S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

BACON II

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1BACON II Empty BACON II Tirs 1 Mar 2011 - 21:20

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Denne post er tilegnet Bimse der vil komme med en udmelding om hvorvidt BACON II bliver en realitet. Bimse ønsker at blive på 666 indlæg, så meningen er at han skal redigere sin tilkendegivelse ind i denne post. Så er han nemlig stadig ***********THE BEAST**************

[det er nemlig rigtigt! Mvh The Beast]

2BACON II Empty Sv: BACON II Ons 2 Mar 2011 - 0:24

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg har snakket med Karen idag og hun melder tilbage snarest muligt med svar på om vi kan låne forsamlingshuset hos hende...

planen er (hvis vi kan låne bulen) at vi spiller i forsamlingshuset og sover hos Bimse. der er desuden 3-4 soverpladser hos karen. hvis vi ikke kan låne forsamlingshuset kan vi muligvis spille udelukkende hos Bimse og sove der + hos karen ?

jeg melder tilbage asap med melding om forsamlingshus så snart jeg ved noget...

[The BEAST speaks!]
[ingen hammer hos mig 18-20. Grundet opgave-hejs... Sorry!]
[The Beast has spoken!]

3BACON II Empty Sv: BACON II Ons 9 Mar 2011 - 15:48

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Herre øv med manglende hammer. Krølle er alene hjemme lørdag den 19 så hvis der er nogen der har lyst til et spil hyggehammer kunne vi måske finde ud af noget

4BACON II Empty Sv: BACON II Ons 9 Mar 2011 - 21:37

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Det bliver der noget af Krølle - skal vi så ikke invitere ulf? - han har snakket om at han gerne vil lege

5BACON II Empty Sv: BACON II Ons 9 Mar 2011 - 23:02

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er ikke den værste ide du har fået i år vil jeg sige. Jeg tror sgu lige jeg sender ham en facebookmail.

Hvis der er andre en mig og gakke der læser det her kan de evt. overveje om de har mulighed for at flytte bord nr. 2 ud til mig sammen med noget pynt, hvis altså at vi skal være to hold der spiller.

6BACON II Empty Sv: BACON II Ons 9 Mar 2011 - 23:11

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Tror måske jeg gerne vil deltage..

Nu vil jeg lige tage over til Dullaen og lege i weekenden og prøve min fine IG hær..

/J

7BACON II Empty Sv: BACON II Ons 9 Mar 2011 - 23:35

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Held og lykke med riget. håber at de klarer sig godt de søde små

8BACON II Empty Sv: BACON II Ons 9 Mar 2011 - 23:38

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jaja, nu får vi se Smile

Ellers må jeg drukne det i alt det rødvin og bøf vi skal køre indenbords samtidig Smile

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum