S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Elverhær?

+2
Helge
R-kølle
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26Elverhær? - Page 2 Empty Sv: Elverhær? Ons 20 Apr 2011 - 10:10

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Nul dobbelt-einz slag til obnox einz-einz?? Heretic! The inquisition has been informed!

27Elverhær? - Page 2 Empty Sv: Elverhær? Ons 20 Apr 2011 - 10:27

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er ikke fordi at hverken flefferen eller jeg vil afvise at der skal slåes einz-einz til einz-einz, det er bare noget vi har tænkt os at lade modstanderen om, er det ikke rigtig forstået flemming?

28Elverhær? - Page 2 Empty Sv: Elverhær? Ons 20 Apr 2011 - 10:29

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Word Wink maling = xtra-fluff and you know it, babydoll!

29Elverhær? - Page 2 Empty Sv: Elverhær? Ons 20 Apr 2011 - 13:24

andbruu

andbruu
Captain

Jeg er lige blevet færdig med met grå/sølv/sort tema til mine mariner.... Jeg er blevet så glad for det, at jeg også vil bruge det til mine GK og henchmen.

30Elverhær? - Page 2 Empty Sv: Elverhær? Ons 20 Apr 2011 - 15:26

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Fedt nok anders, skal de dyppes eller tror du ikke på genveje? lol!

Jeg bliver nok nødt til at indrømme at hvis jeg skal spille 100% malet, så bliver det uden cirkuset da der alligevel mangler 5 biler før de er færdigmalet. Den ene af bilerne mangler der desuden magneter til. Hvor køber man dem? har kigget lidt på det der supermagnete.de men det lader til at man skal bestille en ordentlig røvfuld før det bliver interessant, er der nogen der har nogen i overskud. Jeg skal i første omgang bare bruge 6 i ca BxDxH 2x1x2. De skal skal virke til at skifte våben på den ene prisme så den kan trylles om til falcon så de skal være ret stærke da GW virkelig har tænkt sig om da de lavede den gamle prisme og støbte kanonen i metal! (fuckfaces)

Spekulerer også på at lave en alternativ elverkonfiguration til obnox, bare så jeg ikke skal ræse rundt med biler hele tiden, noget med en masse walkers tænker jeg kunne være sjovt, selvom det sikkert ikke er nær så godt som cirkuset.

Anyways - tjek lige om i har en par bitte små køleskabsmagneter liggende Razz

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum