S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Ny omgang inquisitor

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Ny omgang inquisitor Empty Ny omgang inquisitor Lør 28 Maj 2011 - 15:36

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

så er det måske på tide at se om vi kan give inquisitor et nyt forsøg.

har planlagt at gribe det en smule anderledes an end sidst og tænker at de interesserede bygger deres inquisitor som de synes han/hun skal være og derefter ser vi på pointcosten og justerer encounters efter dem istedet for omvendt... dertil kommer de followers som skal være i warbanded... prøv at lav en så grundig og gennemtænkt udarbejdelse, hvor jeg selvfølgelig gerne hjælper...

hvis det kunne have interesse så giv lyd, så finder vi ud af et eller andet.

2Ny omgang inquisitor Empty Sv: Ny omgang inquisitor Man 6 Jun 2011 - 15:33

Rune

Rune
Founder

Jeg kunne nok godt tæne mig at være med til lidt sjow. Men jeg husker intet om hvordan man laver sådan en Inq

http://splatcup.goalsoccer.net

3Ny omgang inquisitor Empty Sv: Ny omgang inquisitor Man 6 Jun 2011 - 16:53

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lyder fed Rune!

måske vi kunne smække hovederne sammen engang og se på det. eventuelt lave en mere dynamisk gruppe end sidste gang og lave den mere "rollespilsagtig"... jeg forestiller mig noget i retning af at der kan være en 2-3 spillere hvoraf en er Inquisitoren han selv, men en henchman eller 2 af temmelig speciel karacter (deamonhost, Arco-flagelant etc), derudover kan der være 1-2 "super henchmen" som f.eks kunne være en primaris psyker med et par sanctioned psykers, en Master of security med et par stormtroopers, osv... men hvis du er klar og Krølle også er klar på et re-take (eventuelt med en extra spiller, så som Mammme eller Rass, der begge to har udvist interesse for showet) kan vi vel godt få et eller andet op og rulle...

hvordan ser det ud med uge 27?

Edit:
her er en Doodle over uge 27, så i kan ploppe ind hvis i kan der... Inqusitor uge 27

4Ny omgang inquisitor Empty Sv: Ny omgang inquisitor Man 6 Jun 2011 - 18:01

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok det tegner altså til at Krølle og jeg kigger lidt på showet i uge 27 og muligvis starter op der... så må vi se hvordan showet kommer til at give sig på sigt...

inquisitor og hammer kommer ikke til at være samme dag, men det kunne godt tænkes jeg kunne overtale Tine til at passe den lille skid selv en enkelt aften, så vi eventuelt kunne hygge lidt i kolo, mens vi byggede en karakter eller 3...

5Ny omgang inquisitor Empty Sv: Ny omgang inquisitor Man 6 Jun 2011 - 18:05

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

sorry Rune, havde ikke lige læst din kommentar der... dvs at du måske godt kan der hvor du har meldt fra eller hvordan? hvis det er tilfældet haster det ikke med tilbagemelding...

6Ny omgang inquisitor Empty Sv: Ny omgang inquisitor Man 6 Jun 2011 - 18:07

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Snedigt må man sige - det kunne vi nok sagtens finde ud af Smile

7Ny omgang inquisitor Empty Sv: Ny omgang inquisitor Man 6 Jun 2011 - 21:09

Rune

Rune
Founder

Så har jeg kastet nogle datoer ind. Måske vi kan spille lidt andet også? Der er bare noget med at Ras ikke kan i Juli.

http://splatcup.goalsoccer.net

8Ny omgang inquisitor Empty Sv: Ny omgang inquisitor Man 6 Jun 2011 - 23:40

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

fedt Rune!

umiddelbart satser vi på mandag da alle kan der og Tine har fri ved 2 tiden og jeg derfor kan starte allerede klokken 3 cirka... GOGO!

(jo Rass kan ikke i uge 27 pga. Pinde...)


satser på også at skulle til Thy med Valde i den uge måske onsdag-fredag eller noget i den retning, hvis der er nogen der har lyst til at hoppe med på den vogn... Det bliver på Valdes præmisser, så bliver ikke til det helt store rolleshow, men alle er velkomne...

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum