S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Næste omgang og nytår

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Næste omgang og nytår Empty Næste omgang og nytår Man 26 Okt 2009 - 18:50

Rune

Rune
Founder

På trods af diverse kontroverser så var det rigtig hyggeligt at vi alle var samlet igen (undtagen ham der Michael), og jeg tænkte at det kunne være cool at få lidt styr på hvornår folk har plads i deres kalendre...?

Jeg skal til eksamen til januar, men det er vist først midt i januar så min juleferie ser vist ret fri ud.

Kristina og jeg holder nytår i år sammen med hendes lillebror og hans kæreste. I er alle meget velkomne og vi kunne måske lave det i forlængelse af nogle gaming dage?

Hvis i har lyst til at holde nytår hos os må i meget gerne sige til snarest muligt, også bare hvis det er måske. Så kan vi nemlig få et overblik over hvor mange vi kan invitere. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

2Næste omgang og nytår Empty Sv: Næste omgang og nytår Tirs 27 Okt 2009 - 11:25

Rasmus


Gnom Glædespige

Hmmm det ved jeg sgu ikke noget om endnu. Har snakket med forskellige folk om nytårs planer så det kan blive svært men hvem ved måske falder de planer til jorden inden den tid :S Embarassed

3Næste omgang og nytår Empty Sv: Næste omgang og nytår Tirs 27 Okt 2009 - 12:32

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg ved ikke helt hvordan mine planer er for julen/nytår. Jeg er lige skiftet over til at tage min uddannelse på 2 år i stedet for 1 år, så jeg har lidt mere tid. Måske jeg kan få noget tid der i juleferien, hvis I andre er klar på det, men som Rune, så skal jeg også til eksamen i januar på et eller andet tidspunkt, og det kan sagtens ligge d. 1 januar. Den skole er ret syg efter min mening Mad

4Næste omgang og nytår Empty Sv: Næste omgang og nytår Tors 29 Okt 2009 - 23:46

Rune

Rune
Founder

Jeg har eksamen midt i januar, så jeg kan godt lege i juleferien. jubii

http://splatcup.goalsoccer.net

5Næste omgang og nytår Empty Sv: Næste omgang og nytår Tirs 3 Nov 2009 - 22:09

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens

Min eksamens planer kommet, og jeg skal op d. 5, 8 og 11 januar. kan godt spille i juleferien, dog ikke juleaften, 1st juledag og 2nd juledag. Jeg har juleferie fra d. 18 december, men den forelæsning kan jeg nok godt springe over, hvis vi skal spille inden juleaften, i så fald da har jeg juleferie fra d. 14

Mvh
Nathan McGregers

6Næste omgang og nytår Empty Sv: Næste omgang og nytår Fre 20 Nov 2009 - 22:23

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg vil bare lige fortælle at den forelæsning/undervisning jeg skulle have d. 18 december er flyttet til d. 14 december istedet. Så jeg har juleferie fra d. 14, hvilket er dejligt må man sige.
Så hvis folk er klar så er jeg klar til at spille et par dage. Skal dog læse op til eksamen der begynder d. 5 januar.

Hvad har folk lyst til og hvor skal det være? Sommerhus, John igen, Rune eller helt andet sted?

Og hvis vi så finder ud af, at vi skal spille, hvad har folk så lyst til? Nye chars, gamle chars, nye regler, gamle regler med houserules?

Mvh
Nathan McGregers

7Næste omgang og nytår Empty Sv: Næste omgang og nytår Lør 21 Nov 2009 - 13:46

Rune

Rune
Founder

Jeg har først ferie fra d. 18 December, men jeg er da klar på nogle dage før jul hvis der er stemning for det.

http://splatcup.goalsoccer.net

8Næste omgang og nytår Empty Sv: Næste omgang og nytår Lør 21 Nov 2009 - 23:33

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg skal muligvis arbejde en del i december, så jeg vil gerne vide det i så god tid som muligt, om vi skal lave noget, da jeg skal have sagt hvilke dage jeg kan arbejde

9Næste omgang og nytår Empty Sv: Næste omgang og nytår Søn 6 Dec 2009 - 18:16

McGregers


Halv-elver Bondemand

Nå men jeg går ud fra vi ikke skal spille noget over julen, siden folk ikke har skrevet herinde?

Jeg har ferie fra d. 14 december, og skal til eksamen som sagt d. 5, 8 og 11 januar. Skal læse lidt op til den eksamen d. 5 men ellers ikke vildt meget tror jeg.

Kan man i det mindste ikke lige skrive herinde om man er interesseret i at spille over julen, eller om man ikke gider?

Mvh
McGregers

10Næste omgang og nytår Empty Sv: Næste omgang og nytår Søn 6 Dec 2009 - 20:20

Rune

Rune
Founder

Man gider godt...det gør jeg ihvertfald.

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum