S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Nogen der har lyst til en kamp?

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Nogen der har lyst til en kamp? Empty Nogen der har lyst til en kamp? Tirs 22 Nov 2011 - 14:41

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hej Peeps!

Jeg kunne godt tænke mig et spil BB en af de nærmeste dage... Er der nogen der er friske??

Jeg er lidt ligeglad med hold og den slags, vil bare gerne hygge lidt over et BB-bræt, og se nogle spillere rulle Einz-Einz...

2Nogen der har lyst til en kamp? Empty Sv: Nogen der har lyst til en kamp? Søn 19 Feb 2012 - 19:13

johnni hansen

johnni hansen
Gnom Svinehyrde

Så lige denne gamle post.

Hvis du stadig er blood bowl lysten, så er vi jo en ti stykker i SPLAT CUP som har en fortgående aktiv liga igang. De fleste har minimum to hold og dermed også mulighed for at spille one-off kampe, selv når vi er igang med en sæson. Jeg vil med glæde spille med dig og det gælder nok også flere af de andre.

3Nogen der har lyst til en kamp? Empty Sv: Nogen der har lyst til en kamp? Man 20 Feb 2012 - 14:49

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Nu har jeg ellers lige fået mit GW-fix her i weekenden, men det er helt sikkert noget jeg er klar på i den nærmeste fremtid!

Egentlig spøjst at der ikke har været så meget cross-over mellem SPLAT-cup og LFI-folkene...

4Nogen der har lyst til en kamp? Empty Sv: Nogen der har lyst til en kamp? Man 20 Feb 2012 - 18:37

johnni hansen

johnni hansen
Gnom Svinehyrde

princelarming skrev:Nu har jeg ellers lige fået mit GW-fix her i weekenden, men det er helt sikkert noget jeg er klar på i den nærmeste fremtid!

Egentlig spøjst at der ikke har været så meget cross-over mellem SPLAT-cup og LFI-folkene...


Ja. Der var optræk til det på et tidspunkt. Ved ikke hvorfor det ikke blev til mere.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum