S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

obnoxicon 11

+7
gakkedulla
andbruu
Rune
princelarming
Janushedemann
R-kølle
Helge
11 deltagere

Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 3]

1obnoxicon 11 Empty obnoxicon 11 Tors 25 Nov 2010 - 23:42

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok, som i måske ved er Obnoxicon til næste år statsløst...

Vi kan ikke låne Regnbuen, Hov skole eller noget som helst, så det kan være vi skal til at kigge os om efter en passende hytte i nærheden af os, der har nogle af de faciliteter vi skal bruge...

desuden skal vi, hvis det er sådan et show vi vil køre, have en væsentlig mere bindende tilmelding og mulighed for forud betaling...

kan det være der er nogen der vil tage teten i forhold til hytte?

Obnoxicon 11 - helt ude i skoven!

2obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 0:00

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Har kigget lidt på en hytte der hedder kløverhytten ude i højbjerg. Man kan nøjes med at leje den øverste sal til omkring 4000 for fredag lørdag søndag. Den er let at komme til med bus og jeg tror det meste af det vi vil kan være der. Men igen - det er ret mange penge, også selvom vi er 20 mennesker. Ellers skal vi undersøge priser på forskellige forsamlingshuse.

Der er også en i Lisbjerg - Lisbjerghytten, men den kan jeg ikke finde ud af hvad koster sådan lige umiddelbart.

Generelt tænker jeg at vi skal prøve at undersøge mulighederne i spejderhytter. Kender vi ikke nogen (JJ) der kender nogen indenfor spejderverdenen - det ville være fed hvis vi kunne noget i den retning.

Anna foreslog også at vi undersøgte mulighederne for spejderhytterne i odder - det kan jo være at det ikke er lige så dyrt som i Højbjerg.

3obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 0:02

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Spejderhytten i Odder er slet slet ik stor nok..

/J

4obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 0:05

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

altså det kommer jo nok til at koste lidt, hvordan vi end vender og drejer det, men jeg synes klart vi skal kigge os lidt omkring... 4000 er ikke så slemt, men kan folk så sove der?

Regnbuen har jo for så vidt været vildt billigt og jeg regner ikke med at vi kan klarer det for under 200 per mand, desværre. men på den anden side set er det vel også ok, set i lyset af hvad prisen for hyggecon er, og at vi også deltager i det...

vi skal satse på at det ikke kommer til at koste mere end 300 med mad og hele fiset, synes jeg klart!

5obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 11:53

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

overblik over etage 2

Kig på det, jeg tror vi kan sove i det der hedder gruppe rum, have hammer, spis og druk i stor stue og rolle i leder lokalet. Men det kan sagtens være at jeg er for optimistisk. Hvis vi skal have hele hytten bliver det bare meget dyrt.

lejepriser

Mht spejderhytten i odder var det tanken at vi skulle låne dem begge så vi kunne have en sovehytte og en lejehytte. Men jeg ved jo ikke engang om det kan lade sig gøre og jeg aner ikke hvor store de er.

6obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 11:58

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Eftersom der ikke er sovefciliteter på 2 sal ? Må man så egentligt sove der ?
Men en samlet Etage 1 og 2 vil selvfølgelig blive ret dyr...

Mht Odder Spejderhus ?

Nu siger du to huse, hvilke huse er det lige du mener ?

Der er en spejderhytte + Klan hytten?

Min lillebror er selv Klan spejder i Odder, og har været dernede et par gange.
Det er ikke et velegnet sted til Obnox efter min mening..

/J

7obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 12:10

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Kløverhytten ser simpelthen for lille ud... En rollegruppe er næsten under minimum, og ingen ude-arealer?? ikke plads nok!

Så må vi længere ud på landet...

8obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 12:28

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

der er udearealer, har bare ikke lige linket til dem. Jeg har ikke styr på om man må sove der. mht rollesteder - så er det ved at være længe siden vi har haft brug for mere end et sted på obnox. Men det ville selvfølgelig være optimalt, hvis der var mere end et rum helt sikkert.
mht odder så ved jeg ikke en skid om det - så hvis janus siger det ikke er passende til obnox og desuden bygger denne hans påstand på nogenlunde pålidelige kilder så er det sgu helt fint for mig. Så er vi imidlertid tilbage til at se om der er nogen hytter i nærheden vi kan bruge. Her var kløverhytten en mulighed - omend jeg er tilbøjelig til at give jer ret i at det ville være bedst hvis vi havde råd til over og underetage. Ellers er der som sagt lisbjerghytten, men den kan jeg ikke finde priser på

Lisbjerhytten

tjek plantegning evt. Der er der overdækkede udendørarealer, stor stue, 2 små soverum, der måske kan bruges til rolle og et stor soverum.

ok tjek lige galleriet også - det ser sgu da egentlig ret godt ud synes jeg. Så skal vi bare finde ud af hvad det koster og om de vil leje den til os



Sidst rettet af R-kølle Fre 26 Nov 2010 - 12:31, rettet 1 gang

9obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 12:31

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Lisbjerghytten er bedre, gange firs!!

10obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 12:32

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

men vi skal bare lige finde ud af hvad den koster og om vi må leje den

11obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 12:35

princelarming

princelarming
Barbar Barber

12obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 12:44

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg har kun 1 indvending:

Edslevhytten udlejes til skoler, virksomheder og spejdergrupper.

Ellers ser det faktisk rigtig godt ud synes jeg.

13obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 12:55

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Lisbjerg ser fed ud, Edlev(stavet rigtig?) er sgu liiiige småt nok synes jeg..

/J

14obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 13:21

Rune

Rune
Founder

Hvis i har lyst, så kan jeg også prøve at høre min mor om klubben i Tranbjerg kan bruges? Jeg skal bare bruge nogle datoer.
Den er mere end stor nok plus den har bålplads og skateboard ramper! affraid

http://splatcup.goalsoccer.net

15obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 13:26

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Er der nogen der har adgang til den her bog?

Hytter

Der tror jeg vi kan finde inspiration

16obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 13:44

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Fandt den på biblioteket, så nu er den bestilt - så må vi se om det ikke evt. giver noget

17obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 15:07

princelarming

princelarming
Barbar Barber

jeg synes det er en fantastisk idé, Rune! Prøv ad! Det er i Kristi Himmelfarts-ferien, og vi skal nok regne med 20-30 mennesker... 30 max!

Ellers må vi sætte vores lid til Køllen, og hans tykke bog...

18obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 15:23

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

faktisk er det i storebededagsferien, men det er næsten det samme. Det er den 20-22 maj der er tale om. Og skateboardramper ville være for vildt at have adgang til cheers

19obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Fre 26 Nov 2010 - 17:52

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg er enig! nu har Rune også nasset på vores andres rolle længe nok... det er på tide han bidrager med noget Propeller

nej spøg til side, det kunne være kanon at kunne låne Tranbjerg klub... endnu en fordel er at vi måske kan modtage den lidt tidligere end Regnbuen...

spørg ad Rune, ellers må vi se om vi kan finde en fin hytte hvis alt andet fejler...

20obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Tirs 30 Nov 2010 - 14:22

andbruu

andbruu
Captain

Vil gerne vide mere om runes mor('s klub).

Ellers syntes jeg at første forslag, med begge etager er det eneste der fysisk kan klare obnox (hvis ikke økonomisk). De andre hytter er bare ikke store nok.

Vi kan selvfølgelig også allerede nu begynde at tælle hvem der vil med. Det kan jo være vi kun skal have en hytte til 15 mand, eller måske 1.000.

Det vil være rigtig træls at have for lidt plads, og rådne sove forhold.

21obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Tirs 30 Nov 2010 - 15:01

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er derfor vi skal have lisbjerghytten - der er der rent faktisk plads til det hele - hvis altså ikke vi kan hijacke klubben i tranbjerg

22obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Tirs 30 Nov 2010 - 15:35

Rune

Rune
Founder

Mht. lokaler osv. vil jeg sige at klubben slår de andre hytter i plads, men Runes mors klub bliver mere besværlig at få fat i end Rune havde regnet med.
Vi lånte klubben da vi, engang i tidernes morgen, holdte min konfirmationsfest. Derfor troede jeg at den var nem at låne. Det viser sig at man skal være ansat. Vi kan måske stadig komme rundt om det, da min mor jo er ansat, lidt endnu ihvertfald, men der er også en masse papirer der skal fyldes ud hvis folk skal overnatte og så'n. Noget med nogle brand-ting?...pas. Der er også noget med at man ikke må larme for meget om natten når man er udenfor, da der er boliger 100 meter væk, i en retning. Ved ikke om det ville blive et problem, eller om vi overhovedet kan larme så meget Razz ved jeg ikke.
Jeg havde ikke lige tænkt så meget over det, da jeg først forslog klubben, men så'n er det jo, når man bliver overivrig. Smile


Derfor vil mit forslag nok være lisbjerg hytten....men jeg vil godt gå videre hvis folk stadig synes at klubben kune være sjow.

http://splatcup.goalsoccer.net

23obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Søn 5 Dec 2010 - 17:37

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Nu har jeg kigget lidt i huttefortegnelsen - vi kommer af med 4-6000 kr for en hytte så vi skal altså være rimeligt sikre på hvor mange der kommer inden vi går vildt igang med bestillinger. Jeg kaster lige et par links til andre hytter som folk også kan se på

http://vissinghytten.dk/

http://www.FDF.dk/aarhus4/?page_id=21

http://www.himmeriggaarden.dk/

http://www.moelkaer.dk/

http://forlev.dk/udlejning/lej-et-center/ (har der ikke været efter vinter kommer vår her - var det ikke det spillet hed?)

http://hytten-kollen.dk/

http://fdf.dk/randers1/hytte/index.php?target=forside

Hvad synes i?

24obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Man 6 Dec 2010 - 12:21

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Det er einherjernes sommerscenarie der altid er på Forlev spejdercenter

25obnoxicon 11 Empty Sv: obnoxicon 11 Man 6 Dec 2010 - 12:41

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

se bare der, så var der lige nogen der vidste noget. Ved du så hva den koster og om det er til at kommer derud med bus?

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 3]

Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum