S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Salg af mine Tau

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Salg af mine Tau Empty Salg af mine Tau Tors 24 Feb 2011 - 14:18

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hey dudes...

Så ryger de kære små... Min Tau Cadre er på vej ud af huset, solgt delvist til fremmede...

har fået et bud på 950 inkl forsendelse på mine 11 Crisis Suits, 3 Broadsides, ethereal og mine 9 Pathfinders... Nyprisen er ca. 1750,- fra Wayland...

Så har jeg stadigvæk bilparken, fire warriors og Kroot tilbage... Hvilket kunne indbringe godt over 1000,- hvis det hed halv pris...

Lyder det helt urimeligt??

2Salg af mine Tau Empty Sv: Salg af mine Tau Tors 24 Feb 2011 - 14:51

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Synes måske at 50% af wayland MINUS forsendelse er lige vel billigt. Forsendelse er trods alt MINDST 75 kroner. så ender du med at få 45% af wayland pris eller noget hvilket er nede i retning af 1/3 af GW pris. Sig du vil have en tudse og at han skal betale forsendelsen. Det kan jo ikke skade at prøve.

3Salg af mine Tau Empty Sv: Salg af mine Tau Tors 24 Feb 2011 - 15:30

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Idéen var halv Wayland-pris = 875,- plus 75,- for forsendelse, hvilket er en rimelig antagelse...

Prisforslaget var i øvrigt mit, så det er lidt svært at mod-byde sig selv... (men at modbyde sig selv gør jeg ofte!)

4Salg af mine Tau Empty Sv: Salg af mine Tau Tors 24 Feb 2011 - 23:39

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Ja ok Smile

Jeg forstod det som om du havde modtaget buddet, men når du selv smider pikken på blokken er der ingen vej uden om. Men det bliver da også fedt nok at slippe af med dem for penge gør det ikke?

5Salg af mine Tau Empty Sv: Salg af mine Tau Tirs 1 Mar 2011 - 14:14

andbruu

andbruu
Captain

Jeg sælger mine tanke om vakumpakket spæk. 100,- x-forsendelse. Køb nu og modtag også mine tanker om væskeafvisende tampons.

In other news: We shall win through - no matter the cost!

[The BEAST speaks!]
[Tak for indlægget Anders!]
[Hvad er en fin lille pris for de seks gamle metal-stealth suits og en Hammerhead Gunship??]
[The BEAST has spoken!]

6Salg af mine Tau Empty Sv: Salg af mine Tau Ons 13 Apr 2011 - 11:23

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Hvad var egentlig den fulde og "detaljerede" årsag til at Tau´erne stoppede?

Var det en kedelig spillestil, eller er de blevet outdatede?

Jeg synes selv de har et ret flot look, og lore/historien er fin. Men de er ikke så gritty og dark, og der er jo kun krig!

7Salg af mine Tau Empty Sv: Salg af mine Tau Ons 11 Maj 2011 - 18:46

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så er de sidste Tau smidt på porten... 1150,- mere til andre dukker ;-)

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum