S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

BACON regnskab

+3
rass
R-kølle
gakkedulla
7 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1BACON regnskab Empty BACON regnskab Man 7 Feb 2011 - 22:16

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Her kan man poste sine udlæg (ikke at forveksle med uldæg) fra BACON

Inklusiv rejse står jeg for 1400 kroner (jeg har trukket en hund fra til ære for Rass fordi jeg ikke købte klapsædebillet) Cool

2BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Tirs 8 Feb 2011 - 13:00

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Der gik ret meget deleren i den flaske vodka jeg tog med. Kunne godt tænke mig at de 150 kr. blev skrevet på et sted. Vinen tager jeg på min kappe. Det var mig selv der ville have den dyre slags.

3BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Tirs 8 Feb 2011 - 13:39

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg har udlagt for en kasse øl til ca. 100 kr

4BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Tirs 8 Feb 2011 - 18:00

Yde


Hobbit Grisetyv

480 kr

Fik dækket 80 kr. af Janus.

= 400 kr.

5BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Tirs 8 Feb 2011 - 18:01

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Øhh... jeg stak dig en 50'er og du skyldte mig 65-70 kr i forvejen ? Smile

Giver ikke 80 kr i mine øjne Smile


Hvordan bliver fordelingen for fredag og lørdag ?

/J

6BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Tirs 8 Feb 2011 - 18:30

rass

rass
Halv-elver Bondemand

hallo Janus Razz vi har da bare brugt løs af din ammo, mens du var på orlov inde i byen.

7BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Tirs 8 Feb 2011 - 19:13

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Betaler nul af jeres 'ammo' Smile

I øvrigt Yde, synes jeg husker noget med at du stak mig en tyver eller noget da jeg gav dig en treller ? Passer med at jeg betalte de 100 vi snakkede om Smile Flot Janus

/J

8BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Tirs 8 Feb 2011 - 21:12

Yde


Hobbit Grisetyv

Ja, der var noget med nogle penge fra tidligere, som også kom ind over det, men jeg talte bare for mig selv, og jeg har umiddelbart lagt 400kr.

Jeg tror iøvrigt det var en rimelig skidt plan at tage det her over splat, men beslutningen blev vidst også truffet i en pæn blanding af fuldskab og tømmermænd.

9BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Tirs 8 Feb 2011 - 22:46

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Så tager vi den lige igen:

Der er nu regnet og gjort ved. Det beløber sig til at alle skal betale 141 kroner pr. dag de har deltaget i Bacon minus evetuelle udlæg de har skrevet herinde. Det vil sige at hvis man eksempelvis som rass har lagt 100 kroner betaler man 141*2-100=182 kroner

Beløbene sættes ind på følgende konto:

reg: 1944

Konto: 9461101869

HUSK at skrive navn på overførslen

PS: Janus, Carset og lundse er allerede taken care of så i skal ignorere denne post

10BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Tirs 8 Feb 2011 - 23:06

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Egentlig i grunden temmeligt steep med 141 kr pr dag Smile Det er jo næsten EC priser hehe

Spøg til side, det kan vi alle sammen nok klare, det er jo trods alt os der har brugt de penge i første omgang
/J

11BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 1:20

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg gætter desuden på at bajer, sprut og vino ikke er inklusiv i EC priserne Very Happy

12BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 9:53

andbruu

andbruu
Captain

Jeg betalte 390,- den første dag.
Har taget lundses 40,- og fik 85,- i pant.
Udlæg: 275,- kroner.

13BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 12:33

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

PIS!!!!!! Anders du er langsom!! vi må starte forfra igen.... ser på det senere.

14BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 12:44

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Flot Helle Smile

/J

15BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 13:09

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Nu siger jeg lige noget som sikkert er meget uvelkomment på nuværende tidspunkt. Skulle vi til bacon 2.0 eventuelt overveje at lave en aftale om hvordan vi holder styr på hvem der ligger ud for hvad, hvordan og hvornår? Bare sådan at gakke ikke skal sidde og regne 10 gange for at finde ud af hvor mange penge hver især skal betale. Noget andet er at jeg synes det er meget hurtigt den første udmelding kom, hvis man ikke lige havde spurgt rundt til folk. Det er jo ikke alle der har tid til at komme forbi forum hele tiden og igen. (Jeg har, men det betyder ikke at alle har Smile )

Bare mine fem cent

16BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 13:12

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Man kunne også vælge at vente med at kradse penge ind til alle var blevet spurgt og havde svaret hvor meget de havde lagt ud...

Just a thought...

17BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 13:13

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Generelt er det bare nemmere hvis der er en eller to som køber hele møllen. Det gør selvfølgelig lidt mere ondt på kortet i det øjeblik.
Men da vi alle sammen har netbank burde det være nemt at aftale at pengene skulle overføres mandag.
Det er folk vil store nok til at kunne finde ud af til gang nummer 2 .... eller hvordan?

/J

18BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 13:27

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg siger bare det ville være lettere hvis der var en klar aftale om hvor og hvordan man skulle henvende sig hvis man lagde penge ud.

Så ville der ikke være tvivl om hvad man skulle gøre og det ville glide lettere. Jeg siger det bare. Vi kan sagtens gøre det på samme måde næste gang for min skyld. Men det er da trist for dem der har mange penge ude at svømme.

19BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 13:59

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ammen det ville det da.

Men igen, er det jo op til folket.

Men det var da en fin aftale at gøre til næst gang: EN der lægger ud, totalen udregnes søndag, alle får en besked søndag, det fulde beløb overføres mandag.
Og så var den gede-mis blevet barberet.

/J

20BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 17:37

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Altså at lave regnskabet tirsdag aften synes jeg ikke er voldsomt hurtigt, og jeg regnede ikke med de der ikke havde lagt noget ville skrive noget. Derfor regnede jeg omvendt med at de der havde lagt noget ud ville.

Det ville de ikke alle sammen. At Anders først ser det nu er så bare beklageligt, men jeg lavede det slag på tasken at jeg ville være nødt til at kontakte carset, men ikke Anders. Det viste sig at være forkert.

Dem der har overført må bare lave endnu en lille overførsel senere med det resterende beløb. Jeg regner det ud igen lidt senere. No harm done.

En anden gang kunne man enten gøre som Janus foreslår, eller hvis det er for svært bare lægge ud alle sammen, huske hvad man har lagt ud, afstå fra at begynde at jævne ud i regnskabet midtvejs, aftale hvornår man senest skal poste sine udlæg på splat og vupti - så skal jeg gerne regne ud og gøre ved igen. Det er i hvert fald også let og kan på sin vis kombineres med den anden, hvis vi har en slags "master udlægger".

21BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 17:39

princelarming

princelarming
Barbar Barber

gakkedulla skrev:... en slags "master udlægger".

Master Ødelægger??

Min nye yndlingstitel!

22BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 17:45

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg håber ikke du tager det her som en kritik Aslak.
Jeg synes det er rigtig cool du gad og stå for det.
Det var mere en lille ide til hvordan det kunne gøres næstegang.

/J

23BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 18:24

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Det forstås Janus - jeg har jo heller ikke stået for det - bare været den der gik igang med at regne noget ud.

24BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 19:36

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Pissemand!

Jeg siger back to basic, den offentlige sektor med tilhørende berukrati er blevet for stor! Hver man medbringer sin egne poser med markrel salat og kirsebærvin.

Nu har vi prøvet i 15 år og det fungere stadigt ikke? Sleep every man for himself!

25BACON regnskab Empty Sv: BACON regnskab Ons 9 Feb 2011 - 21:57

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Every man for himself duer ikke når der er mad involveret.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum