S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Afstemning II 4. kvartal 2008

+2
Anders_Kragh
andbruu
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Afstemning II 4. kvartal 2008 Empty Afstemning II 4. kvartal 2008 Søn 14 Sep 2008 - 14:06

andbruu

andbruu
Captain

Så er det igen tid til at vælge et nyt triumviat. Afstemningen løber fra 15. sept til 30. sept kl 23:59.
I denne post afgives stemmer, og man kan erklære om man stiller op eller ej.

MVH
Dit lokale, venlige Tribunal I



Sidst rettet af andbruu Søn 28 Sep 2008 - 23:31, rettet 1 gang

2Afstemning II 4. kvartal 2008 Empty Stemme Ons 17 Sep 2008 - 13:49

Anders_Kragh


Gnom Svinehyrde

Siden det ser ud til at i faktisk har fået lavet noget godt i jeres første regeringsperiode så vil jeg tillade mig at lade jer forsætte med det gode arbejde.
Mine 3 stemmer går til:
ANDERS BC
ASBJØRN
JANUS

3Afstemning II 4. kvartal 2008 Empty Mine Stemmer Ons 17 Sep 2008 - 17:28

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg stemmer blandt andet på mig selv:

Asbjørn O.B. Christensen
Janus H. Knudsen
Martin Y. Granath

4Afstemning II 4. kvartal 2008 Empty Sv: Afstemning II 4. kvartal 2008 Lør 27 Sep 2008 - 12:47

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg kunne godt se det siddende Tribunal få en periode mere til at sondere de ting de har lavet.

Jeg synes den første periode var meget kort, grundet sommerferien.


Mine stemmer går derfor til det siddende tribunal:

Asbjørn O.B. Christensen

Anders B. Christensen

Janus H.H. Knudsen


-Janus

5Afstemning II 4. kvartal 2008 Empty Sv: Afstemning II 4. kvartal 2008 Lør 27 Sep 2008 - 16:09

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Stort bifald til de tre senatore herfra, rart at se beslutnings processen går noget hurtigere nu. Jeg er træt af at man selv kan bestemme hvor mange point der uddelels når der spilles tunering. de siger sig selv at nogle point systemer passer bedre til nogle hold, som vis man f.eks. fik dobbelt point vis man score mere en 2 mål. Og så er jeg iøvrigt træt af 4 point systemet som giver uforbeholdet mange point for en uafgjort og som derved bidrager til kedelige og over-sikre kampe. lad os dog få gjort 3-1-0 systemet til altid gældende i alle tuneringer så det bedre kan betale sig at vinde og så der ikke længere eksistere "dårlige sejre".

Det vil jeg hermed gå til valg på så mine stemmer ser således ud.

Yde
Anders
Rasmus

6Afstemning II 4. kvartal 2008 Empty Sv: Afstemning II 4. kvartal 2008 Søn 28 Sep 2008 - 20:16

andbruu

andbruu
Captain

Vi var så gode sidst:

Asbjørn C
Janus H
Anders BC

7Afstemning II 4. kvartal 2008 Empty Afgivning af stemmer Søn 28 Sep 2008 - 23:46

Jeppe


Gnom Svinehyrde

Jeg vælger at stemme på det siddende trummelum (eller hvad i kalder det)

Asbjørn

Anders

Janus

www.nerfalleikkeelverhold.nu

8Afstemning II 4. kvartal 2008 Empty Sv: Afstemning II 4. kvartal 2008 Ons 1 Okt 2008 - 10:36

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Afstemnigen om triumviratsæderne i afstemning II 4. Kvartal 2008 er nu officelt afsluttet:

Stemmeangivelsen ser efter optælling således ud:

Anders B.C 5

Asbjørn O.B.C 5

Janus H.H.K 5

Martin Y.G 2

Rasmus H.R 1


Det nye triumvirat kommer derfor til at bestå af:

Anders B.C

Asbjørn O.B.C

Janus H.H.K


Det betyder at det gamle triumvirat er blevet genvalgt.
Må de regere ordentligt og fair på alles vegne.

Tillykke til det nye triumvirat.


Som en del af det gamle og nye triumvirat vil jeg opfordre alle som har forslag og/ eller problemer ved vores nuværende regler til at henvende sig til det siddende triumvirat så vi kan se på løsninger hvis dette skulle være nødvendigt.


-Janus

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum