S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

At slås, eller ikke at slås??

+2
Janushedemann
princelarming
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 14:56

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Min Hushovmester har en mace og en læderbrynje...

12 i skill

Diessa synes våben er beskidte, og ville ikke røre dem med en ildtang...

27At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 14:58

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg packer selv lidt forskelligt fra Crossbow til knive, kaste show mm. i rangen 12-18.

Min Ally packer en knife, skill 12.

/J

28At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 15:25

Rune

Rune
Founder

Jeg kan kaste med sten (Throwing 8 ) men ikke feje med koste.
Min man-servant kan skubbe til folk med 12 i brawling.

http://splatcup.goalsoccer.net

29At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 15:45

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

som nævnt tidligere er min plan at stå i baggrunden og heppe Ugga

Derudover sporter jeg et par fastboende men-at-arms i huset og går da ud fra at der er en lille garnision ud på gården også. Ellers er det vist ikke det store vilde.

Jeg kan til nød selv stikke en kniv i folk - ondskabens okulele (bosco) har lært mig at det bedst kan betale sig at stikke efter nyrer eller lever så det praktiserer jeg gerne, hvis det kommer så vidt.

30At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 15:48

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Toron packer en medium-heavy armor, et large buckler, en pick eller mace og en largeknife. Han er også en habil bueskytte. Alle skills mlm 13 og 14.
han ligger lige under en knight i kamp formåen bl.a. fordi der ikke blev råd til C.R. fordi Toron har brugt point på "bløde skills" så som dancing og intelektuelle færdigheder som han alligevel aldrig kommer til at mestre...suk og kiks+tuderi

Toron packer helt sikkert bodkin arrows til sin longbow og jeg foreslår en x-bow med MEGET smæk på og samme ammunition til Bosco. Det er jo ikke sikkert at vores fjender har glemt at tage deres rustning på hver gang.

Jeg vil også sige at hvis det er menningen at vi(eller jeg/bosco) skal kunne konkurrere med npc'er tilsvarende os selv rent kamp mæssigt(med henvisning til Helges soldat templates) har vi ikke fået for mange point.

Jeg er med på at det er en gritty verden og hvis man lever af at smadre er man også god til det.

31At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 15:53

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Bare rolig, jeg packer et asortteret udvalg af Crossbows i forskellige styrker.
Der skal nok være Bodkins til dem også.

Mht til at klippe NPCs, så tror jeg ikke det bliver et problem hvis det foregår lidt lukket uden for meget gear.
Men hvis det kommer til åben kamp med fuld gear så overlader Louis pænt scenen til Toron.

/J

32At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 16:04

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Ja det var ligesom det jeg var lidt bange for Shocked derfor den ONDE crossbow, men Toron har selvfølgeligt også nogle men-at-arm der kan beskytte ham/os.

hæ hæ..Rune ham der den fede med 12 i brawling...han er vist ikke en line-breaker.

33At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 16:11

Rune

Rune
Founder

Han har også 15 i ST, så han kan godt være rigtig grum hvis først han får fat Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

34At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 16:11

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det er den sygeste crossbow jeg kan have jeg har, bare rolig.

/J

35At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 16:15

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Og jeg tvivler på at mine bolts er rene, hvis I forstår sådan en lille en..

/J

36At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Ons 19 Jan 2011 - 16:16

princelarming

princelarming
Barbar Barber

I Piss on them!

37At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Tors 20 Jan 2011 - 10:04

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

gør forøvrigt lige dem der bruger bodkin arrows opmærksom på at de er blevet væsentligt sejere med ankomsten af LT 2, der ændre dem fra normal skade, men piercing til damage minus 1 og stadig impaling.

38At slås, eller ikke at slås?? - Page 2 Empty Sv: At slås, eller ikke at slås?? Søn 23 Jan 2011 - 16:47

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

sorry! jeg tog fejl. de nye regler for weapons med AD er kun for melee weapons. dvs stiletto'er, rondel daggers, picks etc. thrown weapons or missile weapons bruger de gamle regler og bliver pi istedet for imp.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum