S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Rolle med gutter og guttinder

5 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 24 Aug 2010 - 19:31

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe mente nok de var noget der... så det betyder at vi kan:

a) spille en af de pågældende dage og så først starte klokken otte-agtigt.

b) spille torsdag, efter efterårsferien, som vi muligvis ikke kan alligevel, da jeg måske skal arbejde der

c) skrive en af de spillere ud der ikke kan spille på almindelige tidspunkter, som normale mennesker!Razz

d) tage en slapper indtil efterårsferien og så se hvad der sker...

vi snakker om det imorgen.

27Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 24 Aug 2010 - 22:00

princelarming

princelarming
Barbar Barber

BTW Helge, har du overvejet om der er plads i Befriending Darkness, når Razz tager til England??

Vil nemlig gerne RP'e...

28Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 24 Aug 2010 - 22:38

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

umiddelbart er der lidt uklarhed omkring ras og england... men det betyder da ikke at du ikke kan være med til BD.... lad os lige tage en snak om det i gruppen, så der ikke er nogen der kommer i klemme med det, og så vender jeg tilbage... fik godt din sms og du må udskylde jeg ikke fik svaret.

29Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Ons 8 Sep 2010 - 10:08

Rune

Rune
Founder

Tak for sidste omgang BD. Både Rune og Cpt. Smith var dog umådeligt sløve, og det undskylder de begge.. Crying or Very sad
De kommer stærkt tilbage næste gang! Wooden horse

Hvordan ser folks fremtid ud i forhold til spil?

http://splatcup.goalsoccer.net

30Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Ons 8 Sep 2010 - 16:27

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Tine for endegyldig arbejds-rulleplan i aften, så jeg kan aftale noget med hende i aften, så jeg kan stikke nogle datoer ud til folket.

du er så rigeligt undskyldt... it's not everyday your young man turns 28, now is it?!?

regner med at vi tager rigeligt revenge næste gang og så må vi sætte lid til at vi kan holde den kørende til december og så gå berserk i det sommerhus vi nu engang indtager og spille til vi bløder!

31Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Ons 8 Sep 2010 - 23:58

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hey guys!

efter moden overvejelse og drøftelse i forhold til arbejdsplaner, kan jeg se at vi kan spille BD onsdag den 15.

dur det for folk?

jeg har fri klokken 16, så kan være hvor som helst klokken 17... hvem vil ligge hus eller krøllenihave til?


32Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tors 9 Sep 2010 - 9:39

Rune

Rune
Founder

Sounds fine to me, jeg er game!

http://splatcup.goalsoccer.net

33Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tors 9 Sep 2010 - 11:14

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Kan godt den dag.

/J

34Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tors 9 Sep 2010 - 11:15

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Forresten.

Skal vi ikke aftale at alt BD snak foregår i afsnittet BD ? Og ikke i en masse underkategorier...

/J

35Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tors 9 Sep 2010 - 12:31

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

onsdag er jeg først færdig med arbejde kl 19, så jeg kan være inde i byen klokken 19.30. Onsdag er ikke min favoritdag

36Rolle med gutter og guttinder - Page 2 Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tors 9 Sep 2010 - 12:56

Rune

Rune
Founder

Jo du har helt ret Janus. Grunden til at jeg skrev herude i "ingenting" var at vi er to grupper med mange af de samme medlemmer og jeg syntes at det var lettere at høre alle om hvornår de kunne istedet for at have to tråde vi skulle koordinere.

Jeg opretter bare en ny tråd til spilledage i BD-forummet. Cowboy

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Lignende emner

-

» jule-rolle i december

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum