S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

The Male Club 2.0

+3
Helge
princelarming
R-kølle
7 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down  Besked [Side 2 af 4]

26The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Tors 11 Nov 2010 - 18:33

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Bruger det ikke meget, men lidt. Det er ikke de samme farver, men lidt det samme ideer. Det er for øvrigt ikke mit codex. men den boks de kom i. Det var for at han kunne få noget at stå på mens han tørrede

27The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Tors 11 Nov 2010 - 22:08

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe! hvad end det er, ser han cool ud Cool og en melta-gun med BS 5 er altid rock and roll! Laser

28The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Fre 12 Nov 2010 - 1:07

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er nemlig ikke det værste man kan komme ud for, omend han er lidt dyr, 28 point er sgu meget at betale for en meltagun og BS 5 synes jeg.

Men hvorom alting er skal det nævnes at det er skidt for mig at have malingen stående, jeg maler og maler og får ikke lavet noget fornuftigt. Således gik det til at jeg nu har 2 malede HQ-choises. Sig goddag til min nye farseer

Farseer forfra

Farseer bagfra

Farseer Ansigt

Kom så nu skal vi fanme være klar til Bacon med nogle malede figurer

29The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Lør 13 Nov 2010 - 19:25

+

+
Gnom Svinehyrde

Er der nogen der så har mulighed for St hoste på tirsdag? Det kunne være Nice hvis det kunne lade sig gøre:)

30The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Lør 13 Nov 2010 - 20:08

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg vil også vældig gerne male, men skal arbejde fra 16.30-18.30 på tirsdag så det er skidt hvis det skal være hos mig for så kan vi ikke starte før kl 19.

31The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Lør 13 Nov 2010 - 20:32

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Hvor er den farseer bare fin kølle

32The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Søn 14 Nov 2010 - 16:53

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg er faktisk også ret glad for ham. jeg synes det meste lykkedes ret godt og han passer godt sammen med både mine firedragons og mine dire avengers. Hurra en malet dukke - køllen er glad nu

33The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Man 15 Nov 2010 - 10:18

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Bimse har fået lidt stress...

Jeg kan ikke overskue Male-club imorgen, desværre...

34The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Man 15 Nov 2010 - 13:39

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Bliver der overhovedet afholdt Male Club imorgen så??

35The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Tirs 16 Nov 2010 - 11:58

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hej igen drengene

Nu er der snart nogen der skal komme og hente malingen hjemme hos mig. Jeg får jo ikke lavet andet end at male figurer. Jeg er startet på en waveserpent, som skal blive til en brandbil til ilddrengene jeg regner med at den bliver mere sort nedenunder og at den får noget blåt på sig også inden den er færdig. Synes bare lige at i skulle se de spirende ideer.

Brandbil

36The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Tirs 16 Nov 2010 - 13:20

+

+
Gnom Svinehyrde

Sooo... hvad bliver konklusionen? Bliver der clubbing i dag? Jeg vil i hvertfald gerne, men har ikke rigtig mulighed for at have det hjemme hos mig.

37The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Tirs 16 Nov 2010 - 13:35

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg kommer ikke og jeg er ikke hjemme - så der er ingen maling for der er ingen der har hentet den. Hvordan med næste uge er der nogen der kan invitere der?

38The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Tirs 16 Nov 2010 - 14:34

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Min onkel fylder 50 den dag, satans til dumme sammentræf i øjeblikket...
Så for mit vedkommende må den igen stå på selvmaling..

Idag er Bondage blevet dyppet og er færdige
Så nu står den på Mariner..

/J

39The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Tirs 16 Nov 2010 - 14:47

andbruu

andbruu
Captain

Næste uge kan jeg godt være host fra kl. 1700

40The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Tirs 16 Nov 2010 - 16:35

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så vil jeg hermed glæde mig til næste tirsdag! Det bliver godt!

41The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Tirs 16 Nov 2010 - 16:36

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Så stemmer jeg for anders i næste uge. Vi skal bare lige have flyttet malingen ned til dig. Jeg skal nemlig også på arbejde på tirsdag og får først fri kl. 17.30. Men er der ikke en mulighed for at det kan lade sig gøre i løbet af ugen?

42The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Fre 19 Nov 2010 - 0:45

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

NU har jeg igen haft for meget tid sammen med malingen. Det betyder at squad nr 2 af de der firedragons er klar til dyp og at deres brandbil er blevet malet. Jeg er bare ikke helt glad ved den måde som bilen er kommer til at se ud. Hvad skal jeg gøre ved den? altså ud over at brænde den?

mere maling på brandbilen

43The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Fre 19 Nov 2010 - 1:08

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg synes fakker at den sparker røv! Fede kontrast-farver og lækker-lækker!

Hvis den ikke var en elverbil, ville jeg bange den! (mangler Frontal Assault Ramp! Ikke sandt, Anders??)

Ugga

44The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Fre 19 Nov 2010 - 1:11

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hmm må godt nok indømme at jeg ikke er helt vildt op og køre over den.

Synes måske den er lidt for ensformig, og lidt kedelig at se på... Det røde og blå sammen skaber ik rigtig noget... går ik op i en højere enhed.
Det er nok bare mig..

/J

45The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Fre 19 Nov 2010 - 1:21

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

På en eller anden måde får jeg bare nok af hele den store røde flade.. Og synes ikke rigtig den blå 'bryder' det.. Forstår du hvad jeg mener Krølle`?

Måske en grøn i stedet ? Men du har vel kørt rød/blåt tema indtil nu?

46The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Fre 19 Nov 2010 - 10:29

+

+
Gnom Svinehyrde

Jeg er stor fan er blå/rød og synes faktisk at den ser ret godt ud på det billede der!

47The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Fre 19 Nov 2010 - 10:59

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det kan også sagtens være det er fedt når den bliver dyppet/washed og man ser den rigtigt, og ikke igennem et forkert bellyst billede.
Synes bare ik den fangede mig på billedet.

Men sindsygt fedt du får malet så mget Krølle, Jeg er misundelig Very Happy
/J

48The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Fre 19 Nov 2010 - 11:28

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Enig med Janus, 2talt misundelige på din produktivitet...

Hvad er der at gøre ved den røde Serpent?? Nogle idéer, eller brokker du dig bare for at brokke dig??

49The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Fre 19 Nov 2010 - 11:35

andbruu

andbruu
Captain

Nu skal vi vel ikke til at gøre op med den ædle tradition: Brok for Brok.

50The Male Club 2.0 - Page 2 Empty Sv: The Male Club 2.0 Fre 19 Nov 2010 - 12:14

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er fordi jeg har det lidt ligesom Janus giver udtryk for. Den er ikke helt som jeg gerne ville have den. Personligt synes jeg den ligner noget der passer ind til en børnefødselsdag, og det var ikke lige meningen. Jeg prøver at tage et par billeder mere når jeg en gang kommer hjem med noget andet lys og hvidere baggrund, så kan det være man bedre kan se hvad jeg mener.

Det er ikke kun brok for brok, det er fordi den ikke blev som jeg havde tænkt.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 4]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Lignende emner

-

» Male-Club 3.0
» The Male Club

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum