. Det var til tider svært da mange spillere blev fristet over evne af den billige sprut, de kopiøse mængder af mad og ikke mindst de udemærkede sove-faciliteter.

Efter mange mål og endnu mere færg'ning endte finale konstellationen med at blive: Breakers og Blue Moon Bashers.

Der var således lagt i ovnen til en farlig finale som da også bød på mange spændende indslag. Desværre er det rent tekniske indhold og resultater i kampen forsvundet i druktågerne. Det er dog et faktum at Breakers løb af med sejere.

Ud over den spændende turnering blev der også afviklet en del venskabskampe. Især Blue Moon Bashers gik til makronerne og fik uddelt prygl til alle der var interesseret, og det var ikke så lidt. Flere hold måtte efter kampe med Bashers se sig nød til at sende spillere på pension.

Det uheldsprægede gamle hold dwarf tream Midgets, som i den sidste tid har været præget af mange dødsulykker, sneg sig også til en hyggeligt kamp mod en rutineret Dark Elf hold. Den hyggelige venskabs kamp udviklede sig dog ikke særligt hyggeligt for Midgets der allerede efter et par runder måtte se sin sidste levende Slayer blive makuleret så godt og grundigt at han nok ikke holder mange år mere i Blood Bowl sammenhænge.
Derefter forsøgte Midgets uden held at færge tilbage, hvilket bestemt ikke faldt i trænerens smag. Efter endnu et par rundter måtte midgets sande at det simpelthen er blevet forbandet, idet en meget erfaren lineman måtte bæres fra banen i flere dele for aldrig at spille en kamp igen.

/Janus

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum